Multi Skrevet 7. april 2008 #2561 Del Skrevet 7. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. april 2008 #2562 Del Skrevet 7. april 2008 Så tøff bil prinsen har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. april 2008 #2563 Del Skrevet 7. april 2008 Så tøff bil prinsen har! ja det er sånne ting som kommer inn i huset når mamma jobber lørdager.. I dag er jeg helt dau. Lå i natt med luftsmerter i magen, og det fortsatte også utover dagen i dag. Men, nå er det roet seg ned. Har hatt vondt i hodet, og sovet mye i dag. Etter at prinsen kom hjem prøvde jeg å lage litt middag, også har vi sett barnetv og laga rislapper. Har sulla, og plutselig var klokken veldig mye, prinsen er i seng og tigermannen har kommet hjem fra sin tredje trening i dag, så nå skal vi snart legge oss også. I sta sa prinsen så herlig til meg: åh, eg e så glad i den store mammaen min.. (for eg sier eg e glad i den store gutten min ) sjarmerer jo mammahjertet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. april 2008 #2564 Del Skrevet 7. april 2008 Huff da! Men koselig at du har slik en prins. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. april 2008 #2565 Del Skrevet 8. april 2008 Føler meg litt bedre i dag, men kjenner nå at ryggen begynner å tulle, har hvertfall fått gjort litt i dag, og kanskje tar jeg å putler litt med kassene oppe, så kan jeg gjøre noe som ikke tirrer ryggen mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. april 2008 #2566 Del Skrevet 8. april 2008 Vær forsiktig og ta det pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2008 #2567 Del Skrevet 8. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. april 2008 #2568 Del Skrevet 8. april 2008 Ønsker meg kokeboka til Shrek jeg! Ønsker meg ingen ting som har med Shrek å gjøre Ta det med ro nå, Tigern, du skal slappe av og ikke bli sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. april 2008 #2569 Del Skrevet 8. april 2008 Ja, slapp av og bli frisk. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. april 2008 #2570 Del Skrevet 8. april 2008 Nå holder tigermannen og prinsen på å lage til grill til oss ute i hagen. Jeg leser på tegninger til drivhuset. Det var vanskelig å skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. april 2008 #2571 Del Skrevet 8. april 2008 Nå holder tigermannen og prinsen på å lage til grill til oss ute i hagen. Jeg leser på tegninger til drivhuset. Det var vanskelig å skjønne! Drivhus er koselig - det hadde vi på hytta når jeg vokste opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. april 2008 #2572 Del Skrevet 8. april 2008 Vårsysler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2008 #2573 Del Skrevet 8. april 2008 Gleder meg stort til en sommer uten hagearbeid jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. april 2008 #2574 Del Skrevet 8. april 2008 Høres veldig fint ut da, å ha et eget drivhus mener jeg. Og sånn tegninger er ikke meningen at man skal skjønne tror jeg. *Fikk lyst på grillmat* Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. april 2008 #2575 Del Skrevet 8. april 2008 Grilllmat er snadder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. april 2008 #2576 Del Skrevet 8. april 2008 Vi orket bare grille pølser, så vi får ta koteletter senere en gang, får satse på at det blir fint vær nå i uken også, for nå har vi fått så fin grillplass. Også fikk vi opp drivhuset også. Prinsen syns det var storstas med telt som han kalte det.. Vet ikke helt om plasseringen var helt bra, men jeg må se det ann hvordan solen skinner på det. sånn jeg har sett det ann får det sol nesten hele tiden, samtidig som det er skjult litt av noen busker på de værste timene. Hvis ikke det passer er det ikke så gale å flytte det, for det er ikke så stort. Tigermannen har også planer om å lage en liten plass det kan stå på av pallene, da kan vi få litt beskyttelse for alle smådyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. april 2008 #2577 Del Skrevet 8. april 2008 Så koselig med drivhus da De som bodde her før oss drev også å skulle lage det nederst i hagen, med det resultat at det kun var 4 svære hull der, som vi har brukt lang tid på å få fyllt ordentlig (det siger, og siger må vite ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. april 2008 #2578 Del Skrevet 8. april 2008 Vi hadde stekt laks i dag. Ikke like godt som grilla selvsagt, men gav meg litt av den deilige sommerfølelsen allikevel. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. april 2008 #2579 Del Skrevet 9. april 2008 Åh, Laks er megagodt! Det liker ikke min mann så bra så det er sjeldent vi har her nå for tiden, men jeg gleder meg til sommeren når han skal fiske for meg I dag er prinsen hjemme fra barnehagen. Jeg følte ikke helt for å stå opp når Tigermannen skulle gå, så jeg lot det bare drøye ut, og når prinsen våkna var det nesten litt sent å begynne å tenke på å gå i barnehagen. Så vi tar oss en tur innover til sentrum i dag, tenkte se om jeg fikk handlet litt på kinsarvik. Også skal vi til min far å få middag etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. april 2008 #2580 Del Skrevet 9. april 2008 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå