Annie Skrevet 21. november 2007 #881 Del Skrevet 21. november 2007 Så du ikke hun falt i vannet? Esj.. I dag er jeg enda dårligere enn jeg har vært de siste dagene. Nå har jeg ikke stemme heller. Men ingen kan ta over vaktene mine.. Ene dagen er vi for mange, og andre dagen har vi for lite - dette er galskap. Det heter jo GREY'S Anatomy, så hun dør jo ikke... Håper du blir bedre snart. Misunner deg ikke å gå på jobb når du er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #882 Del Skrevet 21. november 2007 Det heter jo GREY'S Anatomy, så hun dør jo ikke... Nettopp (DERSOM hun mot formodning SKULLE gå hen og dø vil de i hvertfall ha greid det nesten umulige kunststykket å overraske meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. november 2007 #883 Del Skrevet 21. november 2007 Så du ikke hun falt i vannet? Esj.. I dag er jeg enda dårligere enn jeg har vært de siste dagene. Nå har jeg ikke stemme heller. Men ingen kan ta over vaktene mine.. Ene dagen er vi for mange, og andre dagen har vi for lite - dette er galskap. Huffda - arbeidslivet er som regel galskap! Det heter jo GREY'S Anatomy, så hun dør jo ikke... Håper du blir bedre snart. Misunner deg ikke å gå på jobb når du er syk Jeg er syk hjemme i dag Ikke noen som gjør jobben min om jeg er borte, det ligger bare og venter til jeg er tilbake. Nettopp (DERSOM hun mot formodning SKULLE gå hen og dø vil de i hvertfall ha greid det nesten umulige kunststykket å overraske meg ) *ser ikke på GREYS og mener ingen ting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. november 2007 #884 Del Skrevet 21. november 2007 Joda, hun dør nok ikke.. Men tenk om!!! Nå har tigermannen kommet hjem fra jobb, han skal ha prinsen som også er syk. Han har laget eggerøre til meg, så nå er halsen min litt bedre. Har spurt to stykk om de kunne ta vakten min, men hun ene skulle på skolen og hun andre hadde planer. Men hun sa jeg kunne ringe henne om jeg ikke orket å stå lenge... Lurer på hvordan det blir å anbefalle kunder ting når jeg ikke har stemme.. Må vel ordne meg noe halstabletter og rett i koppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. november 2007 #885 Del Skrevet 21. november 2007 Burde vel gå å kline litt make-up i ansiktet.. Håper jeg finner noe greit i butikken i dag, som jeg kan bruke penger på og få litt bedre humør. Vi snakkes litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #886 Del Skrevet 21. november 2007 Si meg..har du hørt om EGENMELDING??? Det er sånn man bruker når man er syk og ikke kan dra på jobb...da er det ikke arbeidsTAKER, men arbeidsGIVER sitt problem å dekke opp vakten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. november 2007 #887 Del Skrevet 21. november 2007 Joda, det har jeg hørt om. MEN, sjefen min, vet tydeligvis ikke hva det er, spesielt ikke når det er andre enn hun det er snakk om. Dette er bare en av de få tingene som plager meg ved jobben slik den er nå.. Det gikk for øvrig veldig greit på jobb. Jeg ble bedre etterhvert som jeg fikk i meg varm mat, også gjorde jeg litt putle arbeid. I morgen er det fri, og prinsen blir nok hjemme da også. Jeg har ikke kjent på han om han har feber nå i kveld, men siden han ikke var helt god i dag, regner jeg med at han ikke er pigg i morgen. Litt synd, for de har hatt juleverksted denne uken, og han har ikke fått vært med på det. Måtte bare innom mailen min nå i sted, og da så jeg mail fra bokklubben... OBS!! Tenkte jeg, men de har ikke sendt en eneste bok, den første gikk fristen ut i morgen, så der hadde jeg flaks. Tenker jeg bruker litt gavekort der i morgen. Nå skal jeg i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. november 2007 #888 Del Skrevet 22. november 2007 Åh! Prinsen her i huset (som jeg vurderer å gjøre arveløs akkurat nå) våkna kl halv 5 og da var det vist morgen. Han var lys våken, men gren og sutra. Prøvde å legge han flere ganger, men ga opp kl 6. Så vi gikk i stua å så på barnetv. Jeg har sova litt på sofaen, men bare såvidt, og håper også at han skal gjøre det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2007 #889 Del Skrevet 22. november 2007 Er glad jeg ikke har små barn merker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. november 2007 #890 Del Skrevet 22. november 2007 Huff, jeg og prinsen la oss ned og