Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Svimle

Bowling er knallgøy!

Skulle jo kommentere pusene, men det hadde jeg glemt.. :sjenert:

Men de var superskjønne!! Så flott at du jobber frivillig, det gir i alle fall meg veldig mye å kunne være med å jobbe med dyrevern.

Håper du har det fint, og at ikke panikken tar overhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Takk svimle!

Joda, jeg kjenner det at jeg har gitt noe til kattene! Og at jeg er klar for å involvære meg litt mer i det å ta vare på dyrene i nærmiljøet også.

I dag har jeg allerede gjort en hel del.

Stod opp, og fikk prinsen opp. Han var kjempetrøtt, men det gikk greit å stå opp så lenge han fikk ha sutten med seg i barnehagen..

Så tok vi bussen til barnehagen, og jeg gikk hjem igjen. Kjenner det utrolig godt i siden når jeg går/trener sånn. Lurer på om jeg ikke er helt god i nyren likevell.

Så har jeg tatt ned klærne fra tørkestativet og brettet de. Tømt vaskemaskinen og hengt opp klærne, satt på ny maskin. Også tømt tørketrommelen og bretta klærne fra den. Vanligvis hadde jeg ikke orket å brette klærne, bare lagt de i en haug og tenkt at jeg skulle ta det senere.

Skal på jobb senere, prinsen skal være hos morfaren litt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte puser. :)

Vår ligger i fanget mitt, og det har den gjort i hele dag. :fnise:

Den med svart på nesa var jo bare nydelig :)

Små puser som sover er deilige :)

Nå har jeg rørlegger på besøk...

Han har fiksa kjøkkenvasken min, og holder nå på på badet.

Hadde egentlig tenkt å sove litt lenge i dag, siden jeg har fri. Men, så ringte han kl. 07.15 og spurte om det passet å komme ut nå!!!

Joda sa jeg, og satt han i gang med det han skulle og lå å duppa på sofaen. :fnise:

Senere skal jeg og prinsen rydde her, også stikker vi en tur i butikken å handler..

:regn:

Like greit å komme i gang med dagens gjøremål, får jo så mye ut av dagen :ler:

700 PARTEY!

:kokk::is:

:gratulerer::perebrus: :kaffe: :danser:

Henger med på festen!

Neida, besøk kunne vi bare glemme.

Så vi tok med oss ett vennepar og gikk å bowla litt. Da fikk prinsen røre litt på seg, og leke litt med baller :fnise:

Han sovna med en gang vi kom hjem..

Hvordan går det med sovinga om natta, er det noe bedre?

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Den med svart på nesa var jo bare nydelig :)

Små poser som sover er deilige :)

Like greit å komme i gang med dagens gjøremål, får jo så mye ut av dagen :ler:

:gratulerer::perebrus: :kaffe: :danser:

Henger med på festen!

Hvordan går det med sovinga om natta, er det noe bedre?

Jah, den med sort på nesen er nydelig, også er den så liten også!

Men vi har valgt å ikke resservere en nå, og heller se det ann når vi flytter.

Joho, fester litt videre med Kamela. En tre-firedagers fest er uansett den beste :ler:

Sovingen er MYE bedre. Men framdeles merker vi det godt om vi begge to er hjemme. Nå har han også begynnt i barnehagen, og om det er fint vær ute, så sykler han rett og slett hele dagen. De dagene sovner han relativt fint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Takk, der minnet du meg på at jeg skulle sette på en maskin med klær! *fyke og få det gjort med en gang*

Åh, der minna du meg på at jeg kanskje burde gå ned å se om det var på tide med en omrokkering der nede... :fnise: Kanskje maskina er ferdig..

Fin måte å bli påminna på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, der minnet du meg på at jeg skulle sette på en maskin med klær! *fyke og få det gjort med en gang*

Åh, der minna du meg på at jeg kanskje burde gå ned å se om det var på tide med en omrokkering der nede... :fnise: Kanskje maskina er ferdig..

Fin måte å bli påminna på...

Godt å bli minnet på nyttige ting :)

Jeg må sette på dagens siste maskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i at bowling er gøy. Har selv bowla i Spania jeg, klokka tre om natta. Veldig gøy. :sjarmor:

Hei forresten. :vinke: Følte jeg måtte legge igjen en hilsen når jeg først var her. :)

Mvh Yvonne :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Veldig enig i at bowling er gøy. Har selv bowla i Spania jeg, klokka tre om natta. Veldig gøy. :sjarmor:

Hei forresten. :vinke: Følte jeg måtte legge igjen en hilsen når jeg først var her. :)

Hei Yvonne!!

Bowling kl 3 om natten høres ut som noe for meg :jepp:

Måtte jo trykke på linkene i signaturen din også! Tror jeg reg. meg på forumet ditt! Hva er det om egentlig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Hatt en fin dag?

:jepp:

Begynte på jobb kl 17.00. Jobbet til stenging og tok oppgjøret. Eg liker meg bedre i den butikken jeg var i idag enn den jeg er ansatt i.. Pga. plass og romfølelse.

Så henta min far meg, han hadde med seg lille prinsen som han hadde henta i barnehagen.

Nå er klokken allerede blitt så mye at jeg trodde jeg skulle vært i seng. :ler:

Så jeg får gå å gjøre det jeg skal før jeg finner sengen. Forhåpentligvis er det opp før 7 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

*lykkelig*

Helten min, som har vært helten min siden jeg var 14år og han var ukjent, hele veien gjennom hans "karriere", og også nå når han har gått solo skal spille på utestedet på det nye stedet vi flytter!!!

Vi får jo huset på onsdag, og fredagen skal han ha konsert. Vi tenkte vi skulle prøve å få barnevakt og teste ut utelivet på landet, for så å sove i nyehuset.

Vi har ikke sånn kjempehastværk med å få oss ut herfra, siden prinsen ikke begynner i barnehagen der ute før 1.sept. Men sengen skal vi klare å få på plass der. Så kan vi flytte litt og litt.

Ahh, helten min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sovet godt?

Hvor ble det av deg i går kveld, fikk inntrykk av at du var med og så var du plutsetlig borte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
God morgen!

Sovet godt?

Hvor ble det av deg i går kveld, fikk inntrykk av at du var med og så var du plutsetlig borte igjen.

Mornings!

Joda, sovet litt bra fram til 4, da sovna jeg inne hos prinsen i en alt for liten seng :fnise:

Jeg ble så trøtt, og klokken ble så mye før jeg fikk meg igang. Så jeg gikk rett og slett å la meg. Deilig å være i seng før 12 noen ganger også. Men i dag etter jobb er jeg med.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et laken i vaskemaskinen som burde blitt flyttet over i tørketromlen. Skal jeg gidde å reise meg? Næh.. :riste:

Så kjekt med konsert, håper dere får barnevakt sånn at dere kan teste partylivet!

Jeg har mest lyst til å gjøre som ene pusen her har gjort; krølla seg sammen i sofaen og sover godt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lykkelig*

Helten min, som har vært helten min siden jeg var 14år og han var ukjent, hele veien gjennom hans "karriere", og også nå når han har gått solo skal spille på utestedet på det nye stedet vi flytter!!!

Vi får jo huset på onsdag, og fredagen skal han ha konsert. Vi tenkte vi skulle prøve å få barnevakt og teste ut utelivet på landet, for så å sove i nyehuset.

Vi har ikke sånn kjempehastværk med å få oss ut herfra, siden prinsen ikke begynner i barnehagen der ute før 1.sept. Men sengen skal vi klare å få på plass der. Så kan vi flytte litt og litt.

Ahh, helten min!!

Så spennende!! :juhu: Syns dere skal prøve å få barnevakt og komme dere ut og teste nyplassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Yvonne!!

Bowling kl 3 om natten høres ut som noe for meg :jepp:

Måtte jo trykke på linkene i signaturen din også! Tror jeg reg. meg på forumet ditt! Hva er det om egentlig? :fnise:

Så koselig! :) Forumet er et 'lukket forum', altså ikke for gjester og bare jeg kan slippe folk inn. Meningen med forumet er å samle noen jeg kjenner fra et annet forum som nettopp ble lagt ned, men dessverre ser det ikke som noen av dem har meldt interesse. Har vært litt sløv, skal prøve å få litt aktivitet der. Så da blir det et fint forum hvor vi kan diskutere stor og smått, slik som på KG, men jeg tviler på at KG kommer til å få veldig stor konkurranse altså. :ler: Og alle som vil er selvsagt hjertlig velkomne! :)

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Så koselig! :) Forumet er et 'lukket forum', altså ikke for gjester og bare jeg kan slippe folk inn. Meningen med forumet er å samle noen jeg kjenner fra et annet forum som nettopp ble lagt ned, men dessverre ser det ikke som noen av dem har meldt interesse. Har vært litt sløv, skal prøve å få litt aktivitet der. Så da blir det et fint forum hvor vi kan diskutere stor og smått, slik som på KG, men jeg tviler på at KG kommer til å få veldig stor konkurranse altså. :ler: Og alle som vil er selvsagt hjertlig velkomne! :)

Ahh.. Smart! Vi kan nok lage litt liv der inne også! Jeg er glad i forum :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...