Gjest Tigerjente Skrevet 1. april 2008 #2501 Del Skrevet 1. april 2008 Nå skjønner jeg plutselig hvordan andre gravide som blir glemsk har det.. Har jaggu glemt å sende inn timelisten i går, til tross for at jeg hadde alarm på mobilen. Håper de registrerer det med denne utbetalingen, hvis ikke er det ikke krise å få pengene 12 dager senere. Glemte også å sette ut søppelspannet i går, det kom jeg på når jeg så søppelbilen suse forbi her i dag tidlig. + en hel del andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. april 2008 #2502 Del Skrevet 1. april 2008 Godt at du har bestemt deg for å være hjemme nå. På tide at du tar hensyn til deg selv nå. Ja, det er helt sant! Håper bare de på jobben er enig. Tigermannen mener jeg burde sykemeldt meg for lenge siden, han ser at jeg sliter på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. april 2008 #2503 Del Skrevet 1. april 2008 Nå skjønner jeg plutselig hvordan andre gravide som blir glemsk har det.. Har jaggu glemt å sende inn timelisten i går, til tross for at jeg hadde alarm på mobilen. Håper de registrerer det med denne utbetalingen, hvis ikke er det ikke krise å få pengene 12 dager senere. Glemte også å sette ut søppelspannet i går, det kom jeg på når jeg så søppelbilen suse forbi her i dag tidlig. + en hel del andre ting. jeg ble fryktelig glemsk jeg og når jeg gikk gravid. Glemte når jeg hadde avtaler hos leger, o.l. Trodde nesten jeg hadde fått alzheimer. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. april 2008 #2504 Del Skrevet 1. april 2008 Det ble en restegrytegreie på oss i dag også. Hadde en pose med grønnsaker som var brukt i middagen på søndag som jeg brukte resten av. Kokte de i kokevannet fra pølsene i går (tok vare på vannet i kjøleskapet i tilfelle) kutta opp litt løk og sopp for å ha i sammen med nudler og ferdiggrilla kylling. Var jaggu litt sulten igjen nå nettopp så jeg tok den siste pølsen fra i går, sammen med potetsalat (enda mer rester som brukes opp :D) Jeg la prinsen i 8 tiden, og tigermannen lå seg før det. Ikke rart han er sliten, han er oppe hver dag før halv 6 og går/jogger en tur rundt hele området her. Så går han på jobb, for så å trene en time med vekter/treningsapparat etter det. Han holdt på sånn når vi ble sammen også, men etter ca 1år daffet det av, men nå er han vist klar for å komme i form igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2008 #2505 Del Skrevet 1. april 2008 Tigermannen prøver vel å komme i form til lille tiger'n på tanken kommer da. Han trenger overskudd da vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. april 2008 #2506 Del Skrevet 2. april 2008 Ja! Det trenger han! Og jeg er så glad for at han prøver nå! Oppe tidlig i dag, fuglene utenfor vinduet sang av full hals i 6tiden. Skal snart avgårde til legen, håper det går greit med bussen. Men, jeg sliter med matlysten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. april 2008 #2507 Del Skrevet 2. april 2008 Ja! Det trenger han! Og jeg er så glad for at han prøver nå! Oppe tidlig i dag, fuglene utenfor vinduet sang av full hals i 6tiden. Skal snart avgårde til legen, håper det går greit med bussen. Men, jeg sliter med matlysten nå! God morgen Godt at du skal til legen i dag. Håper du finner et eller annet spiselig som frister i dag, og så går det sikkert bedre når du vet at du skal være hjemme litt og kan slappe mer av. Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. april 2008 #2508 Del Skrevet 2. april 2008 Lagde meg en skive og eit glass juice så får jeg i meg noe mat. Så får jeg spise litt der om jeg får lyst på noe mer. Kommer sterkere tilbake senere håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. april 2008 #2509 Del Skrevet 2. april 2008 Regner med at du oppdaterer oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. april 2008 #2510 Del Skrevet 2. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. april 2008 #2511 Del Skrevet 2. april 2008 Det er helt sant! Og prinsen elsker brokkoli, for det er blomster! Så bra Ja, det er helt sant! Håper bare de på jobben er enig. Tigermannen mener jeg burde sykemeldt meg for lenge siden, han ser at jeg sliter på jobb. Ja da skal du gjøre det. Hva jobben sier, skal du ikke bry deg med. Det er foreløpig ikke forbudt å gå gravid her i landet og mange får plager. Ta derfor vare på deg og tigern på tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. april 2008 #2512 Del Skrevet 2. april 2008 Ferdig hos legen. Fikk foreløbig sykemelding til 5.mai. Sammen med henvisning til fysioterapeut, hvis ikke jeg ble bedre skulle jeg ikke tilbake i jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 2. april 2008 #2513 Del Skrevet 2. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. april 2008 #2514 Del Skrevet 2. april 2008 Ferdig hos legen. Fikk foreløbig sykemelding til 5.mai. Sammen med henvisning til fysioterapeut, hvis ikke jeg ble bedre skulle jeg ikke tilbake i jobb. Så bra! Nå kan du bare slappe av og gjøre det du orker. Med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. april 2008 #2515 Del Skrevet 2. april 2008 Middag i dag blir Quiche Lorraine sammen med salat, for det elsker jeg!! Har en boks skinke, så jeg lager skinkegrateng av resten, så kan jeg fryse den. Føler jeg bare tenker på mat for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. april 2008 #2516 Del Skrevet 2. april 2008 Så bra at du ble sykemeldt :-D Pai er kjempegodt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. april 2008 #2517 Del Skrevet 2. april 2008 Middagen var kjempegod! Prinsen har vært på bading med barnehagen i dag, og har allerede sovna i sofaen, jeg klarte heldigvis å få i han litt mat før han sovna. Tenker jeg vekker ham igjen til barnetv. Etter barnetv skal vi en kjapp tur i butikken, også en tur ned på jobben til tigermannen. Skal levere fra oss arbeidsbilen og trene/leke litt, også går vi hjem igjen. Det er akkurat passe bevegelse for meg. I morgen får vi låne bilen til en kompis mens han er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. april 2008 #2518 Del Skrevet 2. april 2008 Middag i dag blir Quiche Lorraine sammen med salat, for det elsker jeg!! Har en boks skinke, så jeg lager skinkegrateng av resten, så kan jeg fryse den. Føler jeg bare tenker på mat for tiden Tenker også på mat hee tiden...men jeg er IKKE gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. april 2008 #2519 Del Skrevet 2. april 2008 Her skal jeg bare oppdatere meg litt mens jeg venter på at maten skal bli ferdig, og så snakker dere om mat overalt. Jeg er så sulten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. april 2008 #2520 Del Skrevet 3. april 2008 God morgen! Det føles ikke ut som om det er morgen, for alt er så lyst og deilig, samtidig er jeg trøtt. Tigermannen er å leverer prinsen i barnehagen, også kommer han hjem, for han har fri i dag. Tror jeg bare står opp sakte i dag, og suller litt - så reiser vi innover etterhvert. UL er klokken 12.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå