Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

9 grader var frysende kaldt, er blitt 15 grader nå, og jeg vurderer å legge meg.. Er liksom ikke noe vits i å sitte oppe å fryse når jeg kan legge meg i den deilige sengen.. Ikke har vi tørr ved heller, det skulle vi ha tenkt på. men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nå er det normal temperatur her, men hva hjelper det når jeg er tilbake i samme gamle slitne spor. Det kan da umulig være så at jeg må gå å være trøtt gjennom hele svangerskapet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Jeg har prøvd å sove litt, men det er ikke lett..

Håper jeg ikke blir for sliten på jobb i kveld.

Det er heller ikke mulig å komme i kontakt med jordmor her på denne øyen, men men..

Sorry for at jeg bare er innom i denne boken for tiden, gleder meg til å få mer overskudd til å gå litt over alt på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Blir jeg like sliten av å gå på jobb i morgen også, da drar jeg til legen på mandag for å sykemelde meg, for dette går ikke. Har ved flere anledninger vært på nippen til å gråte i dag fordi jeg har hatt så store smerter i ryggen, i tillegg mye stress som trigger smertene enda mer.

Den ene kunden kunne jeg nok ha drept om hun hadde fortsatt med tullet sitt.. klaget på alt.

Oppå det hele stoppet panteautomaten å virke, så jeg må ordne alle flaskene i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Oppe, og holder på å gjøre meg klar til å gå på jobb.

:kaffekoppen: er virkelig min venn i dag!! Gruer meg til å gå på jobb i dag.

Gikk gjennom posten fra i går i sta, regninger og regninger, også reklame som ønsker at jeg skal kjøpe enda mer.. Så kom jeg over en ting jeg tenkte var til selvangivelsen og tenkte at den kunne jeg jo åpne uten å få dårlig følelse. Der sto det at jeg får penger!!!

01.07.08 forfaller det, og da får jeg det utbetalt, denne dagen har jeg ventet på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Var ganske sliten etter jobb i går også, men ikke mer enn at jeg kan takle det. tingen er vel at vi var flere på jobb i går, og jeg kunne sitte i kassen storeparten av tiden, da går det nesten greit. Kjenner det godt i hele meg, så jeg ringer til lege/jordmor i morgen uansett. Jeg syns ikke jeg burde slite meg helt ut nå når jeg er gravid, må nesten ha litt energi igjen til å ta meg av meg selv og gutten min. Det går ikke bra om jeg skal stresse med å jobbe..

Gutten min er for øvrig veldig flink i dag, han har gått uten bleie i hele dag, og han sitter på den store doen, ikke på potten. Også har han vært så flink å hjelpe mamma å lage middag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig at du passer godt på deg selv. :klem:

Så herlig stor og flink tigergutt du har. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du skal ringe legen/jordmora, for man skal ikke slite seg ut når man er gravid nei :klemmer:

Tror jeg var veldig heldig jeg, for jeg var i knallform hele svangerskapet. Var vel borte fra jobben en halv dag pga at jeg var litt sliten og småkvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Bra at du skal ringe legen/jordmora, for man skal ikke slite seg ut når man er gravid nei :klemmer:

Tror jeg var veldig heldig jeg, for jeg var i knallform hele svangerskapet. Var vel borte fra jobben en halv dag pga at jeg var litt sliten og småkvalm.

Nei, det er akkurat det jeg også mener. En på den andre jobben ble sykemeldt hele svangerskapet fordi hun var gravid og skulle ikke tenke på noe annet :ler: Da blir det litt for mye syns jeg, men å sykemelde seg når man kjenner at man nesten ikke makter mer, og blir sliten bare av å tenke på jobb så syns jeg det er rett.

Var heldig sist svangerskap jeg også, var litt syk, men bare sånn sliten/ikke orke å stå opp i dag som også endel 17åringer som ikke er gravid har :fnise:

Men nå tror jeg ryggen gjør at jeg blir sliten.

Skal du på ultralyd igjen? Og vil dere evt vite om det er gutt eller jente da?

:klem:

JA! Vi skal på ordinær ultralyd på torsdag denne uken!!! Gleder meg som en liten unge! Og tigermannen har allerede klart å overtale meg til at hvis legen kan se hvilket kjønn det er så skal vi vite det. Tror også torsdagen kommer til å gjøre at jeg kommer til å bli litt stresset med å få alt klart. Da blir plutselig alt mye nærmere og jeg er nesten halvveis. Har også sagt at jeg vil bli ferdig med alt innen uke 30-32 sånn at jeg slipper siste minutt oppussing mens riene holder på :fnise: Også er jo ting litt her og der. Sengen er på et lager et sted, de aller minste klærne og baggen til vognen er på loftet i bergen, noe er i bodene her.. Må få litt oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...