Annie Skrevet 7. november 2007 #841 Del Skrevet 7. november 2007 Blir du ikke trøtt av de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #842 Del Skrevet 7. november 2007 Blir du ikke trøtt av de da? Men heller det enn dårlig....skal nok greie å holde meg våken en stund i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2007 #843 Del Skrevet 7. november 2007 Men heller det enn dårlig....skal nok greie å holde meg våken en stund i hvertfall *sensur for hjernen min* Dei lyg... Hjelp greit på den milde sjøen, men når det blir skikklig sjø vil eg påstå dei svikta I alle fall for mitt vedkommande! Hei forresten Tigern! 8t jobb uten lunsj, korleis klarer du det? Klarer sovidt 5 timer uten mat eg Da lærte jeg noe nytt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #844 Del Skrevet 7. november 2007 *sensur for hjernen min* Men jeg lover...drøyere ting enn det der kommer du aldri til å høre fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. november 2007 #845 Del Skrevet 7. november 2007 Gleder meg plutselig til det kommer snø! Endelig! Se der ja. Visste vel at jeg skulle greie å omvende deg Takk BN, godt jobba ANNIE GLEDER SEG TIL VINTEREN!!!!! :juhu: Ikke når det blåser MAAASSE....da blir jeg sjøsyk, dessverre, og det ødelegger liksom så mye Jeg også! Har jeg aldri hørt om, og ville ikke stolt på at fungerer, men jeg tenker jeg propper litt sjøsyke tabletter før vi drar, så er jeg vel reddet... Ta en pille, så klarer du deg sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #846 Del Skrevet 7. november 2007 Endelig! Takk BN, godt jobba Visste vel at jeg skulle greie det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. november 2007 #847 Del Skrevet 7. november 2007 Visste vel at jeg skulle greie det I dag var det så hvitt litt hvitt på et par biler hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #848 Del Skrevet 7. november 2007 I dag var det så hvitt litt hvitt på et par biler hos oss Åååå *drømmer om snø* Det var is på bilene her i dag, men det var ikke kommet snø selv om det var spådd snø...jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. november 2007 #849 Del Skrevet 7. november 2007 Håper du har fri på fredag om det er meldt sånt vær... Nope, jeg skal jobbe 12-17 men det går egentlig greit. Så lenge ikke bussen krasjer så blir ikke jeg noe særlig berørt av det Dess uten er det vel ekstremt farlig å kjøre på disse veiene på denne øyen likevell. Minst en kollisjon hver dag, ofte flere også. MEN; vi fikk brev fra barnehagen i går, om at barnehagen var stengt pga planleggingsdag på fredag.. Det står sikkert i årsplanen, men jeg finner den jo ikke igjen Jeg skal kjøre båt på fredag, jeg Stakkars deg. Jeg har kjørt båt en gang når det var storm, og da var det først kjempegøy! Vi kjørte snøggbåten, og vi fikk sitte helt framme å "surfe" på bølgene. Små barn - store gleder... Men, da vi hadde spist litt mat, ble det plutselig ikke så fint likevell. Du får kjøpe deg sjøsykearmbånd. De sier det hjelper.. Har ikke sterk tro på dem jeg.. Dess uten klarer jeg ikke armbånd. Tenker ofte at jeg skal pynte meg, og tar på meg armbånd. Når jeg kommer til bussen må jeg ta dem av meg, for jeg får helt angst.. Tar de på meg igjen når jeg kommer på jobb, men de er borte igjen før jeg får første kunde.... Dei lyg... Hjelp greit på den milde sjøen, men når det blir skikklig sjø vil eg påstå dei svikta I alle fall for mitt vedkommande! Hei forresten Tigern! 8t jobb uten lunsj, korleis klarer du det? Klarer sovidt 5 timer uten mat eg Hei GLOW!!! Har du det fint? Jeg fikk ikke lunchpause, men jeg spiste litt selvom. Om morgenen er det stille i butikken, og de gangene jeg har åpnevakt er de gangene jeg faktisk orker å spise ordentlig frokost. Så jeg gikk vel å småspiste til 12. Også var det klementiner etterpå. I dag har jeg tatt med meg kokt vann, og skal innom matvarebutikken å kjøpe rett i koppen. det syns jeg er så godt å varme meg på, så håper det blir bra. Tenker også at jeg prøver å lage en kopp te.. Vi har desverre ikke lov til å ha vannkoker bak på lageret, og senteret har ikke prioritert lunchrom til de ansatte Så jeg får ta med meg vann hjemmenifra.. I dag var det så hvitt litt hvitt på et par biler hos oss ÅÅh,.. :rødme: Jeg vil også ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. november 2007 #850 Del Skrevet 7. november 2007 I kveld blir jeg også borte. Så jeg ønsker alle dere som kommer innom en kjempefin onsdagskveld.. Kommer nok ikke innom i kveld, eller i morgen tidlig, da jeg skal ha åpnevakt i morgen. Skal Også på personalmøte, så det blir en lang dag i morgen. Dra hjemmenifra halv 9, og komme hjem halv 10 på kvelden.. Og, da skal jeg og tigermannen ligge oss på sofaen og se på tv sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2007 #851 Del Skrevet 7. november 2007 Har ikke sterk tro på dem jeg.. Dess uten klarer jeg ikke armbånd. Tenker ofte at jeg