Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Helgen vår har kort oppsumert vært bra!

Fredagen kom faren til prinsen for å hente ham. Prinsen var hos ham til lørdag formiddag også hadde farmoren hans ham til søndag kveld. Så vi har altså vært barnløse i helgen (nesten hvertfall)

Fredagen så vi på tv, og slappet av.

Lørdagen var vi først på visning, også gikk vi tur langs nordsjøløypen. Det var slitsomt for meg med ryggen, men akk så deilig det var å gå da! Så laga vi biff og så film.

Søndag slappet vi av igjen, jeg sov kjempe lenge, også ryddet vi og puslet på her hjemme. Han var på trening endel og jeg sov mer :fnise: Også var det deilig å få prinsen tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

I dag klarte vi å forsove oss.

Vi har ikke bil nå framover, så jeg skulle gå med prinsen i barnehagen, men jeg har sovet lite i natt pga ryggen, så jeg slo av vekkerklokken og sov lengre. Så nå er prinsen hjemme. Vi suller litt rundt og skal ut om en liten stund. Drivhuset mitt er absolutt ikke lurt å ha her som det blåser sånn :fnise: Det fikk jeg ærfare i går, for det er bare plasttelt til vegger, og hele huset flyttet på seg. Lå ut pallekarmer over understellet, så får jeg se om vi klarer å finne på en lur løsning på det. Evt kjøpe teltplugger neste gang jeg er i en egnet butikk.

Prøver også å planlegge rommet til prinsen, men det er vanskelig. De to rommene som er egna er enten veldig lite, såpass at det bare er plass til seng og en liten ivarhylle med leker. Eller så er det bare en vegg i normal høyde og resten med skråvegger, og det er vanskelig å planlegge da. Den veggen med normal høyde blir også redusert pga døren kommer inn der, og vinduet er tett oppi der. Kan liksom ikke kle hele veggen med hyller heller. Så vi tenker litt på hvilke møbler vi har, hva han trenger og hvordan vi kan løse det på en fin måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Har gått i barnehagen for å levere prinsen nå. På veien hjem var det en som stoppa og lurte på om jeg ville sitte på innover. Hun skulle jo uansett den veien. Jeg takket så fint, også sa hun at hvis jeg ville kunne vi sitte på i morgen også, så da har jeg kjøreavtale i morgen, så da slipper jeg å være redd for å være dårlig i ryggen.

I dag er ryggen bedre enn den var i går, men jeg har den ekle svien i korsryggen. Og katten er vist syk også, har kastet opp over hele gulvet her i natt, nå er han ute, og har faktisk gått seg en tur, hele tiden etter at den andre katten forsvant har han bare vært rett utenfor døren, og sutrer hele tiden. Stakkars liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig at du får skyss. :)

Skråtak er noe herk altså. Vi har det i andre etasje, som er bare en halv etasje egentlig. Det er håpløst å møblere. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Så bra med skyss :-D

Stakkars katten da :troest:

Ja, det er synd i den, håper den kommer seg snart.

Har den ene katten deres forsvunnet?

Ja, den har vært borte i over en mnd nå tror jeg. Vi har vært å leita over alt, hørt med naboer, hengt opp lapper på butikkene og postkassestativet. Ingen har sett den. Det var en annen katt her den dagen den forsvant, og en på jobben til Tigermannen lurer på om han har sett den borte med jobben, mens den løp med en annen katt, så kanskje den har funnet seg en kjæreste? Vi har vel egentlig begynt å innse at vi ikke får den igjen, selv om vi leter hele tiden.

Deilig at du får skyss. :)

Skråtak er noe herk altså. Vi har det i andre etasje, som er bare en halv etasje egentlig. Det er håpløst å møblere. :Nikke:

Ja, det er noe dritt! vi finner nok en løsning til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn nå er jeg oppdatert her også. :jepp:

Leit med den katten. Håper den kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Hvordan går det med deg? :klem:

Det går, men ryggen blir værre hele tiden. Skal til behandling i dag også, så får vi se hva som skjer.

Er lite her inne, mest ute i hagen og slapper av. Men må innom noen ganger da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Var i banken og fikk lån til bil i går, så nå driver vi å ser etter aktuelle biler. Tror vi blir å satse på en stasjonsvogn, mye mer praktisk mtp vogn o.l.

Har vært hos kiropraktor, fikk knukket litt på meg, også fikk jeg akupunktur. Etterpå grilla vi grillspyd i hagen, var vist stas for prinsen å få hjelpe til å velge hva han ville ha på de selv. Prøver å være litt kreativ på dette med maten til ham for tiden, for når vi nevner mat sier han bare at han ikke liker eller ikke vil ha.

Nå er jeg trøtt, mannen er på trening, og prinsen ser på mummitrollet. Når den filmen er ferdig går vi for å legge oss begge to tror jeg.

Liten oppdatering her fra oss i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker innom på en "god helg-tour* :hoppe:

Så deilig med bil da. Trenger det etterhvert som småtten kommer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

En kompis av prinsen ligger på sykehuset. Han ble påkjørt av en bil i går. Føler sånn med han og familien hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...