Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Åh, det er helt sant! Og både jeg og Tigermannen er enige i at vi aldri mer skal drikke :skratte:

Ja for det var jo sannsynlig!!! :hoho:

Jeg var skikkelig ute i går! Orker ikke tanken på å bevege meg opp i sengen etterpå engang. Skjelver enda. Huff huf... Men, jeg er sikkert bedre i morgen, regner vel med det. Kanskje en treg start på morgenen hjelper på.

Been there! Done that! *grøsser* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Huff ja, vi sier vel egentlig ofte at vi aldri mer skal drikke :fnise:

Men, denne gangen skal jeg gjøre alvor av det. Jeg håper jeg ikke skal drikke på 9mnd ++ hvertfall.. :lur:

Tigermannen er vel i flasken igjen til uken kjenner jeg han rett. Og godt er det, vi har ca 30 øl i kjøleskapet som må bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov til å skylde på eggløsningen når man har lyst på absolutt alt som går på to manneben? Regner med at mannfolka fra det store annlegget her ute liker servicen i butikken når hun flørtende ungjenten sitter i kassen :fnise::sjenert:

:fnise:

Kremt.. Nei! Faktisk unormalt få.. :fnise:

Jeg hadde forventa meg ett lite rushj med ølkunder i det minste, men neida!

Hva har jeg ikke fått med meg - ølkunder? Ny deltidsjobb?

Jeg når noen mål stadig vekk her jeg, men jeg vet ikke om jeg jobber så hardt for det :fnise:

Det bare kommer av seg selv liksom . . . .

Nei, altså, da ,å du gå inn på msn og sjekke hvilket smil det er...det var AKKURAT det smilet jeg ville ha, men det er ikke her åp KG, ¨så da ble det sånn :fnise:

Hmmmmmmmmmmmmmm

God morgen, håper formen er bedre i dag, Tigern :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Hei Kamela!

Joda, formen er hakket bedre i dag, men vi klarte å forsove oss i dag tidlig. Tigermannen fikk aldri sove i gårkveld, så han sto opp igjen, og kom sent i seng. Og i dag tidlig bare måtte vi slå av vekkerklokken. Det resulterte i at prinsen er hjemme i dag, og jeg er enda trøtt.

Har du ikke fått med deg at jeg fikk den jobben jeg søkte på på lokalbutikken? Er vel mer den andre jobben som er ekstra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kamela!

Joda, formen er hakket bedre i dag, men vi klarte å forsove oss i dag tidlig. Tigermannen fikk aldri sove i gårkveld, så han sto opp igjen, og kom sent i seng. Og i dag tidlig bare måtte vi slå av vekkerklokken. Det resulterte i at prinsen er hjemme i dag, og jeg er enda trøtt.

Har du ikke fått med deg at jeg fikk den jobben jeg søkte på på lokalbutikken? Er vel mer den andre jobben som er ekstra nå.

NÅ er jeg oppdatert, det hender det skjer litt mye her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarkasme-smileyn? :klø: Men han ligner jo på Josh Groban!! :klø:

Nå skjønner jeg ingenting igjen :fnise:

Det er vel ikke en sarkasme smiley?? I hvertfall tenker jeg på den med øyebrynene som ser veldig skeptisk og spørrende ut....for jeg har ALDRI sett at de ligner, nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare kommer av seg selv liksom . . . .

:jepp:

Plutselig er de bare der :vetikke:

Det er vel ikke en sarkasme smiley?? I hvertfall tenker jeg på den med øyebrynene som ser veldig skeptisk og spørrende ut....for jeg har ALDRI sett at de ligner, nemlig...

OK DA! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Sånn, da var 4.5 lange timer overstått!

Når jeg går der mellom hyllene, småsulten og rydder, så finner jeg som regel noen nye ting jeg har lyst til å smake.. Så i dag er det ost og kjeks + div. salater til kvelds. Den ene salaten med krepsehaler var innmarig god! Tror jeg må lære meg å lage sånne selv jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Nei, jeg kan ikke det.

Det er hardt å måtte forlate KG i de få timene jeg jobber altså! At det attpåtil er tusen ting å oppdatere seg på er uholdbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke det.

Det er hardt å måtte forlate KG i de få timene jeg jobber altså! At det attpåtil er tusen ting å oppdatere seg på er uholdbart!

Verden er vond og vanskelig for oss av og til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Enda vanskeligere blir det når KG kaster meg ut!

Er superfornærma nå!

Du var ikke alene om å bli kastet ut, skikkelig ekle mot oss :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...