Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Ikke så høyt da Kamela!

:kaffekopp: til Tigern! :klem:

Skulle jo bare vekke henne da :sjenert:

Vi kommer til å...åå... å grine :gråte:

Kanskje det er en fare for at vi får gjort noe i nye huset også..

Det er sikkert bare en fordel :fnise:

Er det ikke bare å søke på den nye stillingen da? :klø:

Søk i vei du, kanskje du får de timene du vil ha til slutt! Husk at ekstra frem til jul ikke er mye å leve av når februar kommer!

:tommelsmil:

Hvis vi ikke treffes her inne på noen dager: Lykke til med flyttinga!

:vinke: ser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Har fått beskjed om å levere inn søknad og cv til en bensinstasjon i nærheten pronto! :fnise: snakket med en kompis av tigermannen og han kjente sjefen og de trengte folk. Helst tidligvakter :5:

Også har de en ledig stilling på en glassbutikk på senteret. Tenker jeg søker begge ++

Jeg kan ikke sitte å vente på at jobben kanskje gir meg mer vakter selv om det er en veldig attraktiv jobb.

Ellers har vi fått flyttet ett lass i dag. Prinsen fikk se på det nye rommet sitt med alle tingene hans i, og mammaen fikk drømme seg litt bort om å pakke ut og ordne.

Tigermannen har blitt kidnappa av kompisene de skal vist på kino, og jeg skal pakke litt/vaske og ta meg ett glass vin :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Skjønner plutselig ikke bæret her inne.

Har alle fått sånne innleggsgreier under 1.innlegg som man må trykke på for å lese eller er det jeg som har trykket på noe rart? dette var helt forferdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner plutselig ikke bæret her inne.

Har alle fått sånne innleggsgreier under 1.innlegg som man må trykke på for å lese eller er det jeg som har trykket på noe rart? dette var helt forferdelig...

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På høyresiden over innleggene dine har du en rute med "VALG" Velg "standard" under visningsalternativer, så har du vanlig forum igjen.

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
På høyresiden over innleggene dine har du en rute med "VALG" Velg "standard" under visningsalternativer, så har du vanlig forum igjen.

tusen takk Annie!

Jeg leta meg gal gjennom kontrollpanelet men kunne ikke finne noe :fnise:

Er skeptisk til flytingen i dag. Har nok tatt for mye på meg, for jeg har fått en forferdelig smerte i nakken. Har tatt semertestillende og ser det litt ann i en time ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Sånn da har vi stresset oss igjennom en dag til. Eneste vi har igjen er stuebord+pc :fnise: + noe småting på kjøkkenet. Tigermannen er i butikken og henter noen poser også er vi på vei til det nye huset vårt.

Jeg har framdeles noe helt forferdelig vondt i nakken, og det føles som om det blir vondere og vondere.

Vi snakkes om en stund :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, flytting kan virkelig være tøft for kroppen. Når vi flytta i vinter, pådro jeg meg ryggvondt og muskelknute i skulderen, så jeg vet hva du går gjennom. Forsøk å ta det litt med ro da, så vil det jo gå over.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Tigerjente

Nåmin så god dere er da!! :klemmer:

I dag er vi på besøk hos svigermor, og jeg måtte lure meg til en pc. :fnise:

Vi har kommet oss i hus, men det er kaos over alt. Alle møblene vi ikke har plass til og alle tingene vi ikke har fått på plass omgir meg alle veier, og jeg holder på å gå galen. Men vi har kommet over krangleperioden, og nå er vi venner igjen.

Nakken min er framdeles kjempevond, men jeg lærer å leve med det, og det går sakte men sikkert bedre.

I dag har vi hatt sol (etter mange dager med regn) og jeg og prinsen har vært ute å dillet i hagen, bla annet gravd opp ett bed.

Også har vi vært en kjapp tur på ikea og kjøpt bademøbler, for de som er på badet ser rett og slett ikke ut. Kjøpte det enkleste de hadde sånn at vi egentlig bare kan skru det ned når vi flytter om ikke utleier liker det.

Jeg trives kjempegodt i huset, og koser meg skikkelig. Men jeg kjenner jeg tror jeg er på hytten og snart skal flytte hjem. :fnise: Lurer på når det går opp for meg at vi faktisk skal bo der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: godt å høre det er liv i dere i alle fall! Det er et slit å flytte, ikke rart man kanskje havner i en krangel i bunn og i grunn.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...