Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Har avtalt at vi skal en tur oppom min mormor.

Tigermannen reiser til stavanger på noe hms greier, og mormor har mast lenge på at vi må komme ut. Så da slår jeg to fluer i en smekk, sliper å være aleine og gjør en gammel dame glad! Så blir vi der til torsdag, har fått fri fra jobben også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har avtalt at vi skal en tur oppom min mormor.

Tigermannen reiser til stavanger på noe hms greier, og mormor har mast lenge på at vi må komme ut. Så da slår jeg to fluer i en smekk, sliper å være aleine og gjør en gammel dame glad! Så blir vi der til torsdag, har fått fri fra jobben også.

Blir sikkert koselig for dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Blir sikkert koselig for dere alle sammen :)

Det tror jeg også!

Har vasket klær nå, satt på oppvaskemaskinen, ryddet litt på kjøkkenet, brettet klær og lagt på plass, også tok jeg likesågodt å ryddet klesskapet mitt siden jeg holdt på. Fikk tømt det for to poser som skal til fretex, så tar jeg kjole og hengeskapet mitt senere en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Det gjorde vi! Det er jo mye snø ute!

Så gikk vi inn for å se barnetv, men prinsen ville heller se film med fortbil og jobbe :fnise: Han skal bare jobbe hele tiden for tiden, og om vi spør om han leker så blir han fornærmet.

Jeg sovnet mens vi så på film, var og er så trøtt om kveldene.

Nå må jeg finne på noe mat, men det er ikke lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det kan dere vel få se ja! Kan prøve å ta noen i morgen for å legge ut i bloggen.

Spiser makaroni med ost..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Fant gamle cder tidligere i dag da vi ryddet, med masse bilder fra da prinsen ble født/var nyfødt, gjett om jeg mimret godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...