Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Noen mennesker er veldig rare!

Jeg tok nettopp bussen til barnehagen med prinsen, og siden jeg er så trøtt reiste jeg hjem igjen med bussen også, vanligvis pleier jeg å gå hjem.

Jeg satt å hørte på musikk, og var litt i min egen verden.

På ett av stoppene syns jeg bussen sto veldig lenge, så jeg kjikka framover for å se hva som skjedde, og tol ut den ene øreproppen med musikk.

Da kom det etterhvert inn ett par, som krangla noe fælt. Fyren røykte tilogmed inne på bussen uten at buss sjåføren reagerte!! Gikk fram og tilbake med sneipen i munnviken. Jeg hadde veldig lyst til å si noe, men kjiipet ut fordi jeg ikke følte meg helt trygg på den fyren. Tenk om noen er alergisk mot røyk da!

*rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Ahh, då skjønner eg ;)

Bildene fra useet der i Øygarden er omtrent akkurat som å sjå plassen eg kjem fra. Vindfullt, åpent og herlig om ein likar det sånn :rødme:

So kjekt med nytt hus!

Ja, det er akkurat slik jeg også liker det.

Jeg bor faktisk ikke så langt unna sjøen nå heller, men jeg merker liksom ikke at den er her siden det er så mange andre hus omkring her.

Ja, jeg gleder meg veldig til å flytte nå. klarer nesten ikke tenke på andre ting. Skal bli så kjekt å ha egen enebolig, og sambuar :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Godt å høre at du gleder deg sånn nå :)

:jepp: Har forandret litt mening ja :ler:

Tror jeg må bruke en liten del av min aller første lønnings-utbetaling på onsdag til å kjøpe en cd. Så kan jeg ta med meg cdspilleren til huset, og kose meg når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Sånn, nå slår jeg av, gjør meg klar, og går på jobb. Skal jobbe til sent, og kommer ikke hjem før 22. Da håper jeg det blir pcfri kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin kveld på jobb, og en koselig aften uten pc senere i kveld ;)

Høres herlig ut der dere skal bo, du og gutten din, og for ikke å snakke om Allah! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

God morgen!!

Her begynte det å lyne og tordne i halv12 tiden i går, og det har holdt på helt til 10 i dag tidlig.

Har endelig fått sove ut, og jeg og prinsen forsov oss til barnehagen :hoho:

Men det gjør ingenting, vi kan rydde rommet hans, og pakke ned litt leker.

Også har jeg sånn halvveis lovet han at vi skal bake boller eller rundstykker..

Esj. der tordna det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Kanskje dere er som sambo og meg, vi sover aldri så godt som når det tordner ute.

:fnise:

Jeg pleier ikke å sove godt når det tordner ute! Sov sikkert bra pga at jeg var så trøtt fra dagen i forveien.

I dag har jeg skikkelig skrive/lesevegring.. Håper det kommer seg.

Men, jeg har ihvertfall fått tid til å lage sjokoladekake + muffins, så nå har vi brukt opp muffinsformene, og slipper å flytte de også. :ler:

Også har vi ryddet prinsen sitt rom, støvsuget og vasket. Så nå ser det ok ut, og vi har pakket endel bort derifra også.

Har nesten avtalt visning i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Huff, for en skrivevegring jeg har!

Om en time får vi besøk. To jenter som skal se på huset. Satser på at de liker det.

Også har vi betalt depositum på nyehuset i dag, og jeg har fått min aller første lønn fra jobben. Den var MYE lavere enn jeg hadde forventet, så jeg får se når jeg får lønns utskiften hva som er skjedd.

Hmm.. Tror jeg må regne litt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

*rister på hodet*

Skjønner ikke hvordan de har regna ut at jeg skal få 1000 kr mindre enn jeg har regna ut.. Og da har jeg heller ikke tatt med overtids-tillegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Alltid kjedelig det der, men eg har følelsen av at som regel er det eg som arbeidstakar som har bedre oversikt enn jobben ....

mhmm.. Det virker sånn ja. Lurer på om de kanskje har glemt den ene dagen jeg jobba før jeg ble ansatt. Får se i morgen om jeg får lønnslipp.

Her regner det noe helt forferdelig. Skjønner godt at det blir vannkaos på damsgård når det regner sånn som dette.. Det virker jo ikke som om det skal slutte heller. Heldigvis bor vi i en nedoverbakke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Party!!

(hovedpersonen er ikke helt med :P

Kjennes nesten ut som om jeg er forkjøla. Tror jeg skal tappe i badekaret og bruke opp endel testere fra jobben, også lage meg kakao etterpå.

Burde vel bake ut kringlen jeg har lagd deig til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rister på hodet*

Skjønner ikke hvordan de har regna ut at jeg skal få 1000 kr mindre enn jeg har regna ut.. Og da har jeg heller ikke tatt med overtids-tillegg..

Merkelig. Du burde nok lese den lønnsoppgaven med lupe ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...