loffen Skrevet 8. mai 2008 #2661 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Joda, fant den før vi fikk bakt, men ikke før pannekakelagingen...... Ja, nye magebilder kan vi ordne! Har fått ny telefon i dag, så er helt gira på å bruke den, holder på å innstallere driverne på pcen nå. Hva er det? Endret 8. mai 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. mai 2008 #2662 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva er det? Hvorfor trenger du vite det? Du har vel ikke PC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2008 #2663 Del Skrevet 8. mai 2008 Nei det er sant. *Puster lettet ut* Men kjenner jeg Noen rett, vil han at jeg skal fikse ting på hans pc. Han har også fått ny mobil nemlig. (Nå kom han og skjønte ikke tlf sin heller.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. mai 2008 #2664 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hvilken har du fått? Jeg har fått denne i dag: http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=84742 Åh, den var kjempestilig, og med bra kamera ser det ut til? Jeg så på en med 5mpx kamera, men da den var utsolgt skjønte jeg at jeg måtte kjøpe en jeg hadde lyst på fordi den ser så lekker ut. Så jeg endte opp med denne; http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=69209 bare i denne fargen; http://www.telefonino.net/news/images/16668_01.JPG Hva er det? Nei, jeg vet ikke helt jeg. Pcen spurte etter driver, jeg mata den med en cd, også ble den glad! Tjohei her ble det liv når jeg satt meg ned med kaffekoppen. Kjennes ut som om den lille petter edderkopp øver seg på å bli turner. Img-tagger tatt bort. Trille (mod) Endret 9. mai 2008 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2008 #2665 Del Skrevet 8. mai 2008 Herlig med en liten turner da. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 9. mai 2008 #2666 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er her litt igjen! Koselig å høre om turneren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai 2008 #2667 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Åh, den var kjempestilig, og med bra kamera ser det ut til? Jeg så på en med 5mpx kamera, men da den var utsolgt skjønte jeg at jeg måtte kjøpe en jeg hadde lyst på fordi den ser så lekker ut. Så jeg endte opp med denne; http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=69209 bare i denne fargen; http://www.telefonino.net/news/images/16668_01.JPG Nei, jeg vet ikke helt jeg. Pcen spurte etter driver, jeg mata den med en cd, også ble den glad! Tjohei her ble det liv når jeg satt meg ned med kaffekoppen. Kjennes ut som om den lille petter edderkopp øver seg på å bli turner. Lekker telefon! :-D Men for meg som bare har hatt Nokia hadde jeg ikke skjønt noe av den. Den hadde jo ikke knapper liksom. Lille turner'n. :rødme: Img-tagger tatt bort. Trille (mod) Endret 9. mai 2008 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. mai 2008 #2668 Del Skrevet 9. mai 2008 Lekker telefon! :-D Men for meg som bare har hatt Nokia hadde jeg ikke skjønt noe av den. Den hadde jo ikke knapper liksom. Lille turner'n. :rødme: Den har taster under, kan skyves opp også er alle tall-tastene under der. Det er personlig trener på den, genialt! Nei, nå har gutta lagt seg ned i sofaen igjen, tror varmen slår de ut. Og jeg benytter anledningen til å snike meg ut i solveggen for å få litt sol på den stakkars bleke kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. mai 2008 #2669 Del Skrevet 9. mai 2008 Lekker telefon! :-D Men for meg som bare har hatt Nokia hadde jeg ikke skjønt noe av den. Den hadde jo ikke knapper liksom. Lille turner'n. :rødme: Img-tagger tatt bort. Trille (mod) Hva galt er det dere gjør siden det blir fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. mai 2008 #2670 Del Skrevet 10. mai 2008 Den har taster under, kan skyves opp også er alle tall-tastene under der. Det er personlig trener på den, genialt! Nei, nå har gutta lagt seg ned i sofaen igjen, tror varmen slår de ut. Og jeg benytter anledningen til å snike meg ut i solveggen for å få litt sol på den stakkars bleke kroppen min. Personlig trener? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. mai 2008 #2671 Del Skrevet 10. mai 2008 Personlig trener? :klø: Ja, noe skritt teller og treningsgreier. Har ikke helt forska ut det, er ikke så gøy når ikke simkortet virker på den. tlf nr skal overføres til en annen forhandler, og overførelsen er utsatt til 19.mai. Men i dag fant jeg og prinsen ut at det var sims 2 på den, det var jo gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mai 2008 #2672 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva galt er det dere gjør siden det blir fjernet Bilde istedet for link tror jeg. Ja, noe skritt teller og treningsgreier. Har ikke helt forska ut det, er ikke så gøy når ikke simkortet virker på den. tlf nr skal overføres til en annen forhandler, og overførelsen er utsatt til 19.mai. Men i dag fant jeg og prinsen ut at det var sims 2 på den, det var jo gøy! Så kult! Jeg oppdaget at min har to kameraer.. ett på 2 mpx og ett på 5 mpx. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mai 2008 #2673 Del Skrevet 12. mai 2008 God morgen Tiger'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. mai 2008 #2674 Del Skrevet 12. mai 2008 Håper dere koser dere med noen fridager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. mai 2008 #2675 Del Skrevet 13. mai 2008 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. mai 2008 #2676 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er så utrolig deilig å sitte ute på gresset og luke bedet. Gøy å se at de små puslingene av gressløk og markjordbær har overlevd flyttingen i høst. Nå skal jeg ut for å vaske hagemøblene våre, skal vist ha grillfest her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mai 2008 #2677 Del Skrevet 13. mai 2008 Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. mai 2008 #2678 Del Skrevet 13. mai 2008 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mai 2008 #2679 Del Skrevet 13. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. mai 2008 #2680 Del Skrevet 14. mai 2008 Håper dere koste dere med grilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå