Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tigerjente
Det er i hvertfall IKKE meg!! :ler:

Neida. Ikke i det hele tatt. :skratte:

Jeg skjønte ikke hvem som hadde vært tidligere på enn meg i dag. Klokken var jo bare halv 8. Så på hvem som hadde lagt inn sist innlegg - ANNIE!! Det er ikke mulig, tenkte jeg for meg selv. så så jeg på tidspunkt, og jeg hadde helt rett :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke hvem som hadde vært tidligere på enn meg i dag. Klokken var jo bare halv 8. Så på hvem som hadde lagt inn sist innlegg - ANNIE!! Det er ikke mulig, tenkte jeg for meg selv. så så jeg på tidspunkt, og jeg hadde helt rett :skratte:

Synd jeg ikke rakk innom før deg, har vært på jobb siden klokka 7!

Er det jobbedag i dag eller fri og juleforberedelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Synd jeg ikke rakk innom før deg, har vært på jobb siden klokka 7!

Er det jobbedag i dag eller fri og juleforberedelser?

Har sett at du har vært forann meg noen hakk i dag tidlig ja :fnise:

Hvordan klarer du å gå på jobb så tidlig? Hvordan gjennomfører du det i praksis med poden, han skal vel på skole?

I dag blir det jobb litt senere. Men jeg kjenner jeg har kjempelyst til å rydde og ordne litt mer til jul nå, så det blir sikkert litt sulling rundt.

Først er det :kaffekopp: Så må jeg tenke over hva som trengs her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er sjelden jeg er først her ja... :fnise:

God morgen! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

God morgen Annie!

Ehhm... Jeg blir stadig like bekymret for kattene mine. Nå har jeg sluppet dem ut alene igjen, 2 gangen de er ute lenge. Også ser jeg ut vinduet. Da sitter den ene katten oppe i ett tre! Det er sikkert tre fire meter ned. Liker den å sitte der? Jeg har litt panikken på at den ikke får seg ned. Har jo sett brannmann sam :fnise: *dum og uerfaren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Ah! Takk Annie! Jeg har jo så dårlig samvittighet nå!

Det er jo den av de som er minst frampå med klatringen her inne (gardiner og møbler) Men, jeg ser jo også det at de aldri er langt ifra hverandre. Den andre sitter rett nedenfor treet og leker seg.

De er så søte atte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Vi har en av hver... Den ene er rolig inne, mens den andre klatrer i gardinene, har en gang hengt i gardinstangen, også åpner den døren selv ved å hoppe på døråndtaket!!! Jeg begynte å lure når kattene kom inn igjen hver gang etter bare 5 minutter - hvem var det som slapp dem inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår elsker å klatre i alt fra telefonstolper til trær. Inne derimot holder den seg på gulvet heldigvis :ler:

Datteren min hadde katt som var liten jula for 5 år siden - den var i juletreet på nyttårsaften så alle nålene datt av :skratte::skratte:

Satt i kaoset og så skyldbetynget ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...