Annie Skrevet 21. oktober 2007 #741 Del Skrevet 21. oktober 2007 Åh, jada! Det er akkurat som en liten gjeng med venninner de derre. Lager middag og koser oss i lag. Kjempekjekt. Så herlig Fikk lyst på vin nå jeg også... er kanskje i seneste laget å åpne en flaske nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #742 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kanskje, men det virker som om ingenting er for sent for deg... Nå er det morgen igjen. Maten er smurt, klærne er på, og prinsen er sendt i barnehagen. Jeg vurderer å legge meg på sofaen litt. Må ta å rydde litt senere også. Flytte pcen til tigermannen bort hit, sånn at vi kan ha orden på disse pc tingene ett sted, og sånn at spisebordet kan få på seg en duk, og fungere som noe annet enn pcbord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #743 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er kanskje lengre oppe enn andre ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #744 Del Skrevet 22. oktober 2007 Går det virkelig ann? La meg ned på sofaen og slappa litt av. Husker jeg så litt på god morgen norge, og kattene hoppa på meg. Så sovna jeg, våkna halv 12. Hva har jeg gjort siden? Slappet av, og sett etter klær på nettet... Fryser og er svimmel. Orker ikke spise så mye heller. I går fikk jeg spørsmål om jeg var gravid da jeg sa at jeg var litt dårlig, og ikke ville ha sjokolade eller chips.. Skulle jo fått gjort litt i dag, også skal jeg på jobb om noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #745 Del Skrevet 22. oktober 2007 ER DU GRAVID????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #746 Del Skrevet 22. oktober 2007 ikke vet jeg... Nei, da må det nesten ha skjedd ett under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #747 Del Skrevet 22. oktober 2007 Under har skjedd før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. oktober 2007 #748 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er kanskje lengre oppe enn andre ja... Tror du virkelig det Innom på en rask oppdatering, satser på at det er influensa og ikke undere som er ute og går, Tigern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #749 Del Skrevet 22. oktober 2007 Innom på en rask oppdatering, satser på at det er influensa og ikke undere som er ute og går, Tigern! Enig med deg Kamela! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #750 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #751 Del Skrevet 22. oktober 2007 Næh, ikke egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #752 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) :banantroll: :juhu: PARTY!!!!!! SKÅL! I dag er det fest. Gullet e kommet hem! Endret 22. oktober 2007 av Tigerjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #753 Del Skrevet 22. oktober 2007 GRATTIS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #754 Del Skrevet 22. oktober 2007 Thanku Babe!! Det er helt fantastisk stemning nå! Herlighet kor deilig det var å sitte på terminalen å høre alle som var i stemning og sang brann-sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #755 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det kan jeg tenke meg. En grei dag å reise seint hjem fra jobb antar jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #756 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jepp, ganske enkelt en bra dag å bruke en time på å vente på bussen på... Men, litt kjipt å være innestengt i en butikk uten nett, uten radio og uten noe som helst, og ikke vite hva som skjer i kampen. Heldigvis har jeg en livreddende kusine som sendte meg oppdateringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. oktober 2007 #757 Del Skrevet 23. oktober 2007 I dag er jeg trøtt, men jeg føler jeg har mer energi enn de foregående dagene. Ser nesten ut til at det skal bli sol i dag, himmelen begynner å bli gul/rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. oktober 2007 #758 Del Skrevet 23. oktober 2007 God morgen og gratulerer med gullet! Her titter akkurat sola opp, ikke like fint som å sitte på Fløyen, men likevel ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. oktober 2007 #759 Del Skrevet 23. oktober 2007 Takk Kamela! Ja, ingenting er så flott som sol på fløyen. Her kom ikke solen ordentlig fram, skyene sperrer endel. MEN, det regner i det minste ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. oktober 2007 #760 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå