Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

I går lagde vi kylling, pilaffris og sweet-sour saus. Skulle egentlig ha jordbær, men vi orka ikke, var så stappmett!

Vi hentet også prinsen. Det var deilig å ha fri hele helgen, men det var utrolig godt å kunne klemme han igjen.

I natt satt vi oppe til 2, og det resulterte i en forsovelse i dag tidlig. Tigermannen kom en time for sen på jobb, men han er allerede kommet hjem. Han kan vist ikke male når det er snø ute.

Jeg og prinsen sto opp og fyrte i peisen og lagde mange små stearinlys over alt. Også varma vi rundstykker og kokte tevann. Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig mål i dag; Nå 1500 innlegg + få tigermannen med å rydde litt.

Dersom du delegerer ryddingen har du god tid til å klare det andre målet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det er heldigvis ikke så mange innlegg som skal til, så jeg regner med jeg klarer det. Fri hele dagen også.

Eneste er vel at jeg må ut å ake litt med prinsen. For her var det hvitt ute når vi sto opp. Det har han venta lenge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis ikke så mange innlegg som skal til, så jeg regner med jeg klarer det. Fri hele dagen også.

Eneste er vel at jeg må ut å ake litt med prinsen. For her var det hvitt ute når vi sto opp. Det har han venta lenge på.

Å, heldige dere. Har følelsen av at alle mulige steder i hele Norge får snø bare ikke det her hullet hvor jeg bor :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det kommer nok skal du se. Plutselig blir du lei, og sutrer for det også. (det kommer jeg til å gjøre senere når vi har vært ute og blitt kald.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer nok skal du se. Plutselig blir du lei, og sutrer for det også. (det kommer jeg til å gjøre senere når vi har vært ute og blitt kald.)

Mnei, er faktisk ikke sikkert at det blir snø her jeg bor :tristbla: Og jeg skal i hvertfall ikke sutre om den kommer (jeg er veldig glad i snø, og her jeg bor forsvinner den tidlig igjen på våren også, så det er ikke noe problem)

"I'm dreaming of a white Christmas" :digge::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Da tar jeg en liten KG pause. Henger opp klærne i vaskemaskinen, setter på ny maskin. Tenkte også å rydde over badet, også får jeg se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, heldige dere. Har følelsen av at alle mulige steder i hele Norge får snø bare ikke det her hullet hvor jeg bor :sur:

Er ikke stort her heller. Bare nok til at det er glatt. Man kan ikke stå på ski eller ake.. Ergo, helt unødvendig snø! :sur:

Heier Tigern frem til 1500!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå har jeg lest gjennom hele boka di og må bare si at jeg virkelig liker å lese om dagliglivet ditt! Du skriver så lett og ledig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Bare innom for å hilse på. Skal lese hele dagboka litt senere. Har bare en liten pause i syinga mi... Nå skal det bli puter til jul :tre:

Blir helt sikkert kjempeflotte puter!

Hei

Nå har jeg lest gjennom hele boka di og må bare si at jeg virkelig liker å lese om dagliglivet ditt! Du skriver så lett og ledig!

Imponert over at du har klart å lese alt det Idril!

Heier Tigern frem til 1500!!! :tommelopp:

Juhuu!

Ikke langt igjen nå!

mmmm (prinsen ville trykke sin bokstav :fnise:) mmmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Jeg tok jo meg en liten pause i sta.

Begynte med å henge opp klærne i vaskemskinen og sette på en ny.

Så ville prinsen ut, og jeg kledde på han allslags mulige ullklær.

Så rydda jeg på badet, kasta endel gamle ting, og fant ut at jeg skulle støvsuge. Så jeg støvsugde likesågodt hele etasjen. Planla også at jeg måtte vaske ned gangen senere i dag, for prinsen har tømt en flaske saft ned trappen, og det er saftsprut over alt!!!

Men, det ser ut til at jeg må vente med ned-vasking.......De jeg var på intervju med på fredag ringte nettopp, og sa at butikksjefen ønsket å treffe meg i morgen. Jeg har nettopp avtalt med ei på jobben at vi skulle bytte vakter slik at hun kunne gå på julebord. Så da kunne jeg ikke i morgen, men med kjapp delegering klarte vi å bli enig om at jeg skulle komme ut der kl 18 i dag!!!!!

Nå må jeg dusje og ordne meg, plutselig fikk jeg liksom ikke så god tid som jeg trodde likevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du kanskje får ny jobb!!! :juhu: Slutter du i den andre da eller?

Og det er et spørsmål til deg inne hos meg! SVAR!!!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så spennende at du kanskje får ny jobb!!! :juhu: Slutter du i den andre da eller?

Og det er et spørsmål til deg inne hos meg! SVAR!!!!! :sjenert:

Og det er en ordre!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...