Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
neineinei - ikke mens murringer!!! :sur:

*sender over gravidevibber*

TakK!

Men det er vel så altfor tidlig å kjenne noe som helst?!

Forventet mens er ikke før om 9-10 dager!

I dag er prinsen hjemme. Vi har sovet litt lenge (han virket trøtt i går kveld) Også har vi pyntet litt mer her. Jeg kjøpte julesterner i går, så de har fått plass i hvert sitt vindu, også har jeg områkkert litt på alt annet.

Nå skal vi drikke te, og rydde litt, også begynner vi på baksten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Prinsen kommer med noen skjønne kommentarer i dag!

I sta når jeg rydda litt mellom kjøkken og stue sa han:

" Mamma, gidder eg å leke med bilbanen min i dag? "

Også er han litt opptatt av babyer inni magen for tiden, fordi mammaen til den ene kompisen hans i barnehagen har baby i magen.

Så da kom denne nettopp: "Eg har og baby i magen, men det er flekki og tiger (kattene) også kan eg gå mens de er inne i magen min" (så spradet han rundt på gulvet med magen skutt ut og ropte; se då se då kattene inni her)

:rødme: Så stor prinsen min har blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

hmmm.. Begynnende UVI... Sikkert pga at jeg satt så lenge i ro ute på buss stoppet da jeg stengte på tirsdag.

Prøver å behandle det med tranebærjuice + kapsler og kamillete...

Har kronisk UVI som raskt går over i nyrebekkenbetennelse, så dette er jeg vant til *himler med øynene*

Huff, jeg må vel begynne å forebygge effektivt når jeg er bedre igjen, hadde håpet jeg skulle være ferdig nå, men virker som om det kommer tilbake hver gang det blir kaldt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. Begynnende UVI... Sikkert pga at jeg satt så lenge i ro ute på buss stoppet da jeg stengte på tirsdag.

Prøver å behandle det med tranebærjuice + kapsler og kamillete...

Har kronisk UVI som raskt går over i nyrebekkenbetennelse, så dette er jeg vant til *himler med øynene*

Huff, jeg må vel begynne å forebygge effektivt når jeg er bedre igjen, hadde håpet jeg skulle være ferdig nå, men virker som om det kommer tilbake hver gang det blir kaldt ute.

Uffda! Hørtes ikke godt ut. :troest:

Og hvis du har tenkt å fortsette å sitte på kalde benker ute om vinteren, så tror jeg sannelig at jeg får ordne et skikkelig sitteunderlag i ull til deg... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Takk jenter!

Nei! Nå skal jeg ikke sitte på den benken på lenge håper jeg.

Har to sånne vakter i neste uke, men jeg får finne på noe smart da, også satser jeg på at jeg ikke skal ha noen flere sånne vakter på en stund, om enn bare i en mnd-2 til for her vurderer jeg drastiske forandringer på jobb-fronten :lur:

Glemte helt å si at vi igår var på lysfest. Mange fra lokalsamfunnet som var samlet på en skole uti her, og gikk en tur på ca 30 min med fakkel. Etterpå ble det kakao og pølse på skolen. Prinsen var helt i hundre, og da vi var ferdig å gå, og han fikk sitte på fanget mitt å spise pølse holdt han nesten på å sovne. :fnise:

I dag er alle syk. Jeg skal nok på jobb senere, men jeg kjenner formen blir dårligere og dårligere for hver dag som går.

Prinsen sier han fryser, og når da tigermannen er bitt av en forferdelig forkjølelse så orker ikke jeg å levere prinsen alene (da må jeg gå...)

Så nå sitter vi her under tepper alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
:kaffekopp:

For anledningen er det en kopp rykende varm te.

:fy_fy: Du får ikke lov til å bli syk nå før jul!

Takk Multi! Nei, får ikke lov til å bli syk rett før jul i år igjen :dåne:

Godt bedring faktisk.. Norskkunnskapene ble borte et lite øyeblikk :fnise:

:fnise:

God bedring til dere alle! :klemmer:

Takk!

Huffda, må ikke bli syke nå :klemmer:

Ønsker dere en god helg under pleddet!

Åneida du!

Har man ikke jobbet i to måneder har man ikke lov å sykemelde seg! :dåne: Hva gjør jeg da?

*gjør meg klar til å gå på jobb, mens prinsen er hysterisk, for alt!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Takk Begonia og Impala!

Min mor ringte meg 10minutter før jeg skulle på jobb og lurte på om hun kunne komme å bo hos oss :dåne:

Tigermannen sa fin ifra om at han ikke orket å ha svigers på besøk når han var så dårlig. stakkars..

Legger meg bort til han i sofaen jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:dåne: Bo hos dere?

Ja ikke sant?

Nå fikk hun bo hos oss(meg) før vi flyttet da, så det kan være hun tenkte det kunne være greit. Men, jeg tror tigermannen hadde gått gal med henne her, huff..

Men, hun reiste til mormor å bodde der. Så idag har tigermannen fått fri, og jeg hadde med meg prinsen inn på jobben. Min mor kom å hentet han litt for sent pga null parkeringsplasser - så han var flink å hjelpe mamma å selge såpe :fnise:

Min mor hadde han til jeg hadde stengt butikken, og da reiste vi opp til min far. Der fikk vi middag og slappe av. Prinsen var grinete, men det gikk til etterhvert..

Har nettopp kommet hjem..

Begynner å merke noe veldig rart: Huden min er kjempe-uren. Har fått to svære dype kviser, og masse komedoner. Også blir håret mitt fett etter en dag - tidligere kunne jeg gå to dager uten å vaske det... (hmmmm.. Merkelig... Må bare få det ned noen steder til senere gjennomgang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...