Gjest Tigerjente Skrevet 3. april 2008 #2541 Del Skrevet 3. april 2008 Så herlig! Lille Petter som turner. Vi får prøve å utvikle hans turntalent videre! "lille Petter edderkopp" Åh, den sang jeg nettopp til prinsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. april 2008 #2542 Del Skrevet 4. april 2008 Så spennende med en gutt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. april 2008 #2543 Del Skrevet 4. april 2008 Kommer ikke over at det er en gutt i magen jeg. Får det ikke til å synke inn i det hele tatt. Tigermannen er megastolt, det var jo en liten arveprins han håpa på. I dag har prinsen vært hjemme fra barnehagen, vi har kost oss masse og fått rydda i alle lekene hans i stuen. Han klaga over vondt i magen en stund, og det merka jeg tydelig på bleieskiftet. Nå i kveld har det også virket som om han har hatt feber. Jeg har ikke målt, men får se om jeg måler senere. Har laga en merkelig rett i dag.. Ovnsgratinert potet med soppfyll, med salat og litt ketchup ble det veldig godt. Prøver å få fram til tigermannen at vegetarretter ikke bare trenger å være salat. Så kom svigerfar en tur på besøk, og jeg og prinsen snudde kjapt i hop en torokake. Firkløverkake, den var igrun god, men jeg vet jeg hadde laga den bedre selv.. Så såg vi shrek 3 mens han var her, prinsen bare måtte vise ham, og han syns det var innmarig deilig å ta en liten pause og se på film, det var lenge siden han hadde gjort. Nå er jeg klar for å lage mer mat tenkte jeg skulle lage noe suppegreier, kanskje fiskesuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2008 #2544 Del Skrevet 4. april 2008 Blir jo rent sulten av å lese her inne. Så mye god mat. Og så moro at dere venter en liten Petter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. april 2008 #2545 Del Skrevet 4. april 2008 Høres ut som du lager mye godt bestandig! Shrek 3? Hm...har visst gått glipp av noe vi. Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. april 2008 #2546 Del Skrevet 5. april 2008 Shrek 3? Hm...har visst gått glipp av noe vi. Ha en kjempefin helg! Ja, det var vel 3 den het? skal se på cden etterpå, for jeg er rimelig sikker på at jeg så 2 på kino på vgs. God morgen alle sammen! Ser på barnetv med prinsen, skal snart stå opp, men det var litt deilig å bare slappe av på sofaen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. april 2008 #2547 Del Skrevet 5. april 2008 Shrek 3 - det er filmen hvor shrek og fiona får trillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. april 2008 #2548 Del Skrevet 5. april 2008 Nei den har jeg ikke sett. Høres morsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. april 2008 #2549 Del Skrevet 5. april 2008 Nei den har jeg ikke sett. Høres morsomt ut. Det er den.... fikk den i julegave jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. april 2008 #2550 Del Skrevet 5. april 2008 Ønsker meg kokeboka til Shrek jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. april 2008 #2551 Del Skrevet 5. april 2008 Finnes det Shrek kokebok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. april 2008 #2552 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg må si at jeg er litt skeptisk til en slik kokebok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. april 2008 #2553 Del Skrevet 5. april 2008 Ja, jeg så den i bokhandelen før jul, og den så kjempemorsom ut! Ler bare jeg tenker på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. april 2008 #2554 Del Skrevet 5. april 2008 Shrek 3 - det er filmen hvor shrek og fiona får trillinger. Det var den vi så ja! I dag er jeg sliten, har sovet mens gutta var ute for å spille fotball i to timer, våkna av at katten snuste på meg. Men, jeg kjenner jeg er klar for sengen igjen nå, så jeg tror jeg legger meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. april 2008 #2555 Del Skrevet 6. april 2008 Helt nydelig her i dag. Sol fra nesten skyfri himmel. Jeg fikk sove litt lengre enn gutta i dag, men det gikk ikke mer enn 30 min før prinsen var oppe hos meg for å leke med meg. Nå har vi vært ute og sådd i noen timer, er bare inne litt for å slappe av og drikke meg en kopp kaffe, så skal vi ut igjen. Skal kjøre bort til natursjøløypen borti her, så skal tigermannen trene (gå fort) mens meg og prinsen skal sulle litt rundt å se på naturen. Skal ha med oss kakao og sjokolade (til meg og prinsen) og kanskje også noe niste.. Senere skal vi lage påskeskinke som jeg hadde i frysen, enkel og grei søndagsmiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. april 2008 #2556 Del Skrevet 6. april 2008 Høres ut som en perfekt søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. april 2008 #2557 Del Skrevet 6. april 2008 Åh, vi har kosa oss masse! Gikk bare en liten tur, for det var så vått terreng og vanskelig for prinsen å gå, men vi fikk gått i 30 min hver vei, og hadde en liten pause med sjokolade og appelsin. Når vi kom hjem igjen fant vi ut at vi skulle være litt ute i hagen, prinsen fikk ut den store Bilen hans, jeg ordna litt forsiktig i noen bed. Litt dumt at jeg ikke vet hva som er i bedene, men det ser ut til at de har vært flotte og velstelt for noen år siden, men neglisjert i noen år nå. Og jeg har jo kjempelyst til å ordne de da! Men, jeg venter til vi har snakket med han på jobben til tigermannen, skal få se på huset demmes om vi liker det. Hvis ikke vi liker det legger vi det fra oss, og vet at vi kanskje blir boende her, hvis vi liker det tar vi det når det blir ledig nå snart. Så tok vi ut hagemøblene våre, og ordna det litt til slik at vi fikk sitte i solen, kjempekoselig og jeg har mega lyst til å ordne Nå står middagen på komfyren, og prinsen ligger på sofaen, han er veldig sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2008 #2558 Del Skrevet 6. april 2008 Høres ut som dere har hatt en deilig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. april 2008 #2559 Del Skrevet 6. april 2008 Hørtes ut som en herlig søndag. Her har det snødd og kommet 5 cm VÅT snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2008 #2560 Del Skrevet 7. april 2008 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå