Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Grei arbeidsfordeling, skjønner jeg :ler:

:jepp: Så lenge han får kjøre bil, er det likegyldig hva jeg gjør. For tiden vil han helst leke alene med bilene også, så da får han lov til det, så får vi heller finne på noe annet enn å leke med biler når jeg vil være med han. I går leste vi masse bøker sammen, det var koselig. Og i dag skal han være med meg til jobben.

Så bra at du har fått ordnet på jobbesituasjonen! :tommelopp:

Hvor mange kattunger skal dere ha?

Vi er ikke sikker enda, Tigermannen sier det holder med en, og jeg er sikker enig i det når vi har alt styret med de om noen uker. Men jeg har egentlig lyst på to!! SÅnn at hvis vi i tilfelle er borte litt (jobb ol.) så slipper de å føle seg alene og liten. Tenker også at de kanskje blir litt mer trygg på ett nytt hus ilag enn alene.

Vet ikke helt.

I dag har tigermannen bursdag. Jeg og prinsen tar bussen om noen timer innover til jobben min. Der skal vi møte farmoren hans, og de skal ha han i kveld/natt. Da kan jeg og tigermannen finne på noe ilag. Lurte på om jeg skulle lage kake til han, men føler det blir så mye styr, så jeg tar det kanskje uti uken. Ikke får han bursdagsgave heller. Rent kanskje bortsettfra en tur på restaurant eller kino i kveld. En venninne har invitert meg på Mary-Kay homeparty, og en annen har lyst til å gå ut på by`n i kveld. Så vi må se det litt ann og ta det litt etterhvert.

Ha en flott lørdag, og en fin helg. Mandag har jeg fri, og skal takke nei om jeg får tilbud om å jobbe!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

I helgen har jeg hatt litt fri. Jeg og prinsen reiste innover til jobben min i 12 tiden, og han ble henta av farmoren der. Jeg var ute med en venninne, kom ikke hjem før kl halv 7 i dag tidlig. :fnise:

I ettermiddag reiste jeg utover med bussen igjen for å hente han igjen. Så reiste vi en tur oppom min far. Tigermannen reiste på kino, så han har jeg nesten ikke snakket med. Min far ville kjøre oss hjem, men da vi hadde kjørt ett stykke fant vi ut at jeg kunne få øve-kjøre. Det gikk veldig greit, og jeg følte meg veldig trygg på bilen. Det gikk tilogmed greit å kjøre over den værste broen i verden. Den har jeg grua meg godt til å kjøre over selv, og kjenner jeg får tilnærmelser til angst når jeg sitter på med bussen over der.

I morgen har jeg fri, og jeg tenkte få rydda endel her, og lage noen middager klar sånn at vi kan ha de i frysen. Tigermannen skal komme hjem i lunchen i morgen, så skal vi reise i banken og høre om vi kan få lån, for vi trenger bil og lappen til meg.

Men, tigermannen fikk bursdagsgave!! Jeg kjøpte en dusjsåpe og parfyme til han + sjampis med glitter i! Stas! :fnise:

Nå skal jeg i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

:fnise: nå ringte sjefen og spurte om hun hadde husket å fortelle meg at jeg skulle på jobb klokken 12 i dag :hakeslepp:

Det hadde hun selvsagt ikke, og min buss gikk akkurat noen minutter før hun ringte, så jeg avtalte at jeg kom med første bussen, sto litt lengre, og dermed slapp å jobbe kveld i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: nå ringte sjefen og spurte om hun hadde husket å fortelle meg at jeg skulle på jobb klokken 12 i dag :hakeslepp:

Det hadde hun selvsagt ikke, og min buss gikk akkurat noen minutter før hun ringte, så jeg avtalte at jeg kom med første bussen, sto litt lengre, og dermed slapp å jobbe kveld i det minste.

Fy flate så sur jeg hadde blitt! Overtidsbetalt? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fader så jeg har lett etter dagboka di!! Trodde du hadde forsvunnet, jeg.. :sjenert: Og så var det jo bare det at de har lagt om dagøkene her :kjefte:

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader så jeg har lett etter dagboka di!! Trodde du hadde forsvunnet, jeg.. :sjenert: Og så var det jo bare det at de har lagt om dagøkene her :kjefte:

Hvorfor bruker du ikke Mine innlegg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Fy flate så sur jeg hadde blitt! Overtidsbetalt? :lur:

Fikk betalt for alle timene selv om :jepp:

Hun unnskylte seg noe fælt, og kunne fortelle at hun var blitt så surrete etter at hun ble gravid. :fnise:

Innom så vidt, håper det gikk seg greit til i dag :klemmer:

Kjekt at du kommer innom :)

Det gikk veldig greit, jeg jobba i 2-3 timer, fikk betalt for 5, og kom meg hjem tidlig til prinsen. Han var allerede sovna da jeg kom hjem, for han var blitt så sliten at når tigermannen hadde vært ute med han å kjørt bil, så hadde han rett og slett sovna på bilen :skratte:

Jeg er her jeg!