skal pynte meg, og tar på meg armbånd. Når jeg kommer til bussen må jeg ta dem av meg, for jeg får helt angst.. Tar de på meg igjen når jeg kommer på jobb, men de er borte igjen før jeg får første kunde.... Klarer ikke armbånd jeg heller... I kveld blir jeg også borte. Så jeg ønsker alle dere som kommer innom en kjempefin onsdagskveld.. Kommer nok ikke innom i kveld, eller i morgen tidlig, da jeg skal ha åpnevakt i morgen. Skal Også på personalmøte, så det blir en lang dag i morgen. Dra hjemmenifra halv 9, og komme hjem halv 10 på kvelden.. Og, da skal jeg og tigermannen ligge oss på sofaen og se på tv sammen.. Det var lang dag ja!! Kos deg når du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. november 2007 #852 Del Skrevet 7. november 2007 Har fått en mega nedtur på jobben i dag.. I helgen må jeg vurdere framtiden min i den bedriften.... Det er så mye rot der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #853 Del Skrevet 8. november 2007 Hva har skjedd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #854 Del Skrevet 8. november 2007 Håper ting ordner seg for deg, Tigerjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 #855 Del Skrevet 8. november 2007 Har fått en mega nedtur på jobben i dag.. I helgen må jeg vurdere framtiden min i den bedriften.... Det er så mye rot der.. Uff, så kjedelig!! Kjenner følelsen, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #856 Del Skrevet 8. november 2007 Ugreie på jobben er noe av det verste som finne, har litt for god erfaring, dessverre. Håper du sier din mening og ikke lar deg overkjøre eller tråkke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. november 2007 #857 Del Skrevet 8. november 2007 Hei Tigerjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. november 2007 #858 Del Skrevet 8. november 2007 Håper ting ordner seg for deg, Tigerjente Det gjør nok det etterhvert. Uff, så kjedelig!! Kjenner følelsen, dessverre... Jah, det er en ekkel følelse å ha, men det ser heldigvis ut til at det var en umiddelbar reaksjon som kan ordnes. Ugreie på jobben er noe av det verste som finne, har litt for god erfaring, dessverre. Håper du sier din mening og ikke lar deg overkjøre eller tråkke på Jeg står på mitt, og gir meg ikke. Heldigvis er det ikke noe ugreie mellom oss ansatte. Hei Tigerjente! Hei! Kjekt at du ville stikke innom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. november 2007 #859 Del Skrevet 8. november 2007 Hva har skjedd?? Hun som har vært sykemeldt, og som jeg og en annen på jobben har tatt over for er friskmeldt uten at de vet hva det er. Hun begynner igjen i 80% stilling på mandag. I grunn har hun ikke mer enn 50%, men sjefen vil ikke at hun skal gå, derfor gir hun henne mer. Dvs. at jeg og hun andre, som begge ønsker 100% stillinger sitter igjen med vakter som tilsvarer 50% stilling som vi skal dele. I tilleg går da den store planen og framtidsmuligheten i vasken. Så nå har vi snakket endel sammen nå i kveld, og vi skal ta ett møte sammen alle tre. Der vi diskuterer litt fram og tilbake hva vi vil. Dette er virkelig en bedrift jeg trives i, men jeg føler jeg ikke klarer å gi av meg selv om jeg ikke jobber endel. Da faller jeg liksom litt utpå siden. Jeg har kjempelyst til å fortsette, og det er det vi ser muligheter etter nå. Vi vet at i april blir det ledig til oss begge, og nok med jobb. Men vi må ha noe innimellom der begge to. Jeg vurderer skole etter jul. men jeg må tenke på det. Det vil jo automatisk bety at inntekten reduseres kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. november 2007 #860 Del Skrevet 9. november 2007 Hun som har vært sykemeldt, og som jeg og en annen på jobben har tatt over for er friskmeldt uten at de vet hva det er. Hun begynner igjen i 80% stilling på mandag. I grunn har hun ikke mer enn 50%, men sjefen vil ikke at hun skal gå, derfor gir hun henne mer. Dvs. at jeg og hun andre, som begge ønsker 100% stillinger sitter igjen med vakter som tilsvarer 50% stilling som vi skal dele. I tilleg går da den store planen og framtidsmuligheten i vasken. Så nå har vi snakket endel sammen nå i kveld, og vi skal ta ett møte sammen alle tre. Der vi diskuterer litt fram og tilbake hva vi vil. Dette er virkelig en bedrift jeg trives i, men jeg føler jeg ikke klarer å gi av meg selv om jeg ikke jobber endel. Da faller jeg liksom litt utpå siden. Jeg har kjempelyst til å fortsette, og det er det vi ser muligheter etter nå. Vi vet at i april blir det ledig til oss begge, og nok med jobb. Men vi må ha noe innimellom der begge to. Jeg vurderer skole etter jul. men jeg må tenke på det. Det vil jo automatisk bety at inntekten reduseres kraftig. Får håpe det går i orden, blir jo ikke noe vits å jobbe hvis det nesten ikke blir hverken timer eller penger ut av det. Håper dere finner en ok løsning. Hva med andre filialer, kan det være noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå