Gjest Tigerjente Skrevet 5. november 2007 #801 Del Skrevet 5. november 2007 I dag er jeg litt slappere.. Men, jeg fikk jaggu gjort mye i går. Vaska ned hele badet, og skurte områder med tannbørste og skurekrem. Må ta over de nederste veggene senere, for der ga jeg opp.. Det var jo så mye ting jeg hadde skrudd ned over alt også, så jeg kom ikke helt til. Fikk opp de allerfleste møblene på badet, nå mangler bare den ene hyllen som skal henge på veggen, og det som skal stå under vasken, for det må vi lage hull i til vasken. Jeg fant selvsagt ikke to av hengslene til den ene døren, så den henger heller ikke på, men det kommer seg nok. Og nå er det så mye bedre der!!! Legger ut bilder i bloggen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #802 Del Skrevet 5. november 2007 Bloggen? :klø: Her på KG? Må gå å se om det er noe jeg har glemt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. november 2007 #803 Del Skrevet 5. november 2007 Bloggen? :klø: Her på KG? Må gå å se om det er noe jeg har glemt... Er ikke sikkert vi HAR glemt...kanskje vi ER glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #804 Del Skrevet 5. november 2007 :dåne::gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. november 2007 #805 Del Skrevet 5. november 2007 :dåne::gråte: Jeg vet....det er et hardt liv.... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. november 2007 #806 Del Skrevet 5. november 2007 Neida, ikke her på KG! Så dere er ikke glemt!!! legger ut linken når jeg får tid til å laste opp bildene,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. november 2007 #807 Del Skrevet 5. november 2007 Bloggen? :klø: Her på KG? Må gå å se om det er noe jeg har glemt... Ble et øyeblikk litt svett her nå...... Neida, ikke her på KG! Så dere er ikke glemt!!! legger ut linken når jeg får tid til å laste opp bildene,.. Åhhhh, den du hadde fra før, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. november 2007 #808 Del Skrevet 5. november 2007 Ble et øyeblikk litt svett her nå...... Åhhhh, den du hadde fra før, tenker jeg Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #809 Del Skrevet 5. november 2007 Men jeg finner ikke linken til deg på favorittene mine..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. november 2007 #810 Del Skrevet 5. november 2007 http://www.tigrat86.blogspot.com Men, siden jeg har vært på jobb har det enda ikke kommet opp.. Da jeg kom ut ifra jobben i kveld, hadde det snødd!!!! Og det var is på bakken. Men, det hadde heldigis regna igjen, så snøen var halvveis borte.. I morgen skal jeg tidlig på jobb. Åpne vakt.. Det er det en stund siden jeg har hatt nå, så det blir gøy. Holder på å rydde, vaske alle hyllene og prise alle produktene, for noen har klart å prise flere produkter feil... Om det kommer en kranglete kunde inn, vet jeg rett og slett ikke hva jeg hadde gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #811 Del Skrevet 5. november 2007 Lagret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #812 Del Skrevet 6. november 2007 God morgen! Heldiggrisen som har fått litt :snø:, jeg har bare skrapt litt is i dag. Ha en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #813 Del Skrevet 6. november 2007 God morgen! Heldiggrisen som har fått litt :snø:, jeg har bare skrapt litt is i dag. Ha en fin dag på jobb Vi har hverken :snø: eller is, vi.... hvor blir det av vinteren (mannen kjøpte seg snøfreser før vinteren i fjor, og siden har det ikke kommet snø, så det blir veli kke snø i år heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #814 Del Skrevet 6. november 2007 Her er det hverken snø eller is i dag. Like greit i grunn, for ungene skulle ha idrettsdag ute på skolen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #815 Del Skrevet 6. november 2007 Vi har hverken :snø: eller is, vi.... hvor blir det av vinteren (mannen kjøpte seg snøfreser før vinteren i fjor, og siden har det ikke kommet snø, så det blir veli kke snø i år heller ) Jeg vil gjerne ha vinter NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #816 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vil gjerne ha vinter NÅ! JEG OG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #817 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg trenger IKKE vinter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #818 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg trenger IKKE vinter nå! Nei, trenger og trenger...klarer meg vel fint uten jeg også, men jeg VIL ha *sutrer litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #819 Del Skrevet 6. november 2007 Tror i grunnen mannen er glad så lenge han slipper å bruke snøfreseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 #820 Del Skrevet 6. november 2007 Tror i grunnen mannen er glad så lenge han slipper å bruke snøfreseren Mannen min vil gjerne få prøvd sin litt...er helt ny så han har jo ikke fått prøvd den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå