Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Jenter da! Ikke så brå!

Har svar nå....

Kommer ikke til å slutte i den andre med det første. Foreløbig er dette en mandag+ tirsdagsjobb. Da må jeg ha noe mer. Men etterhvert kunne det utvikle seg til noe mer, og da vil jeg si opp den andre pga dette er mye nærmere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke om jeg har gratulert deg for de 1500 eller om jeg bare gjorde meg klar til å gjøre det, men heller en gang for mye enn en for lite, så here it goes:

:popcorn::sengekos::klemmer::buss::tog::ol::ol::ol::duskedame::shoppe::roser::tre::handle::kalle::tree::nissekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Thank U Babes!

Hmm... noen hermer smileys etter meg... Det var jo prinsen sin egenkomponerte smileys liste. Er vist vår familie inni bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank U Babes!

Hmm... noen hermer smileys etter meg... Det var jo prinsen sin egenkomponerte smileys liste. Er vist vår familie inni bussen.

:sjarmor:

Det kan jo IKKE ha vært meg du siktet til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Sånn! Da har jeg vært i butikken en tur, også reiste vi til et vennepar av min kjære her ute. Han jobber med min mann, og de har barn som er hakket eldre enn prinsen, men som leker fint ilag med han. Jeg har aldri truffet kona før i dag, men det gikk kjempegreit, og de virka som en grei familie, så vi tenkte være litt mer ilag med de. Virker egentlig som om hele den gjengen (mannfolka fra jobben, med kone og barn) er kjempegreie. Ble bedt på julebord med de 8.desember også!

Og, på onsdag skal jeg på opplæring i butikken :juhu: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Takk Glow!!

Nå er gutta sendt ut døren i barnehagen og jobb.

Jeg skal også på jobb senere, skal ha stengevakt og kommer sent hjem i dag.

Tenker jeg lager meg en kopp te, og legger meg ned på sofaen en liten stund nå. Er så veldig trøtt i dag også - jeg og Tigermannen så på film i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente
God morgen! :klemmer:

:hallo:

God kveld til dere begge!

Tigermannen kom hjem tidlig i dag, og jeg sovna på sofaen :fnise:

Så reiste jeg på jobb, og har nettopp kommet hjem.

Sitter å vurderer hva jeg skal gjøre i morgen når jeg skal på jobb kl 9, og bussen ikke går før 9.30.. Blir vel til at jeg må gå da, om ikke tigermannen får fri da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...