Gjest Tigerjente Skrevet 23. oktober 2007 #761 Del Skrevet 23. oktober 2007 Når mor ikke er hjemme danser gutta på bordet og flesker til med....ehhh... :klø: hmmm.. FISK ? En gledelig overaskelse at de faktisk tenker litt sunt når jeg ikke er hjemme også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. oktober 2007 #762 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fisk kommer det ikke på bordet her når jeg er borte i hvertfall. Mannen HATER alt som heter fisk, OG lukta på det. Blir fysisk dårlig faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. oktober 2007 #763 Del Skrevet 23. oktober 2007 Han høres ut som min lillebror! Han var alltid på besøk hos kompiser når det var snakk om fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. oktober 2007 #764 Del Skrevet 23. oktober 2007 Han får fiskeboller når vi krangler. Det kan han til nød spise nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. oktober 2007 #765 Del Skrevet 23. oktober 2007 Så heldig han er da!! Nå har jeg to katter på fanget som krever kos.. Piper om jeg glemmer en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. oktober 2007 #766 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg prøver å stå opp, men det går ikke lengre. Får finne meg ett glass vann, dyna og en kalender, og legge meg på sofaen. Må finne ut når jeg hadde mensen sist. Denne uvellheten begynner å gnage litt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. oktober 2007 #767 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fisk kommer det ikke på bordet her når jeg er borte i hvertfall. Mannen HATER alt som heter fisk, OG lukta på det. Blir fysisk dårlig faktisk... Fisk kommer ikke på bordet når mannen her er borte i hvertfall Her i huset er det mannen som står for den sunne ordentlige middagen, og når han er borte går det i pasta, pommes frites og for ikke å glemme Jeg prøver å stå opp, men det går ikke lengre. Får finne meg ett glass vann, dyna og en kalender, og legge meg på sofaen. Må finne ut når jeg hadde mensen sist. Denne uvellheten begynner å gnage litt på meg. Og du vet at jo mer du tenker på det, jo mer lar mensen vente på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. oktober 2007 #768 Del Skrevet 25. oktober 2007 *fikk veldig lyst på fiskeboller plutselig* Kommer aldri til å bli noe så fancy som fisk eller sånt hvis kjære skal lage mat uten meg! Da går det i grandiosa eller en bestilt pizza...! Han kan kanskje til nød klare å lage pannekaker Så heldig du er som har pusekatter! Jeg elsker sånne små nusselige dyr, men har hatt en katt før som jeg ble så veldig glad i at jeg ikke kan tenke meg å ha en ny katt.. Men kjære har lovt at jeg skal få meg en liten lat kosehund når vi gifter oss Off det høres ikke ut som formen din er noe særlig Da var det iallfall en god trøst at Brann tok gullet i år Så får vi håpe på det beste og jeg sender over en stor trøste så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2007 #769 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg prøver å stå opp, men det går ikke lengre. Får finne meg ett glass vann, dyna og en kalender, og legge meg på sofaen. Må finne ut når jeg hadde mensen sist. Denne uvellheten begynner å gnage litt på meg. Usj da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. oktober 2007 #770 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fisk kommer ikke på bordet når mannen her er borte i hvertfall Her i huset er det mannen som står for den sunne ordentlige middagen, og når han er borte går det i pasta, pommes frites og for ikke å glemme Og du vet at jo mer du tenker på det, jo mer lar mensen vente på seg... Så motsatt da! Fikk lyst på pannekaker jeg nå Kanskje det blir middagen i morgen, da blir nok gubben glad! Og, ja jeg vet.. *fikk veldig lyst på fiskeboller plutselig* Kommer aldri til å bli noe så fancy som fisk eller sånt hvis kjære skal lage mat uten meg! Da går det i grandiosa eller en bestilt pizza...! Han kan kanskje til nød klare å lage pannekaker Så heldig du er som har pusekatter! Jeg elsker sånne små nusselige dyr, men har hatt en katt før som jeg ble så veldig glad i at jeg ikke kan tenke meg å ha en ny katt.. Men kjære har lovt at jeg skal få meg en liten lat kosehund når vi gifter oss Off det høres ikke ut som formen din er noe særlig Da var det iallfall en god trøst at Brann tok gullet i år Så får vi håpe på det beste og jeg sender over en stor trøste så lenge Det er som regel pizza det går i her også, om ikke pasta, så dette var en positiv overasskelse. Før var det ofte peppes, men siden vi flytta på landet nekter de å levere hos oss, og den lokale pizza shappen ble lagt ned 1-2 uker før vi flytta hit.. Vi vil også ha hund. Men vi valgte å vente litt fordi vi vet at vi ikke har tid hver dag til å gå på tur med den. Jeg vil nemlig ikke ha en lat kosehund, men en stor sterk arbeidshund. Gjerne en Leonberger; http://www.canis.no/oppdretter/rasepres.php?raseid=70 men også lignende hunder er aktuelt. Usj da! Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. oktober 2007 #771 Del Skrevet 25. oktober 2007 I dag har jeg fått en veldig, eller heller ekstremt god nyhet med tanke på mine framtidsplaner.. Så i morgen når jeg våkner skal jeg ta en graviditetstest før jeg skal på jobb, bare for å være på den sikre siden, også skal jeg snakke litt med sjefen. Om jeg er gravid går alt i vasken, men jaggu har jeg lyst på unge også. (Det bare passer 1000000 ganger bedre om ett år!!!!!!!) Kryss alle fingre for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2007 #772 Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir en spennende dag i morra da Hva sier mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. oktober 2007 #773 Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir en spennende dag i morra da Hva sier mannen? Mannen sier det samme som meg Neida, han er også glad om jeg er gravid, men er enig i at det passer bedre om ett år. Han er også veldig enig i at om jeg ikke er gravid så satser jeg FULT på denne muligheten med jobben nå. Tør ikke si så mye om hva det er før jeg vet det sikkert, men spesielt du Annie, som sikkert husker hva vi snakka om med mål for framtiden skjønner nok hva det er, kanskje:... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. oktober 2007 #774 Del Skrevet 25. oktober 2007 for gode nyheter!! Skal krysse fingrene for at alt går som det skal imorgen og med de gode nyhetene Så nydelig hund du ønsker deg! Sikkert en god sjef å ha i huset om det skjer litt skumle mystifistiske ting, og må være deilig å ha en 'unnskyldning' for å kunne gå gode turer og komme seg opp og ut morgen og kveld Fått skikkelig lyst på hund jeg nå, men det blir en stund til. Selv om kjære har lovt det når vi gifter oss så må vi se an bosituasjonen litt også.. håper bare det ordner seg så fort som mulig, for jeg leeengter etter en sånn her Men lykke til imorgen!! *krysse fingrene enda litt mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2007 #775 Del Skrevet 25. oktober 2007 Mannen sier det samme som meg Neida, han er også glad om jeg er gravid, men er enig i at det passer bedre om ett år. Han er også veldig enig i at om jeg ikke er gravid så satser jeg FULT på denne muligheten med jobben nå. Tør ikke si så mye om hva det er før jeg vet det sikkert, men spesielt du Annie, som sikkert husker hva vi snakka om med mål for framtiden skjønner nok hva det er, kanskje:... :juhu: Så morsomt!!!! PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. oktober 2007 #776 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da var jeg beroliget litt. Det var som jeg fryktet, jeg er Bare litt syk!!!!!!! Så da skal jeg ta det litt med ro framover, også skal jeg og sjefen ta oss en samtale i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. oktober 2007 #777 Del Skrevet 26. oktober 2007 I dag har jeg fått en veldig, eller heller ekstremt god nyhet med tanke på mine framtidsplaner.. Så i morgen når jeg våkner skal jeg ta en graviditetstest før jeg skal på jobb, bare for å være på den sikre siden, også skal jeg snakke litt med sjefen. Om jeg er gravid går alt i vasken, men jaggu har jeg lyst på unge også. (Det bare passer 1000000 ganger bedre om ett år!!!!!!!) Kryss alle fingre for meg... Håper alt blir til det beste for deg (ser at det bare var sykdom, så da var det meningen at det skulle være jobb for deg akkurat nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. oktober 2007 #778 Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk for PM Tigern!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. oktober 2007 #779 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fisk kommer ikke på bordet når mannen her er borte i hvertfall Her i huset er det mannen som står for den sunne ordentlige middagen, og når han er borte går det i pasta, pommes frites og for ikke å glemme Og du vet at jo mer du tenker på det, jo mer lar mensen vente på seg... Ikke fiskemiddager uten mannen hjemme her heller Da var jeg beroliget litt. Det var som jeg fryktet, jeg er Bare litt syk!!!!!!! Så da skal jeg ta det litt med ro framover, også skal jeg og sjefen ta oss en samtale i dag!! Godt å ha fått klarhet i det, ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. oktober 2007 #780 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vurderer å poppe champisen i kveld. Men tror jeg holder meg til siste rest av vinen min, skal jo på jobb i morgen! Brann viste at de er verdige seriemestre, og nå får de gullet direkte på tv2!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå