Annie Skrevet 28. mai 2008 #2741 Del Skrevet 28. mai 2008 GRATULERER MED DAGEN TIGERN! :blåse: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. mai 2008 #2742 Del Skrevet 28. mai 2008 Hæppy bursdag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. mai 2008 #2743 Del Skrevet 28. mai 2008 Håper du har en strålende om enn slapp dag. Glemte gubben deg? :dåne: Kanskje han virkelig gikk i søvne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. mai 2008 #2744 Del Skrevet 28. mai 2008 Har en kjempefin dag! Spiser kjeks, drikker te og slapper av. Gjør ingenting mer enn jeg må! Senere skal vi ut til min far i middagsbesøk. Gubben kom hjem i lunchen (litt fordeler ved å bo langt ute på landet skal man ha) han hadde ikke glemt meg sa han, han var bare så innmarig trett at han ikke orka noe. Han hadde også med gave - ta med meg gubben og kjøp det jeg vil gavekort... Han sa jeg måtte bruke det på noe jeg ønska meg, så jeg vurderer aromaterapitime for å pleie litt på ryggen, eller kanskje støpe negler, eller klippe håret eller noe til hagen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. mai 2008 #2745 Del Skrevet 29. mai 2008 Ikke noe til hagen! Noe til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mai 2008 #2746 Del Skrevet 29. mai 2008 Signerer loffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 29. mai 2008 #2747 Del Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer med dagen din i går! Synes også at du skal bruke den gaven på deg selv, og ikke til hagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mai 2008 #2748 Del Skrevet 29. mai 2008 Enig med de andre her jeg også. Kjøp noe til deg selv og ikke til hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. mai 2008 #2749 Del Skrevet 30. mai 2008 Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. mai 2008 #2750 Del Skrevet 30. mai 2008 Fredag duppi duppi Tror jeg ender opp med en aromaterapitime. Har lest at støpte negler kan falle av etter bare en uke på gravide pga hormonforandringer, det tar jeg ikke sjangsen på. Hvis ikke jeg skal bestille meg en klipp på Huldra da, (økologisk frisør) det har jeg hatt lyst til lenge. Han kom hjem med roser etter jobben på onsdag også! Fikk endel penger av foreldra mine, de skal jeg bruke på støvsuger - har sett litt på ergorapido til electrolux I dag er det planleggingsdag igjen, og prinsen er hjemme. Det var det i går også - da var vi i byen. I dag tenkte jeg vi skulle ned til sjøen en tur, etter at vi har rydda litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mai 2008 #2751 Del Skrevet 30. mai 2008 Både aromaterapi og frisørtime høres jo deilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. mai 2008 #2752 Del Skrevet 30. mai 2008 Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. juni 2008 #2753 Del Skrevet 2. juni 2008 Her er det nydelig vær igjen etter at det har vært tilskya nesten hele helgen. Gutta mine har reist til barnehagen/jobb og jeg har vært ute i bare bukse og topp! Utrolig deilig. Var hos mormor på lørdag, hun skal selge, og der skal være visning på tirsdag. Fikk gjort en hel del der mtp å tømme osv. Huset hennes er stort og har kjempetomt, det trenger litt oppussing men stort sett bare maling/oppdatering. Og det er veldig undertaksert mener jeg!! Hadde det vært på riktig side av Bergen hadde jeg vurdert å kjøpe det, for på en måte er det perfekt. Morfar har jo også bygd det.. Men, jeg tror det vil bli endel dyrere enn taksten, fordi det allerede har vært mange interesserte å sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. juni 2008 #2754 Del Skrevet 2. juni 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2008 #2755 Del Skrevet 2. juni 2008 Så spennende med salg av bolig. Hun får nok sikkert en god pris på huset sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. juni 2008 #2756 Del Skrevet 2. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. juni 2008 #2757 Del Skrevet 2. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. juni 2008 #2758 Del Skrevet 2. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. juni 2008 #2759 Del Skrevet 3. juni 2008 Esj, i dag er vi syk! VI har gått i noen dager nå og snufsa og hostet men jeg har tenkt at det gikk over raskt. I natt kom prinsen inn til meg og var glodvarm!! Jeg er heller ikke i strøket i dag, føler jeg har influensa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juni 2008 #2760 Del Skrevet 3. juni 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå