Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Må bare fortelle om da jeg kom hjem i dag.

Pappa og damen var på senteret å handla akkurat da det stengte, så de fant ut at de kunne kjøre meg hjem. Snille gode mennesker :fnise:

Da vi kom inn døren her oste det ut en tykk røyk! Det luktet liksom smelta stearin. Tigermannen satt med pcen og smilte. Han hadde fyrt i peisen, vert en sånn flink mann!

Men.... Det har da aldri kommet røyk da jeg har fyrt i peisen tidliger. Hva var gale her? Vi funderte mye fram og tilbake. Kunne han ha glemt å lukke igjen døren en stund? Var pipen plutselig blitt tett? Var ovnen så varm at det avga gasser?

Akkurat i det min far hadde sagt den siste setningen på tull, så jeg at det sto noe oppå peisen, og kom på at stearinlysene som hadde stått der tidligere i uken hadde smelta. Var rask med å ta bort bunken med smeltet plast. Det som jeg engang hadde "redda" ved å skrive ut fra pcen på brennecder var gått opp i røyk! Alle bilder og dokumenter smelta mellom hendene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg vet ikke.

Lar de være til i morgen også ser jeg på de da. 2 av cdene er absolutt ikke til å redde, den ene er drivere til den gamle mobilen og den andre er drivere til pcen!!! Driverne til pcen finnes heldigvis på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke.

Lar de være til i morgen også ser jeg på de da. 2 av cdene er absolutt ikke til å redde, den ene er drivere til den gamle mobilen og den andre er drivere til pcen!!! Driverne til pcen finnes heldigvis på nett.

Huff, så kjedelig, får håpe noe overlever.

Fortsatt god helg til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Takk Kamela!

I dag har vi somlet og kost oss. Ordentlig deilig å ha fri alle tre. Prinsen kom inn i sengen vår og la og koste med kjinnet mitt..

Så gikk vi i butikken og kjøpte frokost ++ endte vell på 1700kr :dåne:

Hjemme laga Tigermannen frokost til oss, mens jeg rydda. Etter frokost rydda vi litt til i lag.

Så gikk jeg og prinsen opp for å leke. Etter en stund sovna jeg... Er det ikke typisk? Nå føler jeg det som om jeg har influensa... Fryser og koker om en annen, og er helt sløv i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Jeg skulle for en liten time siden til å skrive her at jeg angra på at jeg ikke reiste til byn til tross for hodepine, og uvellhet.

Meeeeeeen... Nå er det kanskje ikke så gøy å være i byn likevell. Kanskje likegreit at jeg ble hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle for en liten time siden til å skrive her at jeg angra på at jeg ikke reiste til byn til tross for hodepine, og uvellhet.

Meeeeeeen... Nå er det kanskje ikke så gøy å være i byn likevell. Kanskje likegreit at jeg ble hjemme.

Med den formen har du det sikkert lbedre hjemme uansett!

*ikke fotballinteressert - men vet at gullet ikke 100& er sikret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok rett i det kamela!

Men de vinner sikkert serien, noe annet er vel umulig og kun teoretisk etter hva jeg er blitt fortalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Joda, med ett poeng på to kamper (var tre kamper i går) så vinner de. Så de kan tape en til og spille en uavgjort så vinner de. Eller at stabek taper en kamp.

Så jeg tror det går, selv om brann er mestre til å rote når de tror de klarer det.

Er bare så dumt at vi bruker millioner med kroner på en nedtur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Nesten...

Føler liksom at hele norge ler av oss nå (noe de sikkert gjør også...)

Nå går jeg å legger meg.. Håper på å få lokka med meg tigermannen, men det virker ikke som om det er mulig. Mannfolk....

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...