Gjest Tigerjente Skrevet 28. oktober 2007 #781 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det ble for mye for meg. Så jeg poppa champisen min. Gold edition tilogmed.. Passer bra i dag.. I dag har vi vært en tur hos min far. De hadde prinsen i natt, og vi fikk middag der i dag. Deilig kalkun. Vi vurderte å gå ut i går, på reke/krabbefest på puben. Men vi valgte å bare bli hjemme å kose oss sammen. Se på film, og lage god mat. Kjenner vi trengte det veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #782 Del Skrevet 28. oktober 2007 Å kose seg hjemme i sofakroken med kjæresten er aldri feil :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. oktober 2007 #783 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er så deilig å somle om morningen. Tigermannen er hjemme, og det resulterer i at prinsen også blir hjemme, siden det som regel er han som leverer han om morningene. Så nå har vi sett på elias i nattdrakten og dyna. Skal lage meg noe kaffe, fyre i peisen og kle på oss. Så blir det nok noe rydding her. Håper vi kan ta de tingene jeg har pakket bort i kasser, ned i kjelleren, sånn at vi kan få bort de siste tingene som lager rot over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 #784 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det hørtes deilig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #785 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er så deilig å somle om morningen. Tigermannen er hjemme, og det resulterer i at prinsen også blir hjemme, siden det som regel er han som leverer han om morningene. Så nå har vi sett på elias i nattdrakten og dyna. Skal lage meg noe kaffe, fyre i peisen og kle på oss. Så blir det nok noe rydding her. Håper vi kan ta de tingene jeg har pakket bort i kasser, ned i kjelleren, sånn at vi kan få bort de siste tingene som lager rot over alt. For en herlig morgen. Tror jeg skal ta meg sammen i dag og rydde i gamlestua. Det er bare rot der nå, og i og med at vi går i gjennom der for å komme på soverommene, hadde det vært hyggelig å hatt det fint der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #786 Del Skrevet 30. oktober 2007 Å kose seg hjemme i sofakroken med kjæresten er aldri feil :rødme: Nei, det burde vi sikkert være flinkere til, flere av oss For en herlig morgen. Tror jeg skal ta meg sammen i dag og rydde i gamlestua. Det er bare rot der nå, og i og med at vi går i gjennom der for å komme på soverommene, hadde det vært hyggelig å hatt det fint der også. Klart det - har du satt i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #787 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nei er du gal! Jeg koser meg jo her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. oktober 2007 #788 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har heller ikke fått rydda så mye. Har laga egg og bacon til frokost. Og brenner opp veden jeg ikke klarer å få inn i peisen uten hjelp fra tigermannen + alle gamle papirer. Hva skal man egentlig med papirspann? Nå skal vi ut og rydde litt i hagen før vinteren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #789 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Nei er du gal! Jeg koser meg jo her. Akkurat, ja! Jeg har heller ikke fått rydda så mye. Har laga egg og bacon til frokost. Og brenner opp veden jeg ikke klarer å få inn i peisen uten hjelp fra tigermannen + alle gamle papirer. Hva skal man egentlig med papirspann? Nå skal vi ut og rydde litt i hagen før vinteren kommer. Fint vær hos deg også i dag? Jeg har fortsatt ikke fått satt løkene mine, det tror jeg er på tide nå. Endret 30. oktober 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. oktober 2007 #790 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fint vær hos deg også i dag? Jeg har fotsatt ikke fått satt løkene mine, det tror jeg er på tide nå. Det er ikke strålende, men det er opplett og kaldt. tenkte vi skulle få pakket bort alle lekene og sånt som bare lå rundt om. Det blåser jo så masse her ute. Har også kosta og rydda litt utenfor døren. Løkene mine er ikke kommet i hus enda.. så jeg tror jeg utsetter det til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2007 #791 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er ikke strålende, men det er opplett og kaldt. tenkte vi skulle få pakket bort alle lekene og sånt som bare lå rundt om. Det blåser jo så masse her ute. Har også kosta og rydda litt utenfor døren. Løkene mine er ikke kommet i hus enda.. så jeg tror jeg utsetter det til neste år. Greit å få litt orden ute før det blir vinter ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. november 2007 #792 Del Skrevet 1. november 2007 Hei! Hvordan går det hos Tigern om dagen, masse jobbing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. november 2007 #793 Del Skrevet 1. november 2007 Når begynner du i den nye jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #794 Del Skrevet 2. november 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. november 2007 #795 Del Skrevet 2. november 2007 Innom og ønsker en travel Tiger god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. november 2007 #796 Del Skrevet 2. november 2007 Hei! Hvordan går det hos Tigern om dagen, masse jobbing? Det er masse jobbing ja. Nå har jeg endelig mast meg til å få noen lange vakter innimellom. Blir så mye å ta bussen så langt for korte vakter. Så neste uke skal jeg jobbe 100% stilling, selv om jeg har fri lørdag. Når begynner du i den nye jobben? Ingenting som er sikkert enda. Hadde det vært opp til meg skulle jeg tatt det i dag, sånn at vi fikk litt orden, men neeeeida. Det er så mye fram og tilbake med hovedkontoret og de andre. Jeg blir jo bare forvirra av å tenke på det. Hun som egentlig skulle ha stillingen er sykemeldt og alvorlig syk, men plutselig var hun kjempefrisk, og måtte på jobb.. Skal jeg bli glad eller irritert? Ny jobb?? Spennande :-D Lenge siden eg har vore innom her! Kanskje kanskje... Vi får se. God helg! Innom og ønsker en travel Tiger god helg Thank u babes! Ønsker alle som er innom god helg. Eg har jobbehelg denne uken. Helten min, han vi var på konsert med for noen mnd siden også, skal ha konsert på senteret jeg jobber i morgen. Da blir det nok litt gøy på jobben, men kjipt at jeg begynner akkurat i det han begynner også. Skal slappe av i dag, prinsen er endelig i seng, og vi har lest bok om alle bokstavene. Også har vi snakket litt om mammaer og pappaer og bursdager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. november 2007 #797 Del Skrevet 4. november 2007 Håper resten av helgen blir bra for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. november 2007 #798 Del Skrevet 4. november 2007 For en dag!! Føles ut som om klokken var 9-10, når den egentlig var 16. Har gått i ett, og vi har fått gjort så mye. Først laget vi frokost fra restene etter middagen i går, lasange... Så fant vi fram gresskaret vi kjøpte forige helg, men som vi ikke har fått gjort noe med enda. Vi skjærte bort toppen, og begynte å grave. Og vi gravde og gravde... Jeg måtte etterhvert ha meg en pause, ble helt sliten. Så jeg rydda på vaskerommet, nå har alt sin egen plass og hylle der inne. Kjempedeilig. Så fant jeg ut at jeg kunne fortsette på baderomsmøblene vi kjøpte for en stund siden, og prøve å få fortgang på det. Skrudde sammen alle de små møblene, så nå er det bare ett høyskap + et benkeskap igjen. Så fortsatte vi å grave ut fra gresskaret, og når det var tomt hadde vi ca 2,6kg innmat. Så skjærte vi ut ett mønster i gresskaret, satt lys i det, og satt det på søljen vår i buen som er mellom stuen og spisestuen. Vi har veldig mye orange fra før av i stuen vår, så det passet veldig bra inn. Så ville prinsen ut en tur, mens jeg laga middag, kokte gresskarkjøttet, vaska klær, ordnet kattekassen, og rydda litt. Etter middag leika jeg og prinsen med bilene litt, også koste vi med pusene.. Han er veldig glad i de, men klarer ikke helt å beherske seg med bæringen på de. Så lagde vi dessert, is og jordbær, og isen grisa jo over hele prinsen.. Så da måtte han rett i dusjen. Og jeg så mitt snitt til å skru ned alle baderomsmøblene som hang der. Så nå er det nesten helt tomt på veggen, og jeg skal vaske hele badet, og henge opp de nye.. Kjenner det allerede nå at det er deilig å få bort de stygge ekle skapene som var der før. Så nå går jeg å fyller bøtten med vann, og vasker tak og vegger på badet mitt. Da er det gjort til jul også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. november 2007 #799 Del Skrevet 5. november 2007 Blir svett av å lese om søndagen din, jeg, du verden så effektiv du har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2007 #800 Del Skrevet 5. november 2007 :dåne: For en effektivitet!! Skulle ønske jeg hadde litt av den arbeidslysta gitt..... Ha en nydelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå