Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

MEN! Jeg kjenner han som solgte den til meg, og jeg har forsikring på den, vil ikke det hjelpe litt kanskje?

Begonia: Effektiv er jeg ikke :fnise:

Ikke enda hvertfall. Tigermannen og broren kom hjem, så da orker jeg ikke å begynne å gjøre noe, bare sitter å leser rundt om etter miljøskandaler.. Er vist så at hus her jeg bor blir sotete når de brenner mye gass fra annlegget. Så kom jeg over en artikkel om miljøskader fra røyken fra anlegget. Jeg har tenkt over det før, men aldri trodd at det var så gale. Regna med at luften var bedre her ute enn midt i byen, men neida. Vi er vist den kommunen som slipper ut mest co2 per innbygger pga annlegget her ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Håper du får fikset telefonen! Er typisk at når man endelig har slått seg til ro med en telefon så streiker den.. jeg måtte kjøpe meg ny i juni etter at den forrige tok kveld etter et år. Vanligvis har jeg lyst på ny telefon etter en mnd allerede, synes duppeditter er gøyt, men den gamle var jeg ikke lei av etter et år! Det er rekord det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg har tidliger også vært storforbruker av telefoner. Har hatt alle nokia-telefonene som kan forbinnes med ungdomstelefoner, og en drøss med SE`s Walkmantelefoner.

Den har vert litt snill i dag, men nå i kveld når jeg brukte den som lommelykt ute begynte den å streike igjen. Kanskje den ikke liker kulden? :shock:

Nå har vi vert i bursdag til samboeren til pappa. Fikk god mat, også fikk prinsen endel gaver, for han har bursdag på onsdag, men jeg har ikke tid denne uken å lage ordentlig bursdagsbesøk til han.

Så var vi i gamleheimen (der vi bodde før) og henta julepynten som lå på loftet. Ble litt skuffa over hva som var der, men jeg får utnytte det jeg har. Også må jeg ringe min mor og høre om hun har tatt med seg sin julepynt, noe jeg egentlig regner med, men jeg mener å huske at jeg tidligere har hørt at hun ikke skulle ha den med seg (!?!? forvirra... NEIDA!)

Men, ÅH, jeg fant advenststaken som prinsen lagde til meg i fjor. Herlighet den er søt! De har brukt en 6pakning til egg, men bare underdelen, så har de fylt den med gips, og hatt oppi fire lilla lys i hvert av de ytterste "hullene" I midten har de hatt i sopp og bær, med glitter. Så har de kledd den i sølv. Nydelig... Desverre har lysene bøyd seg, trolig pga varmen som er på loftet om sommeren. Må se om jeg klarer å få de ut, og satt inn nye på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Men, ÅH, jeg fant advenststaken som prinsen lagde til meg i fjor. Herlighet den er søt! De har brukt en 6pakning til egg, men bare underdelen, så har de fylt den med gips, og hatt oppi fire lilla lys i hvert av de ytterste "hullene" I midten har de hatt i sopp og bær, med glitter. Så har de kledd den i sølv. Nydelig... Desverre har lysene bøyd seg, trolig pga varmen som er på loftet om sommeren. Må se om jeg klarer å få de ut, og satt inn nye på en måte.

Se der kom det nok en idè til ting jeg lage sammen med tanteungene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Se der kom det nok en idè til ting jeg lage sammen med tanteungene :jepp:

Ja, det var egentlig genialt enkelt!

Nå har jeg ordna den litt da... Tok utav lysene som sto i. Gipsen knakk litt der lysene hadde stått, men det er bedre at jeg kan bruke den om og om igjen enn at jeg må kaste den og lage ny.

:vinke:

Hei Glow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Jeg har lysholdere i messing, som er fine til å bruke til sånne adventstaker. Har tidligere brukt dem i lysestaker i trolldeig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det er jo så herlig med ting som de små har laget.

Jeg har lært nå at julepynt, og spesielt lys ikke skal på loftet.

Men, nå kan jeg i det minste bytte ut lysene når de er brent ned, så da kan jeg bruke den mer.

I natt har prinsen styra lenge. Han har vært nede i stuen for å slippe ut kattene en hel del ganger også. Jeg hater det når kattene kommer opp til oss, for enten skal de leke og herje, eller så skal de inn under dyna. Så jeg var rimelig trøtt i dag, og forsov meg litt. Fikk oss opp, og sendte gutta avgårde, og slapp ut kattene. Så la jeg meg ned å sovna igjen. Våkna av frokost servert på sofaen.

Tigermannen hadde en liten ulykke på jobben. Han måtte sykle til den ene avdelingen, og på veien var det plutselig masse is, han sklei og falt av, og fikk vondt i ryggen stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Nei, jeg tror ikke det. Han sier at han har vondt når han løfter og når han går litt, men at det bare blir bedre og bedre nå. Men, jeg vet jo av erfaring at ryggplager kan virke små, også komme sterkere tilbake når du minst trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det. Han sier at han har vondt når han løfter og når han går litt, men at det bare blir bedre og bedre nå. Men, jeg vet jo av erfaring at ryggplager kan virke små, også komme sterkere tilbake når du minst trenger det.

Han får ta det med ro hjemme et par dager, så blir det forhåpentligvis bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Vi får satse på det!

Det er så utrolig deilig å vite at jeg skal være på jobben om 1time, men at jeg ikke har begynt å gjøre meg klar enda!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi får satse på det!

Det er så utrolig deilig å vite at jeg skal være på jobben om 1time, men at jeg ikke har begynt å gjøre meg klar enda!!!

Blir du kjørt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

yess!

vi reiser nå! vanligvis hadde jeg vært der for lenge siden :fnise:

Også kommer jeg jo hjem til så fin tid i dag, og får tid til å se tv litt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Takk Kamela!

Ser på 10 dager - ti år yngre nå. Også har jeg laget meg fiskesuppe. Det er såå godt! Hadde oppi tre purrer som vi har dyrket hjemme selv. De var absolutt ikke store, men de hadde en nydelig smak! Tenker jeg må dyrke noe til neste år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...