Gjest Begonia Skrevet 6. desember 2007 #1021 Del Skrevet 6. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2007 #1022 Del Skrevet 7. desember 2007 Innom en kjapptur for å skryte! Jeg og prinsen har bakt pepperkaker i dag!! Jeg kjøpte ferdig deig i går, men den var ikke helt til å skryte av, så neste gang må jeg ha i noe krydderier kjenner jeg. Prinsen var veldig tolmodig! Så flinke dere har vært! Må bake i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2007 #1023 Del Skrevet 7. desember 2007 Gjort noe spennende i dag? Har sett at du har vært innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #1024 Del Skrevet 7. desember 2007 Har en røykepause. Før jeg fortsetter og skal bake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2007 #1025 Del Skrevet 7. desember 2007 Har en røykepause. Før jeg fortsetter og skal bake... Var egentlig Tigern jeg spurte da, men takk for opplysningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2007 #1026 Del Skrevet 7. desember 2007 Flink og flink fru blom! Ikke så vanskelig å kjevle ut deigen og stikke ut former. Men jeg syns prinsen var kjempeflink.. Hadde aldri trodd at han orket å sitte å trykke eller vente til de var ferdig i ovnen. Joda, i dag er alt bare rolig her. Hadde liksom planer om å reise på besøk til en venninne i bergen i dag tidlig, og avlevere prinsen etterpå. Men siden vi satt oppe til to å så på film i natt ble det ikke noe av. Jeg og prinsen sto opp i 8tiden, men mens han leka med toget og så på ole brum så sovna jeg på sofaen. Nå kommer snart faren og henter prinsen, også skal jeg på jobb. Etter jobb skal vi på kino forhåpentligvis, det spørs litt på når jeg begynner i morgen. Etter jobb i morgen er det JULEBORD! Dette må gjøres før julebordet: * Klippe håret * Smørre meg med selvbruning og satse på at det blir bra! * Kjøpe øl og røyk. Bruker samme kjole som forige julebord, men med noen forandringer. Vil bla annet ha på meg en jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2007 #1027 Del Skrevet 7. desember 2007 Ha en flott helg, kos deg på julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2007 #1028 Del Skrevet 7. desember 2007 Det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #1029 Del Skrevet 7. desember 2007 På tide å få på mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2007 #1030 Del Skrevet 7. desember 2007 På tide å få på mine innlegg Åhjada! så absolutt! ( feil knapp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2007 #1031 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det lov til å skylde på eggløsningen når man har lyst på absolutt alt som går på to manneben? Regner med at mannfolka fra det store annlegget her ute liker servicen i butikken når hun flørtende ungjenten sitter i kassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #1032 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg synes Josh Groban ligner så ufattelig på Harald Rønneberg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #1033 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det lov til å skylde på eggløsningen når man har lyst på absolutt alt som går på to manneben? Regner med at mannfolka fra det store annlegget her ute liker servicen i butikken når hun flørtende ungjenten sitter i kassen Det tror jeg nok er et hyggelig og morsomt syn ja Du har ikke hatt unormalt mange kunder innom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2007 #1034 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg synes Josh Groban ligner så ufattelig på Harald Rønneberg!! Ja, ikke sant han gjorde det! Han lignet også merverdig på programledern i Idol (han som jeg aldri klarer å huske hva heter.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2007 #1035 Del Skrevet 7. desember 2007 Det tror jeg nok er et hyggelig og morsomt syn ja Du har ikke hatt unormalt mange kunder innom? Kremt.. Nei! Faktisk unormalt få.. Jeg hadde forventa meg ett lite rushj med ølkunder i det minste, men neida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #1036 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, ikke sant han gjorde det! Han lignet også merverdig på programledern i Idol (han som jeg aldri klarer å huske hva heter.) Når du sier det, så gjør han faktisk det Han heter Kyrre Kremt.. Nei! Faktisk unormalt få.. Jeg hadde forventa meg ett lite rushj med ølkunder i det minste, men neida! Bare vent til ryktene har kommet seg rundt, da kommer det nok en liten strøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #1037 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det lov til å skylde på eggløsningen når man har lyst på absolutt alt som går på to manneben? Regner med at mannfolka fra det store annlegget her ute liker servicen i butikken når hun flørtende ungjenten sitter i kassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2007 #1038 Del Skrevet 7. desember 2007 Satser på at det blir litt flere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2007 #1039 Del Skrevet 7. desember 2007 åååååååå!!!! Han som snakket til Harald nettopp. Han i New Age Ninjas har jeg gått på skole med. Halve skolen var på knærne for han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #1040 Del Skrevet 7. desember 2007 Pokker at jeg ikke så det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå