malle Skrevet 9. april 2008 #2581 Del Skrevet 9. april 2008 *oppdatert* Så koselig navn dere har funnet. Tenkte på det vi og. D.v.s. jeg tenkte på det, synes at det er kjempefint. Og så har du jo så fint navn på eldste da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. april 2008 #2582 Del Skrevet 9. april 2008 *oppdatert* Så koselig navn dere har funnet. Tenkte på det vi og. D.v.s. jeg tenkte på det, synes at det er kjempefint. Og så har du jo så fint navn på eldste da! Ja, jeg vet Vi reiste en tur til byn. Skulle liksom bruke opp et gavekort jeg har, men systemet var nede da jeg skulle betale, så jeg måtte betale med kort. Kjente jeg kokte innvendig da. En gang i året er vi på det senteret også skal liksom ikke kortet virke!!! Men, så var vi på kinsarvik fruktutsalg og fikk endel gøy. Så reiste vi til min far der vi fikk prøvekjøre bil. De har kjøpt den bare for å ha noe å leke seg med. Kjempekjekt å få treffe de igjen, og martin stortrives der. De spurte om det var noe vi trengte til barnet, jeg klarte ikke svare. Men da hun nevnte en fin vugge var jeg enig! Det har jeg drømt om. Så var vi ute i hagen endel, de hadde også pakket sammen endel ting vi skulle ha, bla annet hagebord og stoler, med puter, og gressklipper. Så fikk jeg også en grønnkål, blir spennendes å se om jeg får den til. Nå er jeg så sliten i hodet, tror jeg skal gjøre klart ting til i morgen også legge meg under dynen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. april 2008 #2583 Del Skrevet 10. april 2008 Slitsomt å stå opp i dag. Drømte noe helt forferdelig. En mann som drepte meg og alle jeg var med. Men, jeg fikk meg opp i det minste, også fikk jeg prinsen avgårde i barnehagen.. Så har jeg vasket klær og hengt ut dem som var i maskinen. Håper skyene forsvinner snart, for jeg har lyst til å være ute i dag. Har endel planer her i huset, men tar akkurat bare det jeg orker. + at jeg må ta noen telefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. april 2008 #2584 Del Skrevet 10. april 2008 Ekkelt med sånne drømmer Man vet jo at de ikke er sanne, men følelsen kan sitte i lenge likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. april 2008 #2585 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, de er ekle de drømmene. Kjente jeg skvatt til når katten hoppet opp på døren tidligere i dag. men tror ikke jeg tenker noe mer over det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. april 2008 #2586 Del Skrevet 10. april 2008 Sånne drømmer er fæle! Håper du har kommet over den nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. april 2008 #2587 Del Skrevet 10. april 2008 Nå har jeg prøvd å ringe fysioterapeuten her ute i noen dager. Så endelig tok han telefonen. Han var sykemeldt, da må jeg reise til neste kommune. Ringte til en annen som jeg tenkte kunne være aktuell, men der var det 6mnds ventetid!!! Skulle til å gi opp, men bare prøve en til, satset på at de var på øyen, hvis ikke måtte jeg til der vi bodde før (1,5time med buss) Der var det en kjempehyggelig dame som kunne gi meg time allerede i morgen. Utrolig greit! Jeg som var så frustrert nå! En annen ting er at vi har 50% helsesøster her i kommunen, og hun bruker dagene hun skal være her på møte!! Ring igjen på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 10. april 2008 #2588 Del Skrevet 10. april 2008 Nå føler jeg at jeg har fulgt etter deg siden jeg logga inn på KG i dag, så skulle bare mangle at jeg etterlot et spor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. april 2008 #2589 Del Skrevet 10. april 2008 Slike drømmer er teite og altfor realistiske. Jeg har noen ganger våknet opp om morgenen og vært ganske så sur på multimannen til det har gått opp for meg at det bare var en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. april 2008 #2590 Del Skrevet 10. april 2008 Kjenner at å støvsuge er en ting jeg må delegere litt til Tigermannen. Har nettopp støvsuga hele første etasje, men støvsugeren vår er så lav at jeg må bøye meg, kjenner jeg trenger en pause og kaffe før prinsen kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. april 2008 #2591 Del Skrevet 10. april 2008 Er glad vi har teleskopstang på vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. april 2008 #2592 Del Skrevet 10. april 2008 Støvsuger? :klø: :lese: <-- Jeg sjekker fremmedordboken, men finner det ikke der heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. april 2008 #2593 Del Skrevet 10. april 2008 Her er det Noen som støvsuger hver dag. Ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. april 2008 #2594 Del Skrevet 10. april 2008 Her er det Noen som støvsuger hver dag. Ikke meg. Skulle ønske Noen ville støvsuge her også......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. april 2008 #2595 Del Skrevet 10. april 2008 Her er det Noen som støvsuger hver dag. Ikke meg. Hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. april 2008 #2596 Del Skrevet 10. april 2008 Tigermannen og prinsen kom tidligere enn jeg trodde. Og begge hadde ønske om grilling. Så da ble det det igjen i dag. Kjekt å være ute i hagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. april 2008 #2597 Del Skrevet 10. april 2008 Det høres så vårlig og deilig ut hos dere! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. april 2008 #2598 Del Skrevet 10. april 2008 Hver dag? Er ikke så mye det, når man har 2 unger som flyr ut og inn. Her har vi i tillegg en katt som røyter som et lite helvete... Men det er ikke hver dag jeg gidder, selvom jeg burde gjort det.. Tigermannen og prinsen kom tidligere enn jeg trodde. Og begge hadde ønske om grilling. Så da ble det det igjen i dag. Kjekt å være ute i hagen.. Det hørtes vårlig og herlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. april 2008 #2599 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, her er herlig vår.. I dag skal det være bare en eneste stor i følge yr.no, men det er foreløbig overskyet. Håper det blir bra innen jeg våkner igjen, for nå er jeg trøtt! Tenkte meg også innom den store, mye bedre matbutikken på senteret etter fysioen i dag. Skal se etter noe godt å grille og krabbeklør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. april 2008 #2600 Del Skrevet 11. april 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå