Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har litt igjen på låret. Både Annie og Inlove kan få her!

Prinsen kom nettopp hjem, og har fått mat og sendt i seng.

Virker jo som en helt anna unge jo..

Jeg da... :fnise:

Jeg vet ikke helt.. Han er jo smilende og glad, men det er så rart å ha ham her nå, sikkert bare jeg som syns han har forandret seg litt i ferien, også er han nok samme gamle igjen i morgen.

Kanskje han bare har vokst litt. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigerjente
Skrevet
Jeg da... :fnise:

Kanskje han bare har vokst litt. :)

Ja! du også! Og alle andre som vil ha! Dere får sloss om benet :fnise:

Ja, det er godt mulig, for jeg tenkte at jeg aldri kom til å klare å løfte ham opp, men at jeg ble så glad da jeg gjorde det :ler: Også klippet vi ham rett før han reiste, så kanskje jeg ikke har vendt meg til det enda heller.

Skrevet
Vil også ha lam. Ingen her i familien liker det, og det er i overkant å steke et helt lammelår til meg selv... :sukk:

Du kan sende halvparten oppover til meg. Et helt lammelår blir liksom litt mye for single meg også...

Jeg vil også ha lammelår! :jepp:

Dere kan komme hit :idesmil: Jeg ville ha påskelam og kjøpte den minste lammesteken jeg fant -over 1 kg uten ben. Her blir det lam lenge...

Gjest Tigerjente
Skrevet

Nei! Nå kaster Tiger`n inn håndkleet og tusler i seng.

Var oppe tidlig i dag, og ryddet før besøket kom, så jeg er sliten. Gleder meg faktisk til å legge meg nå.

Skrevet
Dere kan komme hit :idesmil: Jeg ville ha påskelam og kjøpte den minste lammesteken jeg fant -over 1 kg uten ben. Her blir det lam lenge...

:hoppe:

Skrevet

Natta Tiger'n :klemmer:

Skrevet

1 kg holder ikke om alle vi kommer... :opplyser:

Er forresten kjempehyggelig å ha det på nett på kvelden Daria! :klem:

Nei! Nå kaster Tiger`n inn håndkleet og tusler i seng.

Var oppe tidlig i dag, og ryddet før besøket kom, så jeg er sliten. Gleder meg faktisk til å legge meg nå.

Det skjønner jeg godt. Sov godt Tigern :klem:

Skrevet
1 kg holder ikke om alle vi kommer... :opplyser:

Joda -stek u/ben -beregn 200g pr person, ifølge opplysningskontoret... Med tilbehør, forrett og dessert går det fint :spise:

Skrevet (endret)
Joda -stek u/ben -beregn 200g pr person, ifølge opplysningskontoret... Med tilbehør, forrett og dessert går det fint :spise:

IIIIIIIIIIIIIIIIII FARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :reise:

Endret av Annie
Skrevet
IIIIIIIIIIIIIIIIII FARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :reise:

:fnise:

Skrevet

Jeg er ikke hjemme før i morgen da, så du kan sikkert ta det litt med ro... :fnise:

Skrevet

Tror det blir litt langt for meg å reise ned til deg bare for å spise lammestek... :sukk:

Skrevet

Kanskje vi burde ha lammestek når dere kommer hit? :idesmil:

Skrevet
Men det var det å komme i gang da... :roll:

I går sorterte jeg scrappetingene mine, så tror jeg har litt mer oversikt over de nå :ler:

En god begynnelse!

:fnise: Jeg, i regi av min mor serverte lammelår med fløtekokte poteter (hadde ikke plass i ovnen til å gratinere dem).. Også is og fruktcoctail til dessert, men det var det nesten ingen som orket.

:sikle:

Vil også ha lam. Ingen her i familien liker det, og det er i overkant å steke et helt lammelår til meg selv... :sukk:

Jeg vil også ha lammelår! :jepp:

Samme problemet her, Noen hater lammekjøtt..så da blir det jo ikke til at jeg steker det. Synd, for ungene hadde sikkert likt det.

Lammediskusjonen er i gang igjen - har også lyst på lam!

:juhu: Det hadde vært godt :)

Skrevet

:sikle:

Gjest Tigerjente
Skrevet

I dag tidlig da prinsen kom krypende opp i sengen min og kravlet inntill meg skjønte jeg at det var lille gutten min likevell, og i dag har han vært samme gamle, så det var nok bare litt uvandt i går.

Nå har jeg og han spist frokost sammen, og jeg drikker :kaffekopp: Skal snart vekke tigermannen sånn at han kan få mulighet til å få seg inn i halvveis normal rutine til i morgen. Også skal jeg pakke ut tingene prinsen hadde med seg, og rydde her. Vi reiser igjen på onsdag, så det hadde vært greit om det var i orden her til da.

Skrevet

Hvor skal dere på onsdag?

Tipper det er godt å ha Prinsen tilbake :rødme: :klem:

Skrevet

Kos deg med prinsen og tigermannen i dag. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...