Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

I dag har jeg blitt kampanjeansvarlig i den nye butikken.

Kjempegøy å få prøve meg litt høyere opp, også er det supermotiverende. Dette er en butikk som ikke har vært så veldig aktiv på kampanjer o.l. så jeg håper på å sette fart i dem. Jeg kommer fra en butikk som har lagt på 5 på topp på de fleste kampanjer i år, og jeg kommer til å samarbeide med han som er kampanjeansvarlig der.

Morsomt med nye utfordringer, og spesielt nå som det går mot jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Så morsomt og spennende! Rykker du opp i lønn også?

Nope, jeg har vist allerede max lønn. Kan se etterhvert om jeg kan forhandle litt, skal øke i mai ihvertfall. Men, det er ikke penger som er viktig for meg :fnise: Trodde aldri jeg kom til å si noe sånt, men trivsel både blandt de andre ansatte og det faglige spiller større rolle for meg nå.

Morsomt med nye utfordringer, og spesielt nå som det går mot jul!

:jepp: Det er helt sant. Neste uke blir første utfordring. Skal ha manneprodukter i kampanje, og det selger vi dååårlig av. Må finne på en lur måte å øke salget på det ved å inspirere de ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nå har jeg laget middag siden kl 6. *slitsomt*

Hadde aldri trodd det var så mye styr å lage raspeballer/komler.. Men siden jeg aldri har laga det før, og kokeboken min beskrev det så utrolig flott, måtte jeg prøve. Maten er enda ikke fortært, men det står og trekker i sine siste minutt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget middag siden kl 6. *slitsomt*

Hadde aldri trodd det var så mye styr å lage raspeballer/komler.. Men siden jeg aldri har laga det før, og kokeboken min beskrev det så utrolig flott, måtte jeg prøve. Maten er enda ikke fortært, men det står og trekker i sine siste minutt nå.

Du må gjerne dele oppskriften :)

Har aldri smakt det, og det høres så godt ut..

Så spennende med herrekampanje på jobben! Stå på, og vips er du regionssjef og da er ikke veien lang til Adm. dir :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Du må gjerne dele oppskriften :)

Har aldri smakt det, og det høres så godt ut..

Så spennende med herrekampanje på jobben! Stå på, og vips er du regionssjef og da er ikke veien lang til Adm. dir :tommelopp:

Kan legge ut oppskriften senere ja!

Det var utrolig godt, imponert over meg selv.. Men jeg hadde glemt å kjøpe kefir :kjefte: Så det var liksom noe som mangla. Også luktet det så godt i huset her. Jeg elsker kålrot, og nå minna det meg om jul her.

:fnise: Du har jo høyere forhåpninger enn meg du. Jeg satser på butikksjef om tider og stunder, for så å trekke meg stille tilbake i en annen bedrift. Gjerne noen med internett :fnise: Evt. må jeg dra det helt ut og bli produkt utvikler, men det er jo en så stor bedrift. Da tror jeg heller jeg satser på naturkosmetikkproduktene som produseres i nabo-tettstedet her. :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Jeg er så trøtt!!

Sovna midt under filmen i går, og har sova som en sten helt til vekkerklokken peip.

Har så lyst til å legge meg igjen, men det er ikke så alt for lenge til bussen går. Også må jeg jo lete etter klærne mine først. Aner ikke hvor jeg har gjort av bestebuksa og to jobbgensre. Kan ikke huske om jeg har hatt de etter at jeg flytta heller.

*gleder meg til i morgen da jeg kan sove litt....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå løper jeg på jobben. Mulig jeg kommer hjem med katten senere, jeg vil ha den!

:katt:

Hent den når du har litt tid så den slipper å være alene hele dagen på nytt sted, det er sikkert litt skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja! Nå har vi nettopp kommet hjem med pusene. Det ble to, for de var jo så fine og nydelige! De er kjemperolge og snille. Prinsen leker kjempe fint med de. De har fått navnene; flekki og tiger. Begge er stripete, den ene er skogskatt stripet i de sorte/orange fargene, mens den andre har noenlunde samme mønster bare i grått. Det var for øvrig prinsen som bestemte navnet flekki.

Da vi var på vei hjem stoppa vi for å fylle bensin. Alle skulle selvsagt ut av bilen, og jeg satt bak, holdt meg i dørkarmen for å få meg ut, akkurat da smalt døren forann igjen.........med hele hånda mi innimellom. Jeg hylte og begynte å grine, det var så vondt!!!

Nå er alle de tre store fingrene på hånda ømme, i tillegg er langefingen dobbelt så stor, knall blå og veeeeldig øm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:katt:

Hent den når du har litt tid så den slipper å være alene hele dagen på nytt sted, det er sikkert litt skremmende.

Vi har litt tid nå :jepp:

jeg skal ikke på jobb før 5 i morgen, og tigermannen er ferdig 3, lørdag har vi fri begge to!! Dette tror jeg går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Blåse på hånda til Tigern! :klemmer:

Takk!

Det har roet seg litt nå, ihvertfall smertene. Men hevelsen og funskjonshemminga i hånda er framdeles stor. I går ble jeg så dårlig at jeg bare måtte legge meg.

Kattene er sååå nydelig.. De løper rundt og leker med hverandre. De tåler at prinsen vil leke med de, og sitter fint i ro på fanget hans når han vil holde dem. Også går de i kassen sin!!!!

Søskenkjærlighet er det virkelig, for de ligger å holder rundt hverandre når dem sover. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Nå har vi nettopp kommet hjem med pusene. Det ble to, for de var jo så fine og nydelige! De er kjemperolge og snille. Prinsen leker kjempe fint med de. De har fått navnene; flekki og tiger. Da vi var på vei hjem stoppa vi for å fylle bensin. Alle skulle selvsagt ut av bilen, og jeg satt bak, holdt meg i dørkarmen for å få meg ut, akkurat da smalt døren forann igjen.........med hele hånda mi innimellom. Jeg hylte og begynte å grine, det var så vondt!!!

Nå er alle de tre store fingrene på hånda ømme, i tillegg er langefingen dobbelt så stor, knall blå og veeeeldig øm.

Ikke overraskende at du skulle ha en katt som heter Tiger!

*blåser på - hørtes veldig vondt ut*

Takk!

Det har roet seg litt nå, ihvertfall smertene. Men hevelsen og funskjonshemminga i hånda er framdeles stor. I går ble jeg så dårlig at jeg bare måtte legge meg.

Kattene er sååå nydelig.. De løper rundt og leker med hverandre. De tåler at prinsen vil leke med de, og sitter fint i ro på fanget hans når han vil holde dem. Også går de i kassen sin!!!!

Søskenkjærlighet er det virkelig, for de ligger å holder rundt hverandre når dem sover. :rødme:

Godt at det står bedre til idag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Ikke overraskende at du skulle ha en katt som heter Tiger!

:skratte: Det var faktisk sambo som foreslo det. Da jeg spurte hvorfor etterpå var det vist fordi han hadde sett at jeg het det på et av forumene.. Gode sambo... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:skratte: Det var faktisk sambo som foreslo det. Da jeg spurte hvorfor etterpå var det vist fordi han hadde sett at jeg het det på et av forumene.. Gode sambo... :rødme:

Så koselig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...