Skal ikke gå noen steder med det første :klemmer:

Men nå vet du hvertfall hvor jeg er :lur:

Hvorfor bruker du ikke Mine innlegg.....

Det lurer i grunn jeg også litt på, den knappen er genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig greit, jeg jobba i 2-3 timer, fikk betalt for 5, og kom meg hjem tidlig til prinsen. Han var allerede sovna da jeg kom hjem, for han var blitt så sliten at når tigermannen hadde vært ute med han å kjørt bil, så hadde han rett og slett sovna bilen :skratte:

Hvordan gjør man det??? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått oppdatert meg skikkelig her inne, og skjønner at det står bra til hos dere :)

Sovne på en bil er vel ikke så vanskelig, legg deg på gulvet oppå den når du leker, og er du trøtt nok ............ :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Bilen er STOR!! Er sånn han sitter i. Så han hadde sittet i den og kjørt rundt huset ett par ganger mens tigermannen bygga på oppsiden. Etterhvert lurte han på hvor han var blitt av siden han ikke hadde kjørt forbi på en stund. Da han kom rundt hjørnet satt prinsen i bilen, mens gassen forsatt var i bunn, og bilen spant. Men han sov. Batteriet hadde nok blitt dårlig og bilen klarte ikke å dra han mer, siden han var så trøtt hadde han nok bare sovna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei så skjønn liten en du har! :rødme: De små kan overraske mye... jeg hadde aldri klart å sovne på den måten, men er de trøtte nok så kan de sovne hvor som helst virker det som :sjenert:

Det er så koselig å få besøk av deg i boka mi! Jeg har vært litt dårlig til dagbokrunder i det siste siden datan er så treig og må av og til prøve å svare 4-5 ganger før svaret faktisk registreres (nettet ustabilt og dårlig), så da har jeg bare rett og slett ikke prøvd å gjøre noe særlig... beklager!

Jeg studerer ja :) Går på økonomi og administrasjon :)

Håper du får en fin dag! :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Nei så skjønn liten en du har! :rødme: De små kan overraske mye... jeg hadde aldri klart å sovne på den måten, men er de trøtte nok så kan de sovne hvor som helst virker det som :sjenert:

Det er så koselig å få besøk av deg i boka mi! Jeg har vært litt dårlig til dagbokrunder i det siste siden datan er så treig og må av og til prøve å svare 4-5 ganger før svaret faktisk registreres (nettet ustabilt og dårlig), så da har jeg bare rett og slett ikke prøvd å gjøre noe særlig... beklager!

Jeg studerer ja :) Går på økonomi og administrasjon :)

Håper du får en fin dag! :klemmer::klemmer:

Det går helt bra! Jeg har også vært dårlig på dagbokrunder for tiden. Siden jeg ikke er så mye på nett, føler jeg at jeg mister alt som skjer i dagbøkene. Skjønner plutselig ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til tider full dags jobb å henge med i mange dagbøker her inne, uoverkommelig for en stakkar som må jobbe ved siden av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bilen er STOR!! Er sånn han sitter i. Så han hadde sittet i den og kjørt rundt huset ett par ganger mens tigermannen bygga på oppsiden. Etterhvert lurte han på hvor han var blitt av siden han ikke hadde kjørt forbi på en stund. Da han kom rundt hjørnet satt prinsen i bilen, mens gassen forsatt var i bunn, og bilen spant. Men han sov. Batteriet hadde nok blitt dårlig og bilen klarte ikke å dra han mer, siden han var så trøtt hadde han nok bare sovna.

:ler: Så søt! :rødme:

Det går helt bra! Jeg har også vært dårlig på dagbokrunder for tiden. Siden jeg ikke er så mye på nett, føler jeg at jeg mister alt som skjer i dagbøkene. Skjønner plutselig ingenting.

Regner med at du kommer sterkere tilbake :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Det er til tider full dags jobb å henge med i mange dagbøker her inne, uoverkommelig for en stakkar som må jobbe ved siden av :fnise:

Det er helt sant! Vi skulle hvertfall hatt internett på jobben, sånn at jeg kunne ha oppdatert meg der etterhvert.

Regner med at du kommer sterkere tilbake :klemmer:

Ja, vi får satse på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

I dag har jeg blitt kampanjeansvarlig i den nye butikken.

Kjempegøy å få prøve meg litt høyere opp, også er det supermotiverende. Dette er en butikk som ikke har vært så veldig aktiv på kampanjer o.l. så jeg håper på å sette fart i dem. Jeg kommer fra en butikk som har lagt på 5 på topp på de fleste kampanjer i år, og jeg kommer til å samarbeide med han som er kampanjeansvarlig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...