Saeria Skrevet 25. september 2007 #561 Del Skrevet 25. september 2007 *gjøre seg klar for manngard* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2007 #562 Del Skrevet 25. september 2007 *gjøre seg klar for manngard* Hun er jo aldri på msn heller.... :lete: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. september 2007 #563 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Det var rart. :klø: Endret 25. september 2007 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2007 #564 Del Skrevet 25. september 2007 Er det ingen som har mobilnr til henne, eller har henne på tryneboka da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #565 Del Skrevet 25. september 2007 Har ikke, men det går kanskje ann å søke på tryneboka etter mailadresse? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2007 #566 Del Skrevet 25. september 2007 Sendte henne en melding via tryneboka, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. september 2007 #567 Del Skrevet 25. september 2007 :gliser: Så skjønt at dere leter etter meg da! Vi er enda uten nett. Nettleverandør sier rundt 1.oktober, så vi håper det bare er maks en uke igjen!!! Vi går galen av null nett.. Men, vi har fått det så fint hjemme atte! Alle rommene begynner å komme på plass, og jeg har tilogmed fått viljen med hobbyrommet mitt!! Der er det kjempegøy å innrede! Lille prinsen har tilogmed fått sin egen lille arbeidsplass ved siden av mammaen sin.. Nå er jeg sliten og trøtt, har jobbet fra 14 - 21.30 Kom ikke hjem før nettopp pga at bussene ikke samstemmer i det hele tatt. + at jeg har måttet gå siste stykket. Har endelig fått full arbeidsuke, og gleder meg til å kjenne hvordan jeg og kroppen min takler det etter lørdag da jeg har jobbet alle dagene denne uken. Håper inderlig at nettet snart kommer til oss, slik at jeg kan få oppdatere meg på hva som skjer her, og oppdatere dere på hva som skjer hos oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2007 #568 Del Skrevet 25. september 2007 :juhu: Så godt å høre fra deg. Håper du snart er på nett igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #569 Del Skrevet 25. september 2007 TIIIIGERN!!! :juhu: DU MÅ FÅ NETT SNART!!! på nettleverandøren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #570 Del Skrevet 25. september 2007 Hvordan kan du være på nett nå forresten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. september 2007 #571 Del Skrevet 25. september 2007 Hvordan kan du være på nett nå forresten? :klø: Jeg tryller!! Neida, jeg er en kjapp tur hos svigermor og låner nett av mammaen til tigermannen.. Skal sove her i natt, så får jeg min dose nett:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. september 2007 #572 Del Skrevet 25. september 2007 Godt alt er vel med tigeren vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. september 2007 #573 Del Skrevet 26. september 2007 Så koselig å se deg innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 26. september 2007 #574 Del Skrevet 26. september 2007 Phu, nå var det godt du ga livstegn fra deg! Begynte å lure på om kaketrollet hadde vært på ferde.. Godt å høre at dere har det bra, og er kommet dere i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. september 2007 #575 Del Skrevet 26. september 2007 Så kjekt at du har fått full arbeidsveke, får håpe både du og kroppen din liker det Einaste fordelen med å vere uten nett må vere at du sannsynlegvis har god tid til å innrede, men forstår at du blir smårar uten nett! Eg har gjort meg sjølv gasnke avhengig Kroppen min liker det foreløbig! Vet at jeg også får endel vakter neste uke, også har jeg full uke igjen uken der etter! Så det blir endel jobbing denne måneden, og også høyere lønn!! Dette blir forhåpentligvis også første lønn der de klarer å ordne opp i skattebetalingsoordningene, for nå har jeg betalt 50% skatt to måneder på rad pga at de sier de ikke har fått skattekortet! PHØ!!! Avhenging har jeg vært siden første gang jeg tok i pcen, men jeg håper denne måneden uten nett har gjort slik at jeg ikke trenger å løpe på pcen hver gang jeg har litt fri. Det blir ekstra mye kos å sitte å trykke når man har fortjent det.. Phu, nå var det godt du ga livstegn fra deg! Begynte å lure på om kaketrollet hadde vært på ferde.. Godt å høre at dere har det bra, og er kommet dere i orden! Kaketrollet ja! Det lurer rundt hjørnene!! Butikken min ligger nesten vegg i vegg med peppes! Jeg går forbi hver dag og lurer på om jeg skal bestille oreo kake til lunch, kanskje jeg gjør det en dag denne uken. Da har jeg virkelig fortjent det også! Nå skal jeg gå og se Idol med svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #576 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kom deg ordentlig på nett snart da, vi er så nygjerrige på hvordan du har det Drakk med Annie i går, det var så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. oktober 2007 #577 Del Skrevet 1. oktober 2007 TIIIIIGERN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. oktober 2007 #578 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er så utrolig deilig å slutte tidlig på jobb, komme hjem trøtt og sliten, også har samboer ordna nett til oss! Jeg måtte selvsagt lage middag før jeg kunne hoppe på, men nå er middagen i ovnen, og jeg ser hvordan nettet mitt fungerer.. hehe... Så her er jeg endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #579 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er du endelig på nett hjemme - så flott! Venter på laaaaaang utredning om huset, oppussing, jobb, Prisen i ny barnehage osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. oktober 2007 #580 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den kommer etterpå. Nå skal vi ned på jobben til tigermannen og trene litt. Prinsen har allerede tatt på seg sko og gått ut, må nok løpe da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå