Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom en kjapptur for å skryte!

Jeg og prinsen har bakt pepperkaker i dag!! Jeg kjøpte ferdig deig i går, men den var ikke helt til å skryte av, så neste gang må jeg ha i noe krydderier kjenner jeg. Prinsen var veldig tolmodig!

Så flinke dere har vært!

Må bake i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Flink og flink fru blom! :fnise: Ikke så vanskelig å kjevle ut deigen og stikke ut former. Men jeg syns prinsen var kjempeflink..

Hadde aldri trodd at han orket å sitte å trykke eller vente til de var ferdig i ovnen.

Joda, i dag er alt bare rolig her. Hadde liksom planer om å reise på besøk til en venninne i bergen i dag tidlig, og avlevere prinsen etterpå. Men siden vi satt oppe til to å så på film i natt ble det ikke noe av. Jeg og prinsen sto opp i 8tiden, men mens han leka med toget og så på ole brum så sovna jeg på sofaen.

Nå kommer snart faren og henter prinsen, også skal jeg på jobb. Etter jobb skal vi på kino forhåpentligvis, det spørs litt på når jeg begynner i morgen.

Etter jobb i morgen er det JULEBORD!

Dette må gjøres før julebordet:

* Klippe håret

* Smørre meg med selvbruning og satse på at det blir bra!

* Kjøpe øl og røyk.

Bruker samme kjole som forige julebord, men med noen forandringer. Vil bla annet ha på meg en jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Er det lov til å skylde på eggløsningen når man har lyst på absolutt alt som går på to manneben? Regner med at mannfolka fra det store annlegget her ute liker servicen i butikken når hun flørtende ungjenten sitter i kassen :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Er det lov til å skylde på eggløsningen når man har lyst på absolutt alt som går på to manneben? Regner med at mannfolka fra det store annlegget her ute liker servicen i butikken når hun flørtende ungjenten sitter i kassen :fnise::sjenert:

:hoho:

Det tror jeg nok er et hyggelig og morsomt syn ja :fnise: Du har ikke hatt unormalt mange kunder innom? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
:fnise:

Jeg synes Josh Groban ligner så ufattelig på Harald Rønneberg!!

Ja, ikke sant han gjorde det!

Han lignet også merverdig på programledern i Idol (han som jeg aldri klarer å huske hva heter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:hoho:

Det tror jeg nok er et hyggelig og morsomt syn ja :fnise: Du har ikke hatt unormalt mange kunder innom? ;)

Kremt.. Nei! Faktisk unormalt få.. :fnise:

Jeg hadde forventa meg ett lite rushj med ølkunder i det minste, men neida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Ja, ikke sant han gjorde det!

Han lignet også merverdig på programledern i Idol (han som jeg aldri klarer å huske hva heter.)

Når du sier det, så gjør han faktisk det :jepp: Han heter Kyrre :)

Kremt.. Nei! Faktisk unormalt få.. :fnise:

Jeg hadde forventa meg ett lite rushj med ølkunder i det minste, men neida!

:ler:

Bare vent til ryktene har kommet seg rundt, da kommer det nok en liten strøm :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

åååååååå!!!! Han som snakket til Harald nettopp. Han i New Age Ninjas har jeg gått på skole med. Halve skolen var på knærne for han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...