Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Jeg vet ikke om solen kom, når jeg gikk på jobb regnet det, og når jeg kom ut fra jobben regnet det. Så jeg tviler egentlig.

MEN; jeg har bestemt meg for å flytte!!!!

Har sagt opp barnehagen her, og fått ny der...

*skummelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om solen kom, når jeg gikk på jobb regnet det, og når jeg kom ut fra jobben regnet det. Så jeg tviler egentlig.

*skummelt*

SPENNENDE!! :jepp:

Tror solen leker gjemsel med oss i år! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

*skummelt*

Spennende :tommel:

Sol her i dag også :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Takk!!

Ja, dette er kjempespennendes! Grugleder meg fælt.

I dag har det vært litt fram og tilbake. Min mor kom på besøk i går kveld, for hun skal pusse opp huset her før vi selger. (det er hennes hus altså :hoho:)

Så vi har kjøpt maling og jeg har ordna skattekort.

Nå kommer snart min lillebror også, og jeg skal på jobb.

Prinsen skal til pappaen sin en liten tur, så jeg må pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!!

Ja, dette er kjempespennendes! Grugleder meg fælt.

I dag har det vært litt fram og tilbake. Min mor kom på besøk i går kveld, for hun skal pusse opp huset her før vi selger. (det er hennes hus altså :hoho:)

Så vi har kjøpt maling og jeg har ordna skattekort.

Nå kommer snart min lillebror også, og jeg skal på jobb.

Prinsen skal til pappaen sin en liten tur, så jeg må pakke.

Høres spennende ut!

Kos deg i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tror jeg besvimer...

Fikk brev i postkassen min i dag, der det sto at fra 15.august har vi tre (3) barnehageplasser!

Ante ikke at vi hadde mer enn ett barn jeg.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Var å jobbet i går. Oppgjøret gikk kjempefint!!!

Etterpå ble jeg hentet av min bror som kjørte meg til byn der jeg møtte kjæreste og familien hans på kinaresturang.

Så har jeg sovet her...

NÅ skal jeg snart på jobb igjen, i en annen butikk for første gang. Satser på at det går bra, og at jeg kan sminke meg litt der... Har ingen sminke med meg i dag joo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg besvimer...

Fikk brev i postkassen min i dag, der det sto at fra 15.august har vi tre (3) barnehageplasser!

Ante ikke at vi hadde mer enn ett barn jeg.. :hoho:

Ikke veldg samordna barnehageopptak der du bor? Godt at det finnes barnehageplasser å oppdrive, er ikke det det skrives mest om for tiden.

Var å jobbet i går. Oppgjøret gikk kjempefint!!!

Etterpå ble jeg hentet av min bror som kjørte meg til byn der jeg møtte kjæreste og familien hans på kinaresturang.

Så har jeg sovet her...

NÅ skal jeg snart på jobb igjen, i en annen butikk for første gang. Satser på at det går bra, og at jeg kan sminke meg litt der... Har ingen sminke med meg i dag joo...

"fikk også lyst på kinmat"

Uten sminke på jobb er ikke noe særlig, har som regel en mascara og leppestift liggende på lur, ellers føler jeg meg helt naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hmmm.. Ser at enten er innlegget mitt borte, eller så har jeg glemt å trykke på post-knappen etter at jeg skrev til deg..

Tror kommentaren min var noe slikt som at det er vel like greit med tre barnehageplasser - kan jo hende det kommer to stykker på samme tid neste gang, og kanskje det ikke blir så lenge til!? :ler:

Håper du har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Ikke veldg samordna barnehageopptak der du bor? Godt at det finnes barnehageplasser å oppdrive, er ikke det det skrives mest om for tiden.

"fikk også lyst på kinmat"

Uten sminke på jobb er ikke noe særlig, har som regel en mascara og leppestift liggende på lur, ellers føler jeg meg helt naken.

Tre barnehageplasser kan være vell så bra det, da har jeg noe å velge mellom. Grunnen til at det har blitt sånn er at vi har hatt en barnehageplass som ligger ett stykke unna meg, også har vi stått på venteliste til den som ligger rett ved siden av her. (har ventet siden våren 05) Så sa jeg opp barnehageplassen vi har i bergen, med virkning 1.sept og fikk ny der vi skal flytte. Dagen etterpå fikk jeg brev i postkassen om at vi også har fått plass i den barnehagen som ligger nærmest her.

Etter litt tenketid har jeg valgt å takke nei til den og satse fult på å flytte!!

Kinamaten var kjempegod, selv om jeg bestilte det "vanlige" biff-chop suey.

Jeg pleier å ha sminke med meg jeg også, men heldigvis er det veldig fult mulig å sminke seg på jobb. Føler rett og slett meg litt rar når jeg skal stå der og anbefalle sminke til kunder også føler jeg meg helt naken eller trøtt selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Hmmm.. Ser at enten er innlegget mitt borte, eller så har jeg glemt å trykke på post-knappen etter at jeg skrev til deg..

Tror kommentaren min var noe slikt som at det er vel like greit med tre barnehageplasser - kan jo hende det kommer to stykker på samme tid neste gang, og kanskje det ikke blir så lenge til!? :ler:

Håper du har det fint!

Oj,oj...

Nå må du roe deg ned i svingene her. Enten vet du noe jeg ikke vet, eller så har du planer om å formere meg :fnise:

Neida, det er godt mulig det ikke blir så lenge til, selv om jeg egentlig er klar for å satse litt på kariere nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

I går hadde vi fri fra alt.

Og mens min mor var her og malte dører og lister reiste jeg og prinsen ut til svigermor en liten tur. Der traff vi kjæresten, og søsknene hans. Tok med oss noen av de og reiste på jobben til kjæresten. Der har de treningshall med alt man kunne ønske seg. :trene::trene:

Også er det jo gøy for prinsen også å få utragert litt med en ball eller bare løpe rundt!

Så snakket jeg med noen der ute, og fikk ordnet det sånn at jeg kunne få trene der om jeg ville.(det ligger ikke så langt fra nye-huset) og at jeg kunne levere inn en cv så kunne jeg kanskje få noen ekstravakter på kjøkkenet, siden jeg føler at jeg ikke får nok vakter på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Hehe!! Er så glad i å ha makaroni og mel og alt sånne ting i Luft/dyre-tette bokser. Men nå er min mor på besøk og hun fant ut at hun trengte sine bokser selv når hun skulle flytte. SÅ da må jeg finne nye, og i mellomtiden må makaronien min stå og lufte seg forann alle billene.... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

:Nikke: Jeg må nok det.

Fant masse annet som hadde vært kjekt å ha i huset vårt også!! :sjenert: Glad i å bruke penger nei!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...