Gjest Tigerjente Skrevet 28. november 2007 #941 Del Skrevet 28. november 2007 Det blir trim! Vet ikke hvor lang tid det tar å gå, så derfor går jeg nå. Tar ca 4-5 min å kjøre. MEN det HØLJER UTE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. november 2007 #942 Del Skrevet 28. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. november 2007 #943 Del Skrevet 28. november 2007 Der var jo Kamelaen tilbake jo! Så kjekt! For en dag det har vært i dag! Begynte å gå hjemmenifra klokken kvart over 8, hadde da tre kvarter på å få meg til jobben, men viste ikke hvor lang tid det tok å gå ut. Det hølja og regna, og var bekmørkt.. Det var ikke fortau langs veien, rent bortsettfra de siste 200metrene og på broene... Og jaggu blåste det ikke fælt på broene!!! Nesten som jeg trodde jeg skulle bli blåst utfor. Kom fram kvart i ni, og da var jeg gjennomblaut.. Tilogmed uniformen i sekken min var blaut! Tror jeg må ordne meg regntøy-sekk! Det var rett på kassen for å prøve meg, og det gikk jo egentlig kjempegreit!! Noen ble litt irritert pga ventetiden, og det skjønner jeg egentlig veldig godt, men lære må man. Når jeg kom hjem ista laga vi middag også sovna jeg på sofaen.. Tror det blir en tidlig kveld i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 29. november 2007 #944 Del Skrevet 29. november 2007 God Morgen ladys! Tar å legger meg igjen jeg, har kjempevondt i hodet i dag, og skal på jobb senere. Måtte bare få gutta ut av huset først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. november 2007 #945 Del Skrevet 29. november 2007 Det hørtes godt ut å kunne legge seg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 29. november 2007 #946 Del Skrevet 29. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 29. november 2007 #947 Del Skrevet 29. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 29. november 2007 #948 Del Skrevet 29. november 2007 Sånn, da var jeg oppe igjen, og klar til å dra! hodepinen har ikke gitt seg, og aller mest føler jeg for å være hjemme, men men.. Ha ein fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. november 2007 #949 Del Skrevet 30. november 2007 Esj... Telefonen min slår seg av hver gang jeg legger den fra meg!!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 #950 Del Skrevet 30. november 2007 Esj... Telefonen min slår seg av hver gang jeg legger den fra meg!!?! Så utrolig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. november 2007 #951 Del Skrevet 30. november 2007 Esj... Telefonen min slår seg av hver gang jeg legger den fra meg!!?! Dårlig kontakt til batteriet? Håper dere får en nydelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. desember 2007 #952 Del Skrevet 1. desember 2007 Vet ikke hva det er, men irriterendes er det. Har prøvd å tatt ut og inn batteriet, men det virker ikke. Var på jobb igjen i går, og det var så deilig å komme hjem litt tidligere enn vanlig. Nå ser vi på barnetv, og holder på å stå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. desember 2007 #953 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann! Høres ut som dere hadde en fin start på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. desember 2007 #954 Del Skrevet 2. desember 2007 Åhja! Vi hadde en kjempefin start på dagen både i går og i dag.. Er deilig å ha tid til sitt barn, og kunne slappe av å følge iveren etter barnetv! I morgen har jeg fri. Endelig. Vi skal i bursdagsbesøk/middag til samboeren til min far. På veien skal vi også hente julepynt, så jeg tenkte å gjøre litt klart til å pynte før vi drar. Planen er: * Stå opp og få gutta ut av døren * Ta ned klærne fra snoren, og henge opp nytt, + sette på nye maskiner fortløpende * Tømme utav oppvaskemaskinen * Rydde badet * Vaske gulvet på kjøkkenet. * Vaske badet + gulvet * Vaske vinduene (12 stk) * støvsuge gulvene oppe, og moppe de uten teppe. Det er den foreløbige listen, Tviler på at alt blir gjort, men jeg kan hvertfall begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. desember 2007 #955 Del Skrevet 3. desember 2007 Esj... Telefonen min slår seg av hver gang jeg legger den fra meg!!?! Skriv ny telefon på ønskelista til nissen! Hvordan har det gått med husarbeidet i helgen - krysset av masse på lista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. desember 2007 #956 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil ikke ha ny telefon! Jeg som liksom skulle klare å ha telefonen lenge nå når jeg endelig hadde funnet en jeg var fornøyd med. Har jo bare hatt den siden mars/april. Skulle snakke med mannen på telekiosken når jeg var på jobb på lørdag, men det var så forferdelig med kø, og jeg hadde bare ti min igjen i lunchen. Husarbeidet har gått kjempebra! Jeg og tigermannen har samarbeidet veldig, så nå har jeg bare noe småputtel igjen før jeg kan huke av for flere. Nå er gutta sendt på dør. Tigermannen regner med at han kommer hjem tidligere i dag, fordi det har fryst på i natt. Da kan vi ordne litt, også kan vi igrunn hente prinsen tidligere og reise tidligere utover. Vi har egentlig en hel del vi skal gjøre før vi skal i middag senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #957 Del Skrevet 3. desember 2007 Da har du vel garanti på den enda? Hva slags telefon er det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. desember 2007 #958 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, det har jeg nok helt sikkert. Håper bare jeg husker hvor jeg gjorde av kviteringen når jeg flytta. Husker jeg hadde den rett før vi flyttet hvertfall, og at jeg la den på ett lurt sted. Tror jeg skal gå igjennom alle datatingene våre snart. Er en Sony Ericsson z610i Nei, kviteringen lå ikke i boksen.. Dumt av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 3. desember 2007 #959 Del Skrevet 3. desember 2007 God morgen! Godt å se at det er noen som er effektiv på morgenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #960 Del Skrevet 3. desember 2007 Det var jo dumt. Får håpe du finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå