Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Og takk for i kveld :klemmer:

Takk for i kveld til deg også Joker`n!

Tror dere jeg fikk sove da?

Neida! Ligger å vrir og vender på meg, og akkurat i det jeg holder på å sovne, så bykser en av kattene opp...

NÅ skal jeg skrape alle lukene i Flax-kalenderen min, så får jeg heller kjøpe ny i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Dumme adventskalenderen.... Vant jo ingenting jeg...

Hadde igrunn vært skuff å spare på den til julaften for så å skrape siste luke også.......ehhh...Nei, ingen premie!

Det føles ikke helt bra å være oppe nå, men regner med at det kommer seg etter noen :kaffekopp:

Endret av Tigerjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg synes Josh Groban ligner så ufattelig på Harald Rønneberg!!

^o)

NÅ skal jeg skrape alle lukene i Flax-kalenderen min, så får jeg heller kjøpe ny i morgen :fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Når dere skal kjempe for å komme på topp 5 lista, så prøv å legge det til dager jeg er her. Et par dager mer eller mindre borte fra KG, og det tar timer å opdatere seg... Stønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

:lur:

Nå er jeg bare en kjapp tur innom. Blir ikke noe skravlings i dag. Var ferdig på jobb for to timer siden, og skjønner ikke hva jeg har gjort siden... Har jo handla MASSE øl, og røyk, ryddet hele huset, og dusjet, men det rimer ikke at det har gått to timer. Nå kommer snart noen venner innom, skal være her en liten stund, også skal vi kjøre ned på hotellet på julebord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet en liten stund og prøvd å finne ut hva den smileyn forestiller, men jeg klarer ikke å finne det ut :sjenert:

Nei, altså, da ,å du gå inn på msn og sjekke hvilket smil det er...det var AKKURAT det smilet jeg ville ha, men det er ikke her åp KG, ¨så da ble det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

*Oj, dette ble litt langt..*

Åh! For en kveld det var i går! Og for en trøtt dag det har vært i dag.

Det begynte med at ett vennepar av oss kom bort og tok noen øl. Så tok vi taxi ned til hotellet, der vi var nesten først. Jeg kjente bare Tigermannen og det andre paret, men jeg ble jo etterhvert kjent med noen :sjarmor:

Var tre firma som hadde julebord der, og masse folk.

Begynte med middag - pinnekjøtt, ribbe og koltbord! Jeg spiste og spiste, de hadde jo reker der! (jeg er nemlig ikke glad i pinnekjøtt)

Under middagen var det fri flyt av all drikke, og vi ble mer og mer bedugget. Etter en stund fant jeg ut at jeg skulle roe meg litt ned, og gikk i baren for å bestille vann. DA måtte jeg betale! :kjefte: Det gikk jeg ikke med på, og fikk noen andre til å hente til meg. Dumme dame i kassen. Betale for vann når øl er gratis!!!!

Så ble vi sendt bort i baren, for at alle sammen kunne samles. Vi satt oss i baren og hadde tilgang til drikke hele tiden - uheldigvis :fnise: Endte opp med å shotte salmiakk fordi det var så godt! Tenkte ikke på alkoholen i det hele tatt.

Etterhvert var det en dame der som hang på alle, også min tigermann, og han virket veldig glad for den oppmerksomheten..

Så skulle vi ut å røyke, og en fyr som jobber litt med tigermannen begynte å snakke med oss. Vi snakket litt om det å være ny-innflyttet til det lille samfunnet, og hvor anderledes det var. Det viste seg at han jeg snakket med tidligere bodde bare fem minutter unna meg i bergen, og at vi har gått på samme skole. Snakk om tilfeldigheter...

Så kom det også en annen fyr bort, som tydeligvis også hadde flyttet fra bergen og ut hit, og jeg og han endte opp med å snakke sammen endel. Plutselig sa han at han hadde sett på meg i hele kveld, fra jeg kom inn døren hadde han vært betatt. Og at han var veldig lei seg når han så jeg råklina med tigermannen. Han sa jeg kunne få komme opp på rommet hans (han hadde hotellrom der) så kunne han varme meg og gi meg det jeg trengte!!!

Jeg trodde det var en test fra tigermannen :fnise: for jeg hadde jo sett at tigermannen hadde snakket med noen fra den vennegjengen også. Men, jeg spurte han i dag, og han hadde ingenting med det å gjøre.

I det vi kom hjem ble jeg dårlig... Tok med meg en bøtte i seng, og den var jaggu god å ha i natt. Husker jeg tenkte at jeg kanskje måtte bli pumpet, for jeg var så full. I neste øyeblikk fant jeg ut at jeg ikke trengte å bli pumpet, for her kom alt opp igjen. Huffda!

I dag har jeg ikke gjort noe som helst, bare lagt på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Det er godt å høre at du hadde en bra kveld i går, ikke fullt så bra at du er så dårlig i dag :kose: I morgen er atter en ny FRISK dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Dagen du har hatt i dag hadde jeg i går :fnise:

Arf, det er fælt å være fyllesjuk!!!

:kose:

Åh, det er helt sant! Og både jeg og Tigermannen er enige i at vi aldri mer skal drikke :skratte:

Det er godt å høre at du hadde en bra kveld i går, ikke fullt så bra at du er så dårlig i dag :kose: I morgen er atter en ny FRISK dag ;)

Gleder meg til i morgen. Håper jeg er bedre da, for jeg lovet min nye sjef å ta alle mandagsvaktene fram mot jul! dvs. 2. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg var skikkelig ute i går! Orker ikke tanken på å bevege meg opp i sengen etterpå engang. Skjelver enda. Huff huf... Men, jeg er sikkert bedre i morgen, regner vel med det. Kanskje en treg start på morgenen hjelper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Joker'n

:ler:

Jeg skal hjelpe deg litt nå og slutte å skrive nye innlegg for nå må jeg komme meg til sengs! Intensiv eksamenslesing i morgen :sukk:

Natta Tiger :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...