Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: ble så mye å oppdatere meg på plutselig...

Hara vi sagt godnatt, så er det tid for å sove, sånt vet du vel :fnise:

Tror ikke prinsen kan bruke den unnskyldningen, og da kan vel ikke du heller :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

:hoho:

Luring..

Nå har jeg slått av alle andre vinduer, så nå er det bare til å trykke på x`en her... En to tre... Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Plasserer :kaffekopp::kaffekopp: ved senga, så har du og helten noe å kose dere med når dere våkner!

Åh! Så snill du er!

Nå er jeg våken, og tigermannen på vei hjem fra kompisene.

Det var så utrolig deilig å sove alene i den store sengen i natt! :jepp:

Er en ung gutt som har omkommet i en bilulykke på øyen vår i dag. Han var ett år yngre enn meg :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Heisann!

Måtte jo innom her siden du stammar fra Sogn og Fjordane :vinke:

Det er flott her langs kysten ;)

Stilig!

Ja, det er kjempeflott langs kysten!

Gleder meg så veldig til å sitte i stuen min, med fyr i peisen og stearinlys også se sjøen storme utenfor. Det nye huset vårt ligger rett atmmed sjøen (bare krysse veien, så er sjøen der)

Åh, jeg klarer nesten ikke vente nå.. Tror vi kommer til å trives veldig godt der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nå har jeg oppdatert meg på innleggene her inne. :fnise:

I dag har jeg ryddet og vasket mer. Har vasket helt ut av det ene rommet, så nå er det lukket og klar for visning. Må bare vaske vinduene før jeg flytter.

Tenkte jeg skulle ta bilder av huset en av dagene, må jo ha minner fra huset jeg har bodd i i så mange år nå.

Så har Tigermannen snakket med de som har nyehuset vårt nå. De holder på å flytte i denne helgen, og sa at om de var ferdig kunne vi få nøkkelen allerede i dag. Huseier er nemlig reist på ferie, så vi måtte ordne opp oss imellom.

De var ikke helt ferdig enda, men kunne møte Tigermannen i morgen når han var ferdig på jobb.. :hoppe:

Jeg jobber sent i morgen, men jeg skal ta prinsen ut av barnehagen en av dagene denne uken, og reise ut der. Jeg må måle alle veggene for å se om alle møblene våre passer, gardiner ol. *Planlegge*

Også må jeg se om jeg har plass til alle systemene jeg vil ha. Klestørke-system, vaskesystem, avfallsortering. Og ikke minst drivhuset ++.

*gleder seg fælt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Nå begynner WorldPokerTour på tvnorge! Tror jeg blir sittende oppe å se på det, så får jeg heller være litt trøtt i morgen.

Tigermannen ringte i sta. Han hadde krasja firmabilen. Han snakket så rolig og fint, at jeg regna med at det bare var en liten skramme. Men det var vist en stygg skade på bilen. Stakkars..

Så du han teite Tony som kom på 2 plass eller?? For en tulling!! :kjefte:

Stilig!

Ja, det er kjempeflott langs kysten!

Gleder meg så veldig til å sitte i stuen min, med fyr i peisen og stearinlys også se sjøen storme utenfor. Det nye huset vårt ligger rett atmmed sjøen (bare krysse veien, så er sjøen der)

Åh, jeg klarer nesten ikke vente nå.. Tror vi kommer til å trives veldig godt der ute.

Det hørtes idyllisk ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Så du han teite Tony som kom på 2 plass eller?? For en tulling!! :kjefte:

Det hørtes idyllisk ut! :)

:jepp: Satt å lo av han..

Jaja, han fortjente egentlig ikke den 2.plassen sånn som han spilte i slutten heller. Men han var kanskje lei? :fnise:

Ja, det er veldig idyllisk der vi skal flytte. Veldig bondeland også, men det er drømmen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ser på baristakunst på Youtube! Så fasinert, og klar for å drikke ordentlig kaffe på jobb i morgen, for en gangs skyld. Der jeg er ansatt nå har de ingen ordentlige kaffe-muligheter på hele senteret.. Ikke på det jeg jobber endel ekstra på heller for den sags skyld.

Åh, caffe mocca med bjørnebær :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente
Fikk lyst på caffelatte med honning og hasselnøtt.... :sikle:

Hmm. jeg er egentlig ikke så glad i CaffeLatte jeg.. Undrer meg på hvorfor. Tror jeg har innbilt meg at det er mer melk i den enn andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

*trøtt*

Prinsen tulla noe fælt i natt, og jeg lå våken endel.

Sist jeg så på klokka var den halv 5, og da hadde jeg ikke sovet enda.

Jeg registrerte det ikke engang når prinsen kom inn i sengen min i dag tidlig :fnise:

Tror jeg skal gå å legge meg litt igjen når jeg har vært i barnehagen, ellers kan det bli en LANG dag når jeg skal jobbe til 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Morrn!

No må eg spørre litt, for du bur vel i Bergen? Har de bygd nytt hus eller skal du flytte til Sogn og Fjordane?

Eg kjem frå ein plass der det er akkurat som du beskriv det, og eg syns det er så flott! Fredelig og åpent!

Godt det ikkje skjedde noke med kjæresten din då han var uheldig med firmabilen! Sånne uhell kan jo skje alle!

Ha ein fin dag!

God Morgen!

Joda, jeg bor i bergen nå!

Grunnen til at jeg kaller det for nyehuset er at huset er nytt for oss :fnise: Skal ikke flytte til S&F denne gang, men til Øygarden utenfor bergen, (som er nesten like herlig som S&F)

Vi skal bo rett attmed dette museet, om dere går inn og ser på bildene kan dere se hvor herlig det er der, jeg tenkte også ta med kamera/evt mobilen og ta noen bilder når jeg får en tur ut dit, håper det blir i morgen.

http://www.kystmuseet.com/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...