Gjest Tigerjente Skrevet 15. august 2007 #381 Del Skrevet 15. august 2007 Det var godt med kakao. Så fikk vi besøk, og da ble jeg sittende i sofaen og skravle. Nå har jeg sjekka nettet etter billige fly/togbiletter til østlandet. I morgen skal jeg høre om min mor har husrom til meg selv om det er midt i flyttinga hennes, også skal jeg sjekke når jeg får penger om jeg har råd til å reise på tur. Egentlig så har jeg jo ikke det, men jeg trenger en ferie i år også. Den lille turen jeg reiste på hytta ble så alt for kort. I morgen skal jeg på jobb på ett senter jeg ikke har jobbet på før, så da må jeg høre meg fram i informasjonen hvor butikken ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. august 2007 #382 Del Skrevet 15. august 2007 En vestfoldtur er aldri å forakte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. august 2007 #383 Del Skrevet 16. august 2007 Da er vi igang! Nå skal vi snart gå ut en tur. Prinsen skal i barnehagen og jeg skal trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. august 2007 #384 Del Skrevet 16. august 2007 Så flink du er som trener på morran! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 16. august 2007 #385 Del Skrevet 16. august 2007 Wow! Morgentrening er deilig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. august 2007 #386 Del Skrevet 16. august 2007 mhm!! Trening på morgenen er den beste. Da er lufta lettest og duften fra havet kommer fram. Jeg liker ikke så godt å trene i treningsstudio når jeg har mulighet til å trene i frisk luft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. august 2007 #387 Del Skrevet 16. august 2007 Hva trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. august 2007 #388 Del Skrevet 17. august 2007 *imponere med innlegg før kl 08* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 17. august 2007 #389 Del Skrevet 17. august 2007 *imponere med innlegg før kl 08* Du er flink! Hva trener du? Jeg jogger eller går raskt alt etter formen. Det er ikke for treningens skyld, bare for bevegelsen og den friske luften. Når jeg kommer hjem og jeg ikke er alt for sliten pleier jeg å ta stepp i trappen, armhevninger og sit-ups. Prøvde en stund pilates, men jeg tror ikke jeg var helt klar for det, så jeg tenkte jeg kunne prøve igjen når vi flytter.. (utsetter alt til vi flytter ) I dag ble det ikke trening. Her Jeg kjøpte den 2.paraplyen jeg har eid i hele mitt liv i går, og i dag begynte jeg å lete etter regntøyet mitt, men fant det ikke. Er kjempedeilig å bare sløve om morgenen med en kopp te også. Og det er akkurat sånne dager man skulle ønske at man kunne legge seg i sengen igjen for å holde varmen. Men jeg må på jobb... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 18. august 2007 #390 Del Skrevet 18. august 2007 Vi hadde en knalldag i går! Fikk barnevakt og reiste på konsert, som var megagøy!!! Hadde med en kompis, som skulle sove hos oss. Vi var også ute i nyehuset, stuen og kjøkkenet er en stor drømm, hagen også. Men badet og ene boden i 2.etasje trekker ned utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. august 2007 #391 Del Skrevet 19. august 2007 *imponere med innlegg før kl 10 også* Bod og bad får dere gjøre det beste ut av, pynte litt opp og sånt. Og ikke la det ødelegge for mye av resten av huset som dere tydligvis er veldig fornøyd med! :-D Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. august 2007 #392 Del Skrevet 19. august 2007 Håper dere kommer til å stortrives i nyhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 19. august 2007 #393 Del Skrevet 19. august 2007 *imponere med innlegg før kl 10 også* Bod og bad får dere gjøre det beste ut av, pynte litt opp og sånt. Og ikke la det ødelegge for mye av resten av huset som dere tydligvis er veldig fornøyd med! :-D Ha en fin søndag! Vi får prøve oss fram. Grunnen til at badet trekker ned er at veggene ser helt forferdelig ut. Men vi skal høre med utleier om vi kan få male de litt, så blir det bedre. Også har jeg lyst til å pusse opp litt mer, men vi får se det ann senere. Tenkte ha noen falske blomster på badet, og pynte med "flasker med kosmetikk i", helst hjemmelaget På kjøkkenet vil jeg ha urter og dill dall.. Har sett meg ut en kaffekvern også, i gammel stil. Koster 200kr, og jeg tror den passer veldig bra inn i den stilen jeg ser for meg at hvertfall 1. etasje skal ha.. Men herlighet så vanskelig det er å vite hva jeg skal flytte og hva jeg skal la være her i huset.. Vi skal jo bo i gamlehuset i noen uker til, og hva trenger jeg her/hva trenger jeg der er vanskelig å bestemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. august 2007 #394 Del Skrevet 19. august 2007 *imponere med innlegg før kl 08* Hadde du ikke lagt deg enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 19. august 2007 #395 Del Skrevet 19. august 2007 Om dåke vil se bilder fra huset mitt, så ligger det foreløbig tre bilder av stuen her; http://tigrat86.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. august 2007 #396 Del Skrevet 19. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. august 2007 #397 Del Skrevet 19. august 2007 Synes ikke de bildene var noe å le av..... frekkas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. august 2007 #398 Del Skrevet 19. august 2007 Hadde du ikke lagt deg enda eller? av dette! Skal se bilder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. august 2007 #399 Del Skrevet 19. august 2007 av dette! Skal se bilder nå. Skjønte det, men latteren kom så kjekt rett etter bildene og jeg kunne ikke la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. august 2007 #400 Del Skrevet 19. august 2007 Om dåke vil se bilder fra huset mitt, så ligger det foreløbig tre bilder av stuen her; http://tigrat86.blogspot.com/ Så lekre vinduer det var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå