Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Så flott at du ble sykmeldt. Nå er det bare å kose seg og ta vare på deg selv som teller :)

Spennende med UL i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også på mat hee tiden...men jeg er gravid. :ler:

:juhu: :hoppe:

Vi skal bli tanter flere ganger!!! :juhu:

Lykke til på UL - det er jo kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Vi har vært verden rundt i dag!

Først reiste vi på sparkjøp for å handle noe joggebuksegreier, også reiste vi til sykehuset, så til matbutikken for å okkupere ti-ting kassen med våre 50ting :fnise: Vi skylte på bønder-i-byn..

Babyen hadde vokst veldig mye siden sist, og jeg fikk ny termin 1.september, ikke så mye anderledes og heldigvis satt fram!!

Alt var kjempeflott, og barnet var våken mens vi holdt på, den lå å tumla og styrte på, til slutt snurret den bena over hodet og lå i en merkelig possisjon, fikk bilde av det :D

Vi fikk også fotografisk bevis på hvilket kjønn det var, så nå er det bare til å begynne å gjette! ;)

Legen var veldig med, og syns det var kjempespennendes med bilder, tror vi fikk 8-9, har ikke talt de enda, ting må synke litt inn først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippa gutt jeg også, siden dere hadde fotografisk bevis :fnise:

OG det fikk jeg jo bekreftet et par innlegg under :ler:

Så herlig med nok en liten prins!! :rødme: Har dere funnet navn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Tror han skal hete Petter. Såfremt det absolutt ikke er noe Petter når han kommer ut.

Det er Tigermannen som har kommet med navneforslaget, for han har alltid likt det navnet spesielt godt, uten at han helt vet hvorfor. Og jeg er veldig enig, for da blir det med på å navne ham opp etter min morfar som het Peter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...