Annie Skrevet 6. november 2007 #821 Del Skrevet 6. november 2007 Han får ta den med hit i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #822 Del Skrevet 6. november 2007 Han får ta den med hit i vinter... Ja, dere får jo helt sikkert snø uansett, men det er det faktisk ikke sikkert at vi får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #823 Del Skrevet 6. november 2007 Som sagt, ta dem med hit. Da blir alle fornøyde. Mannen din får frest, min slipper, og vi kan drikke oss fulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #824 Del Skrevet 6. november 2007 Som sagt, ta dem med hit. Da blir alle fornøyde. Mannen din får frest, min slipper, og vi kan drikke oss fulle. Genial plan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #825 Del Skrevet 6. november 2007 Gleder meg! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #826 Del Skrevet 6. november 2007 Gleder meg! :juhu: Jeg også :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #827 Del Skrevet 6. november 2007 Gleder meg plutselig til det kommer snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #828 Del Skrevet 6. november 2007 Gleder meg plutselig til det kommer snø! Se der ja. Visste vel at jeg skulle greie å omvende deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #829 Del Skrevet 6. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #830 Del Skrevet 6. november 2007 ANNIE GLEDER SEG TIL VINTEREN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #831 Del Skrevet 6. november 2007 Men da får dere jaggu komme også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #832 Del Skrevet 6. november 2007 Men da får dere jaggu komme også! For å være heeeeeeelt ærlig, tviler jeg vel på at mannen gidder å drasse fresen helt opp dit..... men JEG kan jo komme innom fordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #833 Del Skrevet 6. november 2007 MAnnen her var superfornøyd med å få fresebesøk Men jeg skjønner jo mannen din også... Men du er velkommen UANSETT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. november 2007 #834 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vil også at min mann kan kjøpe snøfreser også forsvinner snøen!! Genial plan. På fredag er det for øvrig meldt snø + storm. I dag har det gått i ett på jobben. Begynte med å vaske ned alle hyllene, alle produktene, tørke over alle testerne og prise alle produktene som var igjen etter i går.. Så kom sjefen og vi pakket litt gaver til farsdag. Så fikk vi en hel palle med produkter og vi hadde kjempemye å gjøre på. Plutselig var kl 16 og nestemann kom på besøk. Sjefen skulle ha medarbeidersamtaler med oss, men det ble bare tid til en av oss- altså ikke meg. Var liksom ferdig kl 17, men måtte ringe etter dem kl 17.20, da var det ti min til bussen min gikk, og den ville ikk jeg miste. Jeg har altså jobba i 8 timer i strekk uten lunch i dag Det blir det penger av. Liker sånne lange vakter jeg. Nå er det endelig litt fri på tirsdagskveld. Jeg har laget dipp, og skal poppe popcorn. Så skal jeg se på greys og kose meg i sofaen under teppet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #835 Del Skrevet 6. november 2007 Håper du har fri på fredag om det er meldt sånt vær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #836 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg skal kjøre båt på fredag, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2007 #837 Del Skrevet 7. november 2007 Er ikke det morsomt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #838 Del Skrevet 7. november 2007 Er ikke det morsomt da? Ikke når det blåser MAAASSE....da blir jeg sjøsyk, dessverre, og det ødelegger liksom så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2007 #839 Del Skrevet 7. november 2007 Du får kjøpe deg sjøsykearmbånd. De sier det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #840 Del Skrevet 7. november 2007 Du får kjøpe deg sjøsykearmbånd. De sier det hjelper.. Har jeg aldri hørt om, og ville ikke stolt på at fungerer, men jeg tenker jeg propper litt sjøsyke tabletter før vi drar, så er jeg vel reddet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå