Annie Skrevet 3. oktober 2007 #601 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kos deg hjemme med Prinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. oktober 2007 #602 Del Skrevet 3. oktober 2007 Men i alle dager hva slags åpningstider er det på BodyShop der du jobber?? Butikken stenger 21. Men siden jeg nettopp har flyttet på landet og ikke har bil, må jeg vente til bussen går 22.30 Kos deg hjemme med Prinsen! Det skal jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 #603 Del Skrevet 3. oktober 2007 Butikken stenger 21. Men siden jeg nettopp har flyttet på landet og ikke har bil, må jeg vente til bussen går 22.30 Å, så kjedelig!! Men du skal ha bil etterhvert da, håper jeg for dine skyld!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. oktober 2007 #604 Del Skrevet 3. oktober 2007 Å, så kjedelig!! Men du skal ha bil etterhvert da, håper jeg for dine skyld!? Vi ser etter bil for øyeblikket, også håper jeg på å få full lønn nå denne mnd sånn at jeg kan betale de siste kr, sånn at jeg kan få lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 #605 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi ser etter bil for øyeblikket, også håper jeg på å få full lønn nå denne mnd sånn at jeg kan betale de siste kr, sånn at jeg kan få lappen. Å, du har ikke lappen ennå heller, nei... *medfølende * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. oktober 2007 #606 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har egentlig ikke hatt bruk for det før. Busskort i hele kommunen kosta 600kr/mnd. barnehage, jobb, skole, familie har lagt i nær tilknyttning. Nå koster busskortet 1000kr til jobben, bussen tar en time+venting, og de går aldri sammstemt, men det er veldig fint her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 #607 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har egentlig ikke hatt bruk for det før. Busskort i hele kommunen kosta 600kr/mnd. barnehage, jobb, skole, familie har lagt i nær tilknyttning. Nå koster busskortet 1000kr til jobben, bussen tar en time+venting, og de går aldri sammstemt, men det er veldig fint her Man skal ikke kimse av viktigheten av å ha et fint område rundt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. oktober 2007 #608 Del Skrevet 3. oktober 2007 Åhneida! Det er jo det som er viktig. Nå har vi trygg lekeplass til prinsen (så lenge han ikke går utenfor porten) Flotte turområder, stor hage, ABSOLUTT INGEN FLY!!!! Før bodde vi rett i hovedveien, og rett under innflygningsruten til flesland. Så jeg liker meg her jeg, til tross for litt lang vei til jobben, men det ordner seg sikkert det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. oktober 2007 #609 Del Skrevet 3. oktober 2007 Innom med en i forbifarten, må jobbe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 #610 Del Skrevet 3. oktober 2007 Åhneida! Det er jo det som er viktig. Nå har vi trygg lekeplass til prinsen (så lenge han ikke går utenfor porten) Flotte turområder, stor hage, ABSOLUTT INGEN FLY!!!! Før bodde vi rett i hovedveien, og rett under innflygningsruten til flesland. Så jeg liker meg her jeg, til tross for litt lang vei til jobben, men det ordner seg sikkert det også. Det er utrolig hva man venner seg til med reisevei til jobb, og når du får lapp og bil slipper du jo i det minste ventingen etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #611 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har du mye igjen før du skal kjøre opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. oktober 2007 #612 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er utrolig hva man venner seg til med reisevei til jobb, og når du får lapp og bil slipper du jo i det minste ventingen etter jobb. Ja, da blir det vel sånn at jeg kommer hjem i 21.30-22 tiden alt etter hvor jeg jobber og hvor mye rot det er i oppgjøret. Har du mye igjen før du skal kjøre opp? Nei! glattkjøring og langkjøring. Også må jeg vel ta teorien igjen for den varer bare i 6 mnd. Tips til meg selv: les og oppdater meg på teorien på bussen til jobben de neste ukene, også bruke en av fridagene på å ta teoriprøven. Da MÅ jeg liksom ta lappen innen 6mnd. Også når lønnen kommer, betale ned alle småting, og sjekke hvor mye jeg trenger for å gjøre meg ferdig, evt ta opp ett lite lån på en 5000 for å avslutte og gjøre meg ferdig. Holder på å samarbeide med sjefen om vakter ut året. Nå er det søndagsjobbingene som er på tapetet. Også holder jeg på å oppdatere/ordne i forumet jeg er administrator i. Vi skal ha en real oppussing/forbedring der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. oktober 2007 #613 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, da blir det vel sånn at jeg kommer hjem i 21.30-22 tiden alt etter hvor jeg jobber og hvor mye rot det er i oppgjøret. Nei! glattkjøring og langkjøring. Også må jeg vel ta teorien igjen for den varer bare i 6 mnd. Tips til meg selv: les og oppdater meg på teorien på bussen til jobben de neste ukene, også bruke en av fridagene på å ta teoriprøven. Da MÅ jeg liksom ta lappen innen 6mnd. Også når lønnen kommer, betale ned alle småting, og sjekke hvor mye jeg trenger for å gjøre meg ferdig, evt ta opp ett lite lån på en 5000 for å avslutte og gjøre meg ferdig. Holder på å samarbeide med sjefen om vakter ut året. Nå er det søndagsjobbingene som er på tapetet. Også holder jeg på å oppdatere/ordne i forumet jeg er administrator i. Vi skal ha en real oppussing/forbedring der. Høre fornuftig ut, kan like godt bruke tiden til noe fornuftig når du først sitter der Jer er fryktelig bortskjemt med å bruke bil til jobben, har ikke lyst på en jobb hvor jeg må reise kollektivt, men det spørs om jeg klarer å unngå det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #614 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hater kollektivt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. oktober 2007 #615 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hater kollektivt!! Takk, du beskrev det helt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #616 Del Skrevet 3. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. oktober 2007 #617 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sendte deg en pm jeg, tenkte du ville ha en siden du skrev så koselig i db mi. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. oktober 2007 #618 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hater kollektivt!! Kollektivt er faktisk veldig greit for oss som ikke har andre alternativ. Også er det miljøvennlig. Hadde de bare prøvd å utvikle det litt, gi oss litt flere bussavganger, og kanskje litt andre ruter (spesielt her på landet) så hadde jeg vært mer positiv. Den planen de har med å bygge "t-bane" til alle de store byggeområdene her, dvs.3 steder, også bygge ut med parkering akkurat på de store områdene er kjempegod. Da kan jeg ta bilen i ti minutter, parkere der også ta t-banen dit jeg skal. I tillegg vurderer de å innføre to-sone takst i hele fylket. Dvs. de har allerdere innført 1 sone takst i bergen kommune, der koster det 23kr å ta bussen, uansett hvor du skal. Mens jeg må betale 61 fordi jeg har flyttet ut fra byen. det var mine tanker om kollektiv transport i dag. Sendte deg en pm jeg, tenkte du ville ha en siden du skrev så koselig i db mi. Mvh Yvonne Thank u babe! Hørtes ut som en kjekk kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. oktober 2007 #619 Del Skrevet 4. oktober 2007 Prinsen er framdeles syk. Da jeg skulle legge han i går var feberen oppe i 38.6 og i dag har han blitt enda mer surklete i halsen. Han hoster fælt. Så jeg gir han varm drikke og hostesaft. Så får vi se hvordan det går etterhvert. I dag skal vi ha kundekveld på jobben. Jeg skal bare være der i de tre timene det holder på, så jeg håper tigermannen kommer hjem før jeg må dra. Får ringe han i lunchen. "Uniformen" i dag blir svart skjørt og skjorte/genser. Og jeg vet ikke om jeg har sort skjørt som egner seg!! Må se litt senere hva jeg finner. Men det er jo en ypperlig mulighet til å shoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. oktober 2007 #620 Del Skrevet 4. oktober 2007 Godt at noen er mer miljøbevisst enn meg Får håpe Prinsen blir bedre snart, syke barn er aldri hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå