Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
:babygutt:

:danser::hoppe:

Så herlig! Lille Petter som turner.

Vi får prøve å utvikle hans turntalent videre! :ler:

"lille Petter edderkopp" :digge::fnise:

Åh, den sang jeg nettopp til prinsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Kommer ikke over at det er en gutt i magen jeg. Får det ikke til å synke inn i det hele tatt. Tigermannen er megastolt, det var jo en liten arveprins han håpa på.

I dag har prinsen vært hjemme fra barnehagen, vi har kost oss masse og fått rydda i alle lekene hans i stuen. Han klaga over vondt i magen en stund, og det merka jeg tydelig på bleieskiftet. Nå i kveld har det også virket som om han har hatt feber. Jeg har ikke målt, men får se om jeg måler senere.

Har laga en merkelig rett i dag.. Ovnsgratinert potet med soppfyll, med salat og litt ketchup ble det veldig godt. Prøver å få fram til tigermannen at vegetarretter ikke bare trenger å være salat.

Så kom svigerfar en tur på besøk, og jeg og prinsen snudde kjapt i hop en torokake. Firkløverkake, den var igrun god, men jeg vet jeg hadde laga den bedre selv.. Så såg vi shrek 3 mens han var her, prinsen bare måtte vise ham, og han syns det var innmarig deilig å ta en liten pause og se på film, det var lenge siden han hadde gjort.

Nå er jeg klar for å lage mer mat :fnise: tenkte jeg skulle lage noe suppegreier, kanskje fiskesuppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo rent sulten av å lese her inne. Så mye god mat. :sikle:

Og så moro at dere venter en liten Petter da. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du lager mye godt bestandig!

Shrek 3? Hm...har visst gått glipp av noe vi.

Ha en kjempefin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Shrek 3? Hm...har visst gått glipp av noe vi.

Ha en kjempefin helg! :klemmer:

Ja, det var vel 3 den het? skal se på cden etterpå, for jeg er rimelig sikker på at jeg så 2 på kino på vgs.

God morgen alle sammen! Ser på barnetv med prinsen, skal snart stå opp, men det var litt deilig å bare slappe av på sofaen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ja, jeg så den i bokhandelen før jul, og den så kjempemorsom ut!

Ler bare jeg tenker på den! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Shrek 3 - det er filmen hvor shrek og fiona får trillinger.

Det var den vi så ja!

I dag er jeg sliten, har sovet mens gutta var ute for å spille fotball i to timer, våkna av at katten snuste på meg. Men, jeg kjenner jeg er klar for sengen igjen nå, så jeg tror jeg legger meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Helt nydelig her i dag. Sol fra nesten skyfri himmel. Jeg fikk sove litt lengre enn gutta i dag, men det gikk ikke mer enn 30 min før prinsen var oppe hos meg for å leke med meg.

Nå har vi vært ute og sådd i noen timer, er bare inne litt for å slappe av og drikke meg en kopp kaffe, så skal vi ut igjen. Skal kjøre bort til natursjøløypen borti her, så skal tigermannen trene (gå fort) mens meg og prinsen skal sulle litt rundt å se på naturen. Skal ha med oss kakao og sjokolade (til meg og prinsen) og kanskje også noe niste..

Senere skal vi lage påskeskinke som jeg hadde i frysen, enkel og grei søndagsmiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Åh, vi har kosa oss masse!

Gikk bare en liten tur, for det var så vått terreng og vanskelig for prinsen å gå, men vi fikk gått i 30 min hver vei, og hadde en liten pause med sjokolade og appelsin.

Når vi kom hjem igjen fant vi ut at vi skulle være litt ute i hagen, prinsen fikk ut den store Bilen hans, jeg ordna litt forsiktig i noen bed. Litt dumt at jeg ikke vet hva som er i bedene, men det ser ut til at de har vært flotte og velstelt for noen år siden, men neglisjert i noen år nå. Og jeg har jo kjempelyst til å ordne de da! Men, jeg venter til vi har snakket med han på jobben til tigermannen, skal få se på huset demmes om vi liker det. Hvis ikke vi liker det legger vi det fra oss, og vet at vi kanskje blir boende her, hvis vi liker det tar vi det når det blir ledig nå snart.

Så tok vi ut hagemøblene våre, og ordna det litt til slik at vi fikk sitte i solen, kjempekoselig og jeg har mega lyst til å ordne :fnise:

Nå står middagen på komfyren, og prinsen ligger på sofaen, han er veldig sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...