Gjest Tigerjente Skrevet 4. desember 2007 #981 Del Skrevet 4. desember 2007 Åhr.. Mannfolk!! NÅ sier han at prinsen må ha med seg nisselue i barnehagen i morgen. NÅ liksom! Jeg vet at vi har en lue ett sted, men hvor? Har vel ikke sett den etter at vi flytta. Åhr, får litt dårlig samvittighet ovenfor prinsen jeg. At vi liksom ikke skal klare det, og attpåtil i morgen, på bursdagen hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. desember 2007 #982 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har opptil flere. Du kan komme å få en her... Vil du ha med eller uten blinking? Lang eller kort? Rød eller blå? Blink med stjerner eller hjerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. desember 2007 #983 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe! Herlig!! Tror jeg må lage mitt eget lager jeg også! Nisseluelager! Vi ordna det til slutt. Meg og tigermannen har drevet team-work, og sydd :dåne: en lue til han. Klippa opp ett gammelt rødt teppe, som bare lå oppe uansett. Så klippa jeg litt i julenisse-bamsen min og fikk dusk til lua. Egentlig prøvde vi oss på hvit dun rundt hodet også, men der ga vi opp. NÅ skal vi i seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. desember 2007 #984 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Gratulerer med fødselsdagen til Prinsen! Endret 5. desember 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. desember 2007 #985 Del Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk Kamela! Tror ikke han skjønte det helt med en gang jeg.. Jeg sa gratulerer med dagen, ga han klemmer, også fikk jeg lov til å synge sang for han. Men, det gikk ikke opp for han før vi sang hvilken dag er det i dag. Og da jeg sa at "Det er onsdag" så sa han; det er bursdagen min på onsdag. Men, så gikk det veldig opp for han, og han har snakket masse om det! Ble så stolt når de hadde hengt opp flagget i barnehagen for han. Tigermannen er hjemme i dag, skal bli deilig å ha han hjemme litt når jeg også er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. desember 2007 #986 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe! Herlig!! Tror jeg må lage mitt eget lager jeg også! Nisseluelager! Vi ordna det til slutt. Meg og tigermannen har drevet team-work, og sydd :dåne: en lue til han. Klippa opp ett gammelt rødt teppe, som bare lå oppe uansett. Så klippa jeg litt i julenisse-bamsen min og fikk dusk til lua. Egentlig prøvde vi oss på hvit dun rundt hodet også, men der ga vi opp. NÅ skal vi i seng! *Full av imponade!!* Så morsomt med lilleprinsen. Gratulerer med dagen til han! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. desember 2007 #987 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe! Herlig!! Tror jeg må lage mitt eget lager jeg også! Nisseluelager! Vi ordna det til slutt. Meg og tigermannen har drevet team-work, og sydd :dåne: en lue til han. Klippa opp ett gammelt rødt teppe, som bare lå oppe uansett. Så klippa jeg litt i julenisse-bamsen min og fikk dusk til lua. Egentlig prøvde vi oss på hvit dun rundt hodet også, men der ga vi opp. NÅ skal vi i seng! *imponert* Hadde vi vært i samme situasjon her i huset hadde det nok ikke blitt noen lue tror jeg dessverre... GRATULERER MED DAGEN TIL PRINSEN!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. desember 2007 #988 Del Skrevet 5. desember 2007 Håper dere fåt en flott dag sammen hjemme! Skal dere ha bursdagsselskap i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. desember 2007 #989 Del Skrevet 5. desember 2007 *imponert* Hadde vi vært i samme situasjon her i huset hadde det nok ikke blitt noen lue tror jeg dessverre... GRATULERER MED DAGEN TIL PRINSEN!! :blåse: Ja, vi var imponert over oss selv i går ja! Tusen takk! Håper dere fåt en flott dag sammen hjemme! Skal dere ha bursdagsselskap i dag? Takk kamela! Nei, det blir ikke bursdag i dag. Jeg skal på jobb senere i kveld, så vi velger å vente litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. desember 2007 #990 Del Skrevet 5. desember 2007 Bursdags til prinsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. desember 2007 #991 Del Skrevet 5. desember 2007 Takk Begonia! Prinsen og Tigermannen var hos et vennepar av oss med to sønner på 6 og 8 i dag mens jeg var på jobb. Der pynta de pepperkakehus og spiste kake. Så da ble det bursdagsfeiring på han, selv om mammaen ikke var med. I morgen blir det is og kjeks i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #992 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Takk Begonia! Prinsen og Tigermannen var hos et vennepar av oss med to sønner på 6 og 8 i dag mens jeg var på jobb. Der pynta de pepperkakehus og spiste kake. Så da ble det bursdagsfeiring på han, selv om mammaen ikke var med. I morgen blir det is og kjeks i barnehagen Er imponert over Tigermannen din - ser ut som han er veldig flink med Prinsen og stiller opp på det meste i den sammenhengen. Hvordan går det med ryggen til Tigermannen, er han bedre? :kaffekopp: Endret 6. desember 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 #993 Del Skrevet 6. desember 2007 Er imponert over Tigermannen din - ser ut som han er veldig flink med Prisen og stiller opp på det meste i den sammenhengen. Hvordan går det med ryggen til Tigermannen, er han bedre? :kaffekopp: Jeg syn Så en økonomisk mann mao Jeg syn Går det litt fort i svingene i dag? Der ser dere hva slags humør jeg er i i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #994 Del Skrevet 6. desember 2007 Så en økonomisk mann mao Går det litt fort i svingene i dag? Der ser dere hva slags humør jeg er i i dag.. Skal forsøke å ta meg sammen, har holdt på med litt annet innimellom og skjønner at det straffer seg. *pass dere for BN i dag, hun er skummel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 #995 Del Skrevet 6. desember 2007 Skal forsøke å ta meg sammen, har holdt på med litt annet innimellom og skjønner at det straffer seg. *pass dere for BN i dag, hun er skummel* Moahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. desember 2007 #996 Del Skrevet 6. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. desember 2007 #997 Del Skrevet 6. desember 2007 Er imponert over Tigermannen din - ser ut som han er veldig flink med Prinsen og stiller opp på det meste i den sammenhengen. Hvordan går det med ryggen til Tigermannen, er han bedre? :kaffekopp: Joda, Tigermannen min er en flott mann på den måten! Han elsker barn, og har tilogmed jobbet i barnehage tidligere *stolt* Ja, han er bedre i ryggen i dag. Og nå er han også på jobb. Takk for Kaffe! Det trenger jeg i dag. Er så trøtt så trøtt! Så en økonomisk mann mao Går det litt fort i svingene i dag? Der ser dere hva slags humør jeg er i i dag.. Økonomisk mann hadde ikke vært å forakte! Desverre er både jeg og tigermannen like økonomisk, dvs vi mangler vel den delen i hjernen vår begge to Skal forsøke å ta meg sammen, har holdt på med litt annet innimellom og skjønner at det straffer seg. *pass dere for BN i dag, hun er skummel* Ikke la deg knekke! Du er den som er flinkest her, spesielt med å samkjøre jobb og KG-tid! Moahahaha Try me! Skjønner ikke hvor kattene har blitt av jeg. De har vært ute siden 7 i dag, og kommer ikke løpende når jeg roper på dem slik de pleier. Tror jeg må gå ut å se etter dem. Bekymra? Neida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. desember 2007 #998 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg fant dem! De hadde gjemt seg inni noen plankegreier vi har ute. Kjellerdøren sto også åpen, så det er godt mulig de har vært der inne. I dag tar jeg det litt rolig. Tenkte å få rydda litt, men jeg tar det etter 5-ting metoden. Rydder 5 ting der jeg er. Nå har jeg nettopp bretta fem klesplagg sammen, og ryddet fem ting på kjøkkenet mens jeg kokte kaffe. De fem tingene på kjøkkenet ble imidlertid til å rydde hele kjøkkenet (var ikke så mye), hente oppvask fra stuen, sette på maskinen og fylle på refilen til oppvaskemiddelet. Nå drikker jeg også skal jeg ut på vaskerommet å tømme vaskemaskinen og sette på en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #999 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg fant dem! De hadde gjemt seg inni noen plankegreier vi har ute. Kjellerdøren sto også åpen, så det er godt mulig de har vært der inne. I dag tar jeg det litt rolig. Tenkte å få rydda litt, men jeg tar det etter 5-ting metoden. Rydder 5 ting der jeg er. Nå har jeg nettopp bretta fem klesplagg sammen, og ryddet fem ting på kjøkkenet mens jeg kokte kaffe. De fem tingene på kjøkkenet ble imidlertid til å rydde hele kjøkkenet (var ikke så mye), hente oppvask fra stuen, sette på maskinen og fylle på refilen til oppvaskemiddelet. Nå drikker jeg også skal jeg ut på vaskerommet å tømme vaskemaskinen og sette på en ny. Jeg er også veldig flinkt til å rydde litt her og litt der, sluttresultatet blir alltid strålende. Mannen kom hjem en gang jeg holdt på sånn med alt rotet samlet i gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. desember 2007 #1000 Del Skrevet 6. desember 2007 Så flink du er Tigern! Må ta meg sammen nå jeg også... Skal bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå