Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Vi har snø vi også, men det kom på søndag! Nå har det lagt siden, og det er rekord i år. Men, nå skal det være sol og opphold helt fram til torsdagskveld med 1-3 grader, så da satser jeg på at det smelter til vi er hjemme igjen.

Dusjet lenge, hadde kur i håret, skrubbet og smurte meg godt da jeg kom ut. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Middagen holder på å putre på komfyren. Blir bruke-opp-gryte.. Hadde en halv purre, løk, gulrøtter og poteter som allerede var skrelt etter middager i påsken, så jeg hakket det opp og kokte det i en gryte. Så rørte jeg inn en skvett saus også tilsetter jeg litt buljong og krydder. Med flatbrød til håper jeg det blir bra.

Jeg får hvertfall brukt opp tingene før vi reiser.

Holder på å rydde litt på rommet vårt også. Midt på gulvet står det flere kasser med ting som bare er stuet bort, og inni skapene står det enda flere kasser, så nå bruker jeg litt tid innimellom på å ta litt etter litt. Fant en herlig skål, og to oljebrennere som er min mor sitt, men som sikkert har funnet veien hit i all flyttingen, sammen med skinnbuksa mi, i XS :dåne: skjønner ikke at jeg har passet den i det hele tatt! Gleder meg til å få ut alt vi ikke bruker! Kanskje jeg kan få plass til en babyseng der inne da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordelen med å nylig ha flyttet langt. Alt jeg ikke trenger ble igjen der sør (ja, noe jeg strengt tatt hadde trengt ligger også igjen, men det driter jeg i...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skinnbukser i XS liggende i skapet helt til nå nylig. Men jeg er ganske sikker på det var like greit å kaste dem! :ler:

Kjøpe nytt, Inlove, kjøpe nytt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Har vært en tur på jobb nå i kveld.

Også gledet jeg meg til å komme hjem til "lapskausen" min, men den var heeelt tom, for den likte vist mannen godt. Gøy å vite at restemiddager som er lett å lage blir satt pris på her. Siden det ikke var mer igjen av det jeg ville ha, holder jeg på å koke blomkålsuppe fra pose, jeg hadde også fløte jeg kunne bruke opp, også hadde jeg en stor pose med grønnsaker i frysen, bare plukket ut endel av blomkåltoppene jeg.

I tillegg er soveromsgulvet mitt tomt for rusk. Jeg fant ut at det var lettere om jeg stuet alt inn på gjesterommet, så kan jeg hvertfall slappe litt mer av i soverommet mitt. Nå er det plass til babysengen der også, men den skal ikke inn før vi runder 30 uker. minst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:fnise: tv2 står på her, og sporten viser ein kar som stolt tok i mot blomster og sa at moren ble glad når han kom heim med alle blomstene. Tigermannen fniser og sa de var her i dag for å levere blomster, spurte etter den kjente svømmaren som skulle bo her..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skinnbukser i XS liggende i skapet helt til nå nylig. Men jeg er ganske sikker på det var like greit å kaste dem! :ler:

Kjøpe nytt, Inlove, kjøpe nytt. ;)

Greit det. :jepp:

*Sender regningene til Loffen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: tv2 står på her, og sporten viser ein kar som stolt tok i mot blomster og sa at moren ble glad når han kom heim med alle blomstene. Tigermannen fniser og sa de var her i dag for å levere blomster, spurte etter den kjente svømmaren som skulle bo her..

Bor han i nærheten av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Bor han i nærheten av dere?

Vi bor i huset til bestemoren hans...

Så rett ved siden av foreldrene.

Er bare en kjapp tur innom, pcen min er pakket ned, den tar tigermannen med seg, nå skal jeg pakke de siste tingene våre, også kommer det en å henter oss om en liten stund. Kommer hjem igjen i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Vi bor i huset til bestemoren hans...

Så rett ved siden av foreldrene.

Er bare en kjapp tur innom, pcen min er pakket ned, den tar tigermannen med seg, nå skal jeg pakke de siste tingene våre, også kommer det en å henter oss om en liten stund. Kommer hjem igjen i morgen kveld.

Så morsomt da! :)

Håper dere koser dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Hjemme igjen!

Ble møtt av hus med 9 grader i stuen..

Jeg hadde bare skrudd ned den ene ovnen 5 grader, men prinsen hadde slått av hele ovnen i stuen.

Vi har kosa oss kjempemye, men nå er vi sliten.. Nå tror jeg også at jeg kjenner tigern på tanken sparke såpass mye at tigermannen kan kjenne det, så jeg skal bort til han nå, så han får kjenne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...