sovna! Husker ikke helt når, men vi hadde nettopp spist middag, sikkert i fire tiden. Han ville ha dyne på seg, og fikk det. Plutselig sov han, og jeg tenkte at jeg også kunne legge meg nedpå og slappe av litt. Halv 8 våkna jeg igjen.... Han sover heldigvis nå, men jeg håper så inderlig jeg får sove senere i kveld da jeg skal tidlig opp i morgen. Må ordne alt klart nå i kveld, slik at det bare er til å kle på meg, og løpe til bussen i 7tiden i morgen. Håper så inderlig at det går bra på intervjuet i morgen, og at jeg ikke gir dårlig inntrykk av at jeg bare kan være der 30 min. De vet at jeg skal åpne butikken min kl 10, og at jeg må få meg fra intervjustedet til jobben. Likevell insisterte de på at jeg kom i morgen. En annen ting; leste nettopp litt i lokalavisen. Der var det brukt ett bilde på en av sakene som er tatt ifra klassen vår fra Ungdomsskolen. Bildet er knøttlite, men jeg kjente de igjen selvom. Morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. november 2007 #891 Del Skrevet 23. november 2007 Lykke til på intervju!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. november 2007 #892 Del Skrevet 23. november 2007 Å nå er du ferdig på intervju...lurer på hvordan det har gått... Gikk det bra Tigern??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. november 2007 #893 Del Skrevet 24. november 2007 Det gikk vel egentlig ganske greit ja! Hun som intervjua meg var veldig positiv, så får vi bare se hva butikkeier sier. De skulle ta kontakt i løpet av helgen. Vi var på nattåpent i går, skulle liksom ha oss gardiner, men endte opp med ingenting. Ingen av stedene hadde såpass lange/korte som vi trengte. Har også barnefri i helgen, så i dag har jeg sovet kjempelenge, og i går var vi på besøk hos ett vennepar en stund. Nå blir det snart frokost, også skal jeg rydde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. november 2007 #894 Del Skrevet 25. november 2007 I går var en veldig fin dag! Vi fikk rydda huset her, også reiste vi i butikken å kjøpte middag og litt godt. Laga biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker. Åhhh. det var godt det. Mens jeg sto å laga biffen gikk strømmen, og vi måtte slå av de fleste lysene og ha masse stearinlys på for å få lov til å ha alle platene på konfyren på... ROMANTISK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. november 2007 #895 Del Skrevet 25. november 2007 Så herlig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. november 2007 #896 Del Skrevet 25. november 2007 Da har jeg lagt ut bilder fra badeoppussingen i bloggen. Sent men godt. Har du ikke linken, så spør meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. november 2007 #897 Del Skrevet 25. november 2007 ILER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. november 2007 #898 Del Skrevet 25. november 2007 Det ble myyye finere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 #899 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har du hørt noe om den nye jobben?? *spent* Endret 26. november 2007 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. november 2007 #900 Del Skrevet 26. november 2007 Det ble myyye finere! ThankU! Hørtes ut som du har jobba ein heil del i det siste, håper du ikkje slit deg ut no Intervju? Ein ny og annerledes jobb? Håper du får den då Ja, det har blitt utrolig mye jobbing i det siste. Ble nesten hakket for mye en liten periode, men så ble det jo plutselig myyye mindre når hun ene som var sykemeldt kom tilbake og jeg plutselig var overflødig. Nå har jeg tre dager i uken... Var på intervju på en jobb her ute hvor jeg bor. Er bare lokalbutikken, men tror det er sååå mye greiere. Her har jeg toppen fem min med bil/buss også er det fult mulig å gå! 30 mins treningsøkt er ikke å fornekte.. Også er det faste vakter der. Kveldsvakter i begynnelsen, men det er to dager i uken, og akkurat de to dagene passet veldig bra både for meg og Tigermannen og for jobben, så da nølte jeg ikke med å søke. Det vil altså si at jeg har like lange vakter, men kommer hjem minimum kl 9, i stedet for halv 12, og sparer en hel del reisevei!! Har du hørt noe om den nye jobben?? *spent* Tenkte på det i sta jeg også, nei jeg har ikke det! Får ringe de å høre litt senere i dag om jeg ikke hører noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå