loffen Skrevet 30. mars 2008 #2481 Del Skrevet 30. mars 2008 Halloen! 4-2 til Brann jo. Det blir vel artig å gå til ultralyd igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. mars 2008 #2482 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Halloen! 4-2 til Brann jo. Det blir vel artig å gå til ultralyd igjen! Ja! Herlighet så herlig det var å se de vinne igjen! Nå bør det bare holde sånn ut sesongen også! Ja, det blir nok kjekt å se hvor stor barnet har blitt nå! Endret 30. mars 2008 av Tigerjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. mars 2008 #2483 Del Skrevet 30. mars 2008 Så spennende med ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. mars 2008 #2484 Del Skrevet 30. mars 2008 Så spennende det blir med ultralyd!! :juhu: Vi fant navnet til Prinsessa umiddelbart etter ultralyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. mars 2008 #2485 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg lurer litt på om vi har funnet navn jeg.. Vi har guttenavn, og et jentenavn vi liker godt! Men, vi har ikke bestemt at vi skal bruke det navnet sånn som med guttenavnet. Samtidig vil jeg se litt på stamtavlen vår, for jeg tror noen av forfedrene våre hadde jentenavn jeg likte godt sist. Nå er det morgen igjen! Tigermannen var oppe 05.30 for å gå tur Han skulle vist også sykle når han kom tilbake, men han fikk sånn gnagsår litt startvansker. Jeg har fått gutta ut av huset, og kaffeen er på trakteren. Venter bare på at legekontoret åpner, da skal jeg ringe inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. mars 2008 #2486 Del Skrevet 31. mars 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 #2487 Del Skrevet 31. mars 2008 God morgen :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. mars 2008 #2488 Del Skrevet 31. mars 2008 Da har jeg fått time hos legen på onsdag. Fikk ikke hos min faste lege fordi det var mye venting, men de hadde en turnuslege som var kjempeflink. For meg spiller det ingen rolle, for jeg har vært hos min faste 2 ganger før. Får også sykemelding da. Damen jeg snakket med nå hadde full forståelse for at jeg ville sykemelde meg... Så nå er det bare til å vurdere om jeg skal gå på jobb i dag eller ikke. Jeg vet at det kan bli mye stress samtidig har jeg dårlig samvittighet for jeg vet at vi ikke har flere ansatte og at de andre da må gå lange dager/jobbe ekstra. Men, det er jo ikke min feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 #2489 Del Skrevet 31. mars 2008 Er du ikke i form, så blir du hjemme. DU og babyen er viktigst nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. mars 2008 #2490 Del Skrevet 31. mars 2008 Takk Annie! Og det er helt rett. Jeg er ikke i form i dag, og det brenner godt i ryggen. Så jeg ringte inn og sa jeg var syk. Skal ringe på onsdag etter at jeg har vært til legen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2008 #2491 Del Skrevet 31. mars 2008 Bra at du bestemte deg for å være hjemme! Det er viktig at du tar vare på deg selv og babyen. Det er ingen som takker deg for at du sliter deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 #2492 Del Skrevet 31. mars 2008 Bra du ringte og sa du ikke kom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. mars 2008 #2493 Del Skrevet 31. mars 2008 Det var deilig å være hjemme i dag. Ikke det at jeg har fått gjort noe, men jeg har fått slappe litt av. Sovna tilogmed under barnetv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. april 2008 #2494 Del Skrevet 1. april 2008 Tv er bra sovemedisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. april 2008 #2495 Del Skrevet 1. april 2008 Spesielt barne-tv faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 #2496 Del Skrevet 1. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. april 2008 #2497 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, barnetv var fint å sove til! I dag er jeg sløv, men jeg har sovet endel nå også og ryggen er mye bedre enn den var i går. Prøver å planlegge middagene litt anderledes. Tigermannen har plutselig funnet ut at han skal slanke seg igjen og da må jeg være støttende å lage sunnere middager framover. Men, det er så vanskelig!! Jeg liker nemlig å planlegge middagen etter hva vi har i kjøkkenet... Så nå leter jeg etter litt inspirasjon, bla annet på grethe roede sine sider. Det skal være sunt, men også mettende og næringsrikt! For, jeg og prinsen skal også spise det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 #2498 Del Skrevet 1. april 2008 Grønnsaker er fint. Brokkoli og gulerøtter f.eks. Det passer til det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. april 2008 #2499 Del Skrevet 1. april 2008 Det er helt sant! Og prinsen elsker brokkoli, for det er blomster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2008 #2500 Del Skrevet 1. april 2008 Godt at du har bestemt deg for å være hjemme nå. På tide at du tar hensyn til deg selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå