Annie Skrevet 6. august 2007 #261 Del Skrevet 6. august 2007 Ikke jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. august 2007 #262 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg må nok det. Fant masse annet som hadde vært kjekt å ha i huset vårt også!! Glad i å bruke penger nei!?! Ikke jeg heller.... Jeg er , innrømmer uten blygsel! Høres ut som du har hatt en koselig helg, Tigerjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. august 2007 #263 Del Skrevet 6. august 2007 Det er bra noen av oss tørr inrømme det Kamela! Ok, jeg kan prøve.. *reiser seg* Jeg heter Tigerjente og jeg er avhengig av å bruke penger.... Det var igrunn litt deilig å få det ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. august 2007 #264 Del Skrevet 6. august 2007 I kveld har jeg vært på dyrebeskyttelsen å jobba. De har 80 katter der, og jeg kunne godt tatt med meg alle sammen hjem. Men falt jo spesielt for to stykker da... legger ved bilde av de... Den ene er født på bursdagen min. Føler det som ett lite kall!! Det blir garantert flere vakter der, selv om det er et stykke unna, så føler jeg at jeg får gi mye av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2007 #265 Del Skrevet 6. august 2007 Så søte puser. Vår ligger i fanget mitt, og det har den gjort i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. august 2007 #266 Del Skrevet 6. august 2007 Så søte puser. Vår ligger i fanget mitt, og det har den gjort i hele dag. Det er bra den koser seg hos dere!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2007 #267 Del Skrevet 6. august 2007 Den har slått seg veldig til ro. På meg i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. august 2007 #268 Del Skrevet 7. august 2007 Det ble litt jobbing på meg idag også! Og jeg fikk en ny vakt til torsdag. I kveld har vi kosa oss, og rydda litt. Prinsen har også badet over hele gulvet... Også var det jo Greys igjen på tv i kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. august 2007 #269 Del Skrevet 7. august 2007 Ja, var gøy å se Grey's! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. august 2007 #270 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, var gøy å se Grey's! :-D Mhmm.. Var veldig bra at de hadde sånn oppsumerings-episode først, ellers hadde jeg vært ett stort spørsmålstegn neste tirsdag. Var jo så mye jeg hadde glemt.. Nå har jeg rørlegger på besøk... Han har fiksa kjøkkenvasken min, og holder nå på på badet. Hadde egentlig tenkt å sove litt lenge i dag, siden jeg har fri. Men, så ringte han kl. 07.15 og spurte om det passet å komme ut nå!!! Joda sa jeg, og satt han i gang med det han skulle og lå å duppa på sofaen. Senere skal jeg og prinsen rydde her, også stikker vi en tur i butikken å handler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. august 2007 #271 Del Skrevet 8. august 2007 Åh, så utrolig deilig da!!! Kjøkkenvasken min drypper ikke mer. Lokket på doen henger fast. Det blir ikke mer vann på gulvet på vaskerommet for vannet har fått rør fra vasken ned i sluket!!! I natt tror jeg jaggu jeg kommer til å sove fint, og ikke ligge å høre på dryppingen fra kjøkkenet!! Nå har rørleggeren reist igjen, og jeg er klar med pause.... :glad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. august 2007 #272 Del Skrevet 8. august 2007 Det er godt å få fiksa ting ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. august 2007 #273 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg kjenner panikken stille brer seg innover meg!!!!!!!!!! Kjæresten ringte nettopp. Han hadde snakket med utleier. Vi får mest sannsynlig nøkkel på ONSDAG!!!!! En uke!!!! ojojojoj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. august 2007 #274 Del Skrevet 8. august 2007 Så morsomt!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. august 2007 #275 Del Skrevet 8. august 2007 morsomt og morsomt fru blomm! NÅ begynner jeg å kjenne at jeg ikke vil flytte Jeg har jo bodd her i 9 år!! Men vi får det nok kjempemegafint der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. august 2007 #276 Del Skrevet 8. august 2007 700 PARTEY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. august 2007 #277 Del Skrevet 8. august 2007 Hørte jeg PARTY??? :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. august 2007 #278 Del Skrevet 8. august 2007 Gikk å rydda litt jeg... Tok det ene rommet som ikke det var så veldig mye innpå. Så nå er det klar til nedvasking.. *effektiv* Ble to søppelposer av det også, men det er deilig å få ut litt skrot. Når man også finner 200kr og ti par sokker som er gjemt bort mens man rydder, blir man inspirert til mer rydding!! SÅ oppvaskemaskinen står på, og klesvaskemaskinen er på vei til å bli sirkulert.. Så nå reiser vi i kaffebesøk til svigers med en stuptrøtt unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. august 2007 #279 Del Skrevet 8. august 2007 Besøk med trøtte unger er sjelden vellykka... Så flink du har vært!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. august 2007 #280 Del Skrevet 8. august 2007 Neida, besøk kunne vi bare glemme. Så vi tok med oss ett vennepar og gikk å bowla litt. Da fikk prinsen røre litt på seg, og leke litt med baller Han sovna med en gang vi kom hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå