loffen Skrevet 19. april 2008 #2621 Del Skrevet 19. april 2008 Å stakkars, så fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. april 2008 #2622 Del Skrevet 20. april 2008 Innom på en oppdateringsrunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. april 2008 #2623 Del Skrevet 20. april 2008 Endelig oppdatert her inne! Ble ikke mindre enn 12-13 sider! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. april 2008 #2624 Del Skrevet 20. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. april 2008 #2625 Del Skrevet 21. april 2008 Går det bra med kameraten til prinsen? God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. april 2008 #2626 Del Skrevet 21. april 2008 God morgen - står det bra til hos dere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. april 2008 #2627 Del Skrevet 21. april 2008 God morgen! I dag tidlig var jeg full av energi og pågangsmot, nå har jeg daffet litt av, men jeg har også fått gjort en hel del allerede. Vennen til prinsen (som også er sønnen til en min mann jobber med) har det vistnok etter forholdene bra. Han fikk seg en skikkelig trøkk og må nok sitte i rullestol en stund. Det virker som om foreldrene tar det bra, men man kan aldri vite, stakkars.. Vi var å så på biler i går. En vi likte veldig godt men som vi syns var hakket for dyr når vi vet om at lik bil har gått til 20.000 under den prisen han skulle ha. Det virket hvertfall som en veldig god bil som kan vare lenge, og som har plass til barnevogna vår. Den andre bilen var det bare humbug med, selger viste ikke noe, og hadde ikke med vognkort. Heldigvis at vi hadde min far med, for vi vet jo ikke hva vi skal se etter. Han åpna panseret, tok en kjapp titt, smelte igjen og sa nei denne bilen skal dere ikke ha. Det hadde lekka batterisyre over alt i motoren, så alt under var rustent. Så har vi ringt på en bil til. Den er akkurat like stor som den andre vi likte godt, den er ikke EU godkjent enda, men det er tilsynelatende ingen feil med den. Den står et stykke unna, derfor har vi ikke sett på den enda, men vi har avtale med eier om at han skulle kontakte et firma (noe med noen fjæringer) også kunne vi komme å hente den hvis vi ville ha den. Vi får den for 15.000 under det han ville selge den for, og også 15.000 under det den andre koster. Eneste er at den ikke er godkjent, (det kan min far hjelpe oss med) og at det ikke er en typisk vanlig bil. Min far er verkstedsansvarlig på møller, så han har bra peiling på Audi og VW, så det var egentlig noe sånt vi hadde sett oss ut, men det var han som anbefalte oss den andre bilen, og vi likte den godt. Ellers; ryggen er vond igjen, så jeg tar det rolig, driver på med mye småputtel inne og ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. april 2008 #2628 Del Skrevet 21. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. april 2008 #2629 Del Skrevet 21. april 2008 En kompis av prinsen ligger på sykehuset. Han ble påkjørt av en bil i går. Føler sånn med han og familien hans. Stakars liten.. Så bra at faren din kan hjelpe dere med bilkjøp. Feilkjøp kan fort bli dyrt nemlig.. Fikk dere nok lån sånn at du rekker å ta lappen før du føder også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. april 2008 #2630 Del Skrevet 21. april 2008 Spennende med bilkjøp. Hva dere enn gjør, kjøp ihvertfall ikke en Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. april 2008 #2631 Del Skrevet 21. april 2008 Stakars liten.. Så bra at faren din kan hjelpe dere med bilkjøp. Feilkjøp kan fort bli dyrt nemlig.. Fikk dere nok lån sånn at du rekker å ta lappen før du føder også? Hvis vi ikke kjøper den bilen vi har lyst til får vi kanskje råd til det. Men, det spørs om det er ventetid her eller ikke nå. Kjenner jeg har skikkelig angst for hele greien jeg. Nå har vi sagt ifra på den bilen vi kunne få billigere at vi ikke har lyst på den, for det var vist bare tull med de. Så det ser ut til at det blir en uke til uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. april 2008 #2632 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Spennende med bilkjøp. Hva dere enn gjør, kjøp ihvertfall ikke en Hyundai Endret 21. april 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. april 2008 #2633 Del Skrevet 28. april 2008 God formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #2634 Del Skrevet 2. mai 2008 runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. mai 2008 #2635 Del Skrevet 2. mai 2008 etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #2636 Del Skrevet 2. mai 2008 Lurer på om du får med deg alle ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. mai 2008 #2637 Del Skrevet 2. mai 2008 Lurer på om du får med deg alle ? Skal du innom å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #2638 Del Skrevet 2. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2008 #2639 Del Skrevet 3. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. mai 2008 #2640 Del Skrevet 4. mai 2008 Får litt jeg da! Er så daff og sliten for tiden. Samtidig bruker vi mye tid sammen, jeg, tigermannen og prinsen. Har så lyst å være aktiv her inne, men er så sjeldent innom og orker ikke lese meg gjennom ørtenhundre sider hver gang, så det blir bare til at jeg sjekker noen få tråder for så å miste helt gnisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå