Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Nå har prinsen hatt innkjøring i den nye barnehagen. Det gikk ikke kjempebra, men nesten... Han skrek litt når eg gikk, så vi prøver igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har prinsen hatt innkjøring i den nye barnehagen. Det gikk ikke kjempebra, men nesten... Han skrek litt når eg gikk, så vi prøver igjen på mandag.

Det blir sikkert bedre på mandag. Er jo nytt og ukjent for prinsen også. :kose:

Begynner dere å komme mer i orden nå eller? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

joda, vi kommer sakte men sikkert i hus og i orden.. Enkelte ting må vi lete litt lengre etter enn andre ting etter, men det kommer seg..

Barnehage innkjøringen kommer seg sikkert.. Tror det er veldig mye nytt for han, siden vi har nytt hus, og ny barnehage. Men han virker i det minste positiv til barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda, vi kommer sakte men sikkert i hus og i orden.. Enkelte ting må vi lete litt lengre etter enn andre ting etter, men det kommer seg..

Barnehage innkjøringen kommer seg sikkert.. Tror det er veldig mye nytt for han, siden vi har nytt hus, og ny barnehage. Men han virker i det minste positiv til barnehagen.

Tror det er veldig viktig at prinsen blir levert i barnehagen hver dag og ikke begynner å skrike seg til å være med hjem igjen, da kan det bli mye spetakkel fremover.

Hvis du tenker mye på hvordan han har det, ring barnehagen litt etter at han er levert. Da kan de mest sannsynlig melde om et barn i full lek som har glemt deg!

Håper du ikke sliter deg helt ut om dagen :klemmer:

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Takk for tips Kamela!

Vi hadde første dag på torsdag, fra 9 til 11. Da bare leka han med de andre, og var sammen med de på samlingsstunden.

På fredag kom vi kl 10, var med på samlingsstunden, leka litt og spiste lunch. Det gikk helt greit at jeg gikk å snakka med styrer i 15-20 minutter, men senere når jeg skulle gå var han begynt å bli litt sutrete. Jeg gikk likevell, og de skulle se det ann. 15 minutter etter ringte de fordi han hylte sånn og de ikke ville at han skulle ha det sånn i barnehagen første dagen, så da gikk jeg å hentet han. Jeg puttet han i vogna og kjørte han hjem, han sovna etter tre minutter, så han var sikkert kjempetrøtt. Var oppe kl 6 den dagen også.

Vi tar fredagstiden igjen på mandag, og prøver at jeg er der en stund også går jeg og han er alene en stund.

Ellers i morgen skal jeg prøve å gå igang litt rutiner og få ryddet ordentlig på kjøkken og stue. Få inn alt i kjøkkenskapene, de er helt tomme etter at jeg pakka ned alt som sto i skapene da vi flytta inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få inn alt i kjøkkenskapene, de er helt tomme etter at jeg pakka ned alt som sto i skapene da vi flytta inn.

:kjefte:

Var de ikke vasket og tømt når dere flytta inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Høsten er oppskrytt! I hvertfall i år, når det har vært så dårlig sommer! :sur:

Se på de nydelig fargene når sola skinner og kjenn på den friske lufta. Det er jo bare deilig - jeg kunne aldri bodd i et land hvor ikke årstidene skiftet.

Hvordan går det med Tigerjente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg må si meg enig med Kamela! :jepp: Jeg synes høsten er fantastisk. Det er favorittårstiden min, og beste tid på året - sett bort fra jula :fnise:

Hvordan går det med deg, Tigerjente? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:kjefte:

Var de ikke vasket og tømt når dere flytta inn?

Signerer Kamela. VAR DET IKKE TØMT OG VASKET??? Da kan dere kreve avslag på husleia!

Joda, de hadde vaska og tømt sine ting. Men så var det noe som tilhørte moren til han som leier ut, og som har stått der siden hun døde. Så det hadde de satt inn igjen i skapene.. Også brukte vi det noen dager før vi fikk vårt ordentlig igang.

Også fikk vi jo huset nesten en halv mnd for tidlig, så vi har fått det avslaget allerede vi ;)

Hvordan har det gått i barnehagen i dag?

Det går mye bedre nå! Prinsen løper inn døren, men nøler litt når jeg skal gå. Men han trives og leker og koser seg, også kommer han hjem til meg etterpå og skal lære meg alt det nye han har lært.

GOD MORGEN! :kaffekopp:

Mornings :fnise:

God morgen!

Her er det nydelig vær i dag - sol og masse fine farger på trærne.

Jeg liker høsten :tommelsmil:

Høsten er oppskrytt! I hvertfall i år, når det har vært så dårlig sommer! :sur:

Se på de nydelig fargene når sola skinner og kjenn på den friske lufta. Det er jo bare deilig - jeg kunne aldri bodd i et land hvor ikke årstidene skiftet.

Hvordan går det med Tigerjente?

...jeg må si meg enig med Kamela! :jepp: Jeg synes høsten er fantastisk. Det er favorittårstiden min, og beste tid på året - sett bort fra jula :fnise:

Hvordan går det med deg, Tigerjente? :klemmer:

Høsten er herlig den! Men litt guffen også, kalt vær og sur vind. Også mye regn.. Også er jo julen rett rundt hjørnet!

Jeg har det kanonbra jeg! Har vært på jobb i hele dag, og skal i morgen også. Vi passer søsteren til tigermannen i helgen, og er velsignet med internett :skratte:

:hallo:

Hei hei! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...