Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Takk Kamela!

Vi har diskutert litt rundt om i går (på julebordet) og om jeg vil kan jeg få litt vakter på andre avdelinger i bergen. Men, det er veldig langt å reise. Vi skal tenke litt på det..

Har nettopp stått opp, var på julebord i natt, det var kanongøy!

Skal snart til svigerfar å hente prinsen.

OOOhh.. Og jeg ble kåret til best kledde i går!! Pga at jeg ikke gikk i sort som alle andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kamela!

Vi har diskutert litt rundt om i går (på julebordet) og om jeg vil kan jeg få litt vakter på andre avdelinger i bergen. Men, det er veldig langt å reise. Vi skal tenke litt på det..

Har nettopp stått opp, var på julebord i natt, det var kanongøy!

Skal snart til svigerfar å hente prinsen.

OOOhh.. Og jeg ble kåret til best kledde i går!! Pga at jeg ikke gikk i sort som alle andre :D

Hadde du den kjolen du la ut link til - den var jo kjempefin :)

Får håpe det ordner seg med jobb, de trenger forhåpentligvis alle sammen frem til jul :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebord! :-D Julebord betyr julemat, julemat betyr god drikke. God drikke betyr gøy :fnise:

Jeg er ikke så mye på kg for tiden, titter innom av og til da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Innom en kjapp tur...

Vi mistet nettet vårt i stormen som herja vestlandet forige helg, og har enda ikke fått det tilbake. Tydeligvis ikke så viktig at jeg er på nett nei.

I morgen kommer min mor og lillebror på besøk fra langtvekkistan.. Skal bli kjekt å treffe dem igjen.

Nå har jeg nettopp lagt inn en søknad på en ny jobb, bare en som jeg kan ha ekstra en stund, og som ligger 5 min unna hjemmet vårt. Hadde vært greit å få den, også se etterhvert hvordan det går i den ekte jobben. Om ikke det går noe særlig, så finner jeg plutselig en fast noen steder..

Håper dere alle har det kjempebra! Har ikke tid til å gå innom alle dagbøkene, skal legge meg nå... Men med en gang nettet mitt kommer tilbake skal jeg oppdatere meg litt rundt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mase på Tigern nå - tenkt på alt det hun får gjort uten å være på nett :)

*misunnelig*

(På alt hun får gjort, ikke på at hun er uten nett :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Tada!!!

Nå har vi vært en kjapptur i posten å henta ruteren vår, så nå har vi nett igjen.

Både jeg og prinsen er syk denne uken, håper jeg føler meg litt bedre i morgen, for da skal jeg på jobb.

På fredag skal jeg på intervju på den andre jobben jeg søkte på i helgen. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det er godt å være tilbake også!

Åh, det er hardt å være meg altså, nå får jeg ikke sove på mange dager (pga slutten på greys i dag) også får jeg nok ikke se fortsettelsen pga jeg garantert må jobbe neste tirsdag.

Det hadde vært utrolig deilig å få den andre jobben altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Så du ikke hun falt i vannet?

Esj.. I dag er jeg enda dårligere enn jeg har vært de siste dagene. Nå har jeg ikke stemme heller. Men ingen kan ta over vaktene mine.. Ene dagen er vi for mange, og andre dagen har vi for lite - dette er galskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ikke hun falt i vannet?

Det ventet jeg på at hun skulle gjøre helt fra jeg så mannen kravle over kanten :roll: LITT forutsigbart kan du si (evt. så har jeg sett for mye film/tv... :sjenert: )

Men dersom den mannen som var SÅ skadet greide å komme seg opp der gjør vel Meredith det også..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...