Gjest Tigerjente Skrevet 28. august 2007 #481 Del Skrevet 28. august 2007 Får håpe du får tatt lappen snart då, eg var litt seint ute med den, men jammen er eg glad eg tok den då eg gjorde, for eg har brukt den sooo mykje Og du, det var virkelig ikkje meininga å tråkke deg på tærne eller noke sånt!! Eg og håper eg får tatt lappen snart. Har merket hvor deilig det er med en kjæreste som kan kjøre. Eg blir ikkje så lett tråkka på tærne, ta det heilt med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. august 2007 #482 Del Skrevet 28. august 2007 Skal levere fra meg nøklene på lørdag. Her går det unna! Jeg har virkelig vurdert det. Probemet er at det ikke er noen ledige jobber i hele kommunen. Ikke har de skole til meg heller. Derfor jobber jeg litt framover der, og ser det ann. Får mail fra finn om det kommer noen ledige jobber.. Bare å følge med og vente, så dukker det nok opp noe til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. august 2007 #483 Del Skrevet 29. august 2007 God morgen! Bare et par dager igjen til du skal flytte, så nå kan du ikke ligge og dra deg lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 29. august 2007 #484 Del Skrevet 29. august 2007 Bare å følge med og vente, så dukker det nok opp noe til deg! Det gjør jeg også. Vet ikke helt om jeg har lyst til å bytte jobb da, men får jeg ikke nok timer så blir jeg nødt til det snart. Skulle vel egentlig ønske å få en slik butikk på vårt lokale senter, men der er det en matvarebutikk, en kafe og en klesbutikk. God morgen! Bare et par dager igjen til du skal flytte, så nå kan du ikke ligge og dra deg lenger! Jeg drar meg ikke. Nå er Tigermannen på vei hjem fra jobben, så skal vi kjøre prinsen i barnehagen og vi skal flytte ett lass til. Så skal jeg på jobb senere.. Tastaturet på pcen min virker ikke mer, så jeg må bruke tigermannen sin. Skjønner ikke hva jeg har gjort jeg. Gruer meg til å flytte og ikke ha internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. august 2007 #485 Del Skrevet 29. august 2007 Ikke så høyt da Kamela! til Tigern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 29. august 2007 #486 Del Skrevet 29. august 2007 Her går det unna! Hørtes ut som at huset trengte en vask, ja, gult tak når det skal være hvitt?! Æsj..! Da vi flyttet inn i huset vi hadde måtte jeg skrubbe ned dusjen med jif skurekrem (var våtromsplater), for det var et tykt lag med fett og alger oppetter veggene! *grøss* Håper det går bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. august 2007 #487 Del Skrevet 30. august 2007 Ikke så høyt da Kamela! til Tigern! Vurderer å reise på senteret for å kjøpe ordentlig kaffe Her går det unna! Hørtes ut som at huset trengte en vask, ja, gult tak når det skal være hvitt?! Æsj..! Da vi flyttet inn i huset vi hadde måtte jeg skrubbe ned dusjen med jif skurekrem (var våtromsplater), for det var et tykt lag med fett og alger oppetter veggene! *grøss* Håper det går bra med dere! Ja, det er ekkelt med å flytte inn ett sted der de ikke har ryddet og vasket ordentlig. Dusjen vår var faktisk fin Veggene bak og ved siden av derrimot. De må gjennomgå. I går jobbet jeg helt alene og kjedet meg. Føltes ut som om jeg var den eneste i hele delen av senteret butikken min ligger i. Men jeg rydda litt, sminka meg og dilla. Heldigvis kom en kompis+nye damen innom. De fant ut at de kunne kjøre meg hjem også, ellers hadde jeg måttet vente til 23 før bussen gikk hjem (og det var til gamlehjemmet, der bussen liksom skal gå ofte) Nå skal jeg rydde og vaske litt. Er så lei, men det er ikke så mye igjen nå! Og vi har jo gooood tid på å pakke ut. Nettleverandrøren har gjort noe feil, og beregnet ventetid er 2 uker før de kan komme og ordne noe slik at vi kan få nett! Kan de ikke bare sende en ruter i posten så skal jeg ordne det derre. 2uker uten nett er lenge det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. august 2007 #488 Del Skrevet 30. august 2007 To uker uten nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. august 2007 #489 Del Skrevet 30. august 2007 To uker uten nett Vi kommer til å...åå... å grine :gråte: Kanskje det er en fare for at vi får gjort noe i nye huset også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. august 2007 #490 Del Skrevet 30. august 2007 Vi kommer til å...åå... å grine :gråte: Kanskje det er en fare for at vi får gjort noe i nye huset også.. Noen goder følger sikkert med. Blir ferdig i huset før nettet fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. august 2007 #491 Del Skrevet 30. august 2007 Trenger tips!! Jeg har min ekstrahjelpsstilling i butikk. Butikken ligger som sagt ett stykke unna (ikke i nabokommunen men den kommunen som er ved siden av det) Jeg ble ansatt i juli. Jeg får ikke nok timer der og klarer ikke å leve utelukkende av lønnen min. Men, butikksjefen sier at jeg får flere vakter om en mnd/to fordi da nærmer det seg jul.. Jeg har vurdert å søke på en ekstrastilling, og nå kom det en ledig stilling i dag som er i butikk litt nærmere der jeg bor. Det blir framdeles i nabokommunen men det er betraktelig mye mindre reisetid og stress. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. august 2007 #492 Del Skrevet 30. august 2007 Er det ikke bare å søke på den nye stillingen da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. august 2007 #493 Del Skrevet 30. august 2007 Søk på stillingen du! Om du får tilbud om jobben, så får du heller gruble litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. august 2007 #494 Del Skrevet 30. august 2007 Søk i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. august 2007 #495 Del Skrevet 30. august 2007 OK! Jeg får vel bare gjøre det da.. :D Typen truer med å ta med seg pcen på flyttelasset i morgen tidlig, for han mener jeg bare sitter med pcen hele dagen, og ikke pakker og rydder til flytting. lille søte meg liksom.. Så om jeg ikke er her på en stund, så er det nok derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. august 2007 #496 Del Skrevet 31. august 2007 ok. Lykke til med flyttingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. august 2007 #497 Del Skrevet 31. august 2007 innom for litt flytteinspirasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. august 2007 #498 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) To uker uten nett, stakkars deg. Men lykke til med flytting, rydding og alt (og jobbsøking )!! Du er nok tilbake før du aner ordet av det!! Endret 31. august 2007 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. august 2007 #499 Del Skrevet 31. august 2007 Nå har jeg fått ordna det sånn at prinsen begynner i barnehagen som ikke er langt i fra huset vårt!!! Den åpner klokken 7 og da kan tigermannen kjøre han i barnehagen om morgenen, eller så kan vi sykle/gå! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. august 2007 #500 Del Skrevet 31. august 2007 Takk glow! Jepp, eg tar å skriver søknad evt ringer de over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå