loffen Skrevet 23. mars 2008 #2401 Del Skrevet 23. mars 2008 Vi har litt igjen på låret. Både Annie og Inlove kan få her! Prinsen kom nettopp hjem, og har fått mat og sendt i seng. Virker jo som en helt anna unge jo.. Jeg da... Jeg vet ikke helt.. Han er jo smilende og glad, men det er så rart å ha ham her nå, sikkert bare jeg som syns han har forandret seg litt i ferien, også er han nok samme gamle igjen i morgen. Kanskje han bare har vokst litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. mars 2008 #2402 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg da... Kanskje han bare har vokst litt. Ja! du også! Og alle andre som vil ha! Dere får sloss om benet Ja, det er godt mulig, for jeg tenkte at jeg aldri kom til å klare å løfte ham opp, men at jeg ble så glad da jeg gjorde det Også klippet vi ham rett før han reiste, så kanskje jeg ikke har vendt meg til det enda heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. mars 2008 #2403 Del Skrevet 23. mars 2008 Vil også ha lam. Ingen her i familien liker det, og det er i overkant å steke et helt lammelår til meg selv... Du kan sende halvparten oppover til meg. Et helt lammelår blir liksom litt mye for single meg også... Jeg vil også ha lammelår! Dere kan komme hit Jeg ville ha påskelam og kjøpte den minste lammesteken jeg fant -over 1 kg uten ben. Her blir det lam lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. mars 2008 #2404 Del Skrevet 23. mars 2008 Nei! Nå kaster Tiger`n inn håndkleet og tusler i seng. Var oppe tidlig i dag, og ryddet før besøket kom, så jeg er sliten. Gleder meg faktisk til å legge meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2008 #2405 Del Skrevet 23. mars 2008 Dere kan komme hit Jeg ville ha påskelam og kjøpte den minste lammesteken jeg fant -over 1 kg uten ben. Her blir det lam lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2008 #2406 Del Skrevet 23. mars 2008 Natta Tiger'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2008 #2407 Del Skrevet 23. mars 2008 Sov godt Tigerjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mars 2008 #2408 Del Skrevet 23. mars 2008 Dere kan komme hit Jeg ville ha påskelam og kjøpte den minste lammesteken jeg fant -over 1 kg uten ben. Her blir det lam lenge... 1 kg holder ikke om alle vi kommer... Er forresten kjempehyggelig å ha det på nett på kvelden Daria! Nei! Nå kaster Tiger`n inn håndkleet og tusler i seng. Var oppe tidlig i dag, og ryddet før besøket kom, så jeg er sliten. Gleder meg faktisk til å legge meg nå. Det skjønner jeg godt. Sov godt Tigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. mars 2008 #2409 Del Skrevet 23. mars 2008 1 kg holder ikke om alle vi kommer... Joda -stek u/ben -beregn 200g pr person, ifølge opplysningskontoret... Med tilbehør, forrett og dessert går det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mars 2008 #2410 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Joda -stek u/ben -beregn 200g pr person, ifølge opplysningskontoret... Med tilbehør, forrett og dessert går det fint IIIIIIIIIIIIIIIIII FARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Endret 23. mars 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2008 #2411 Del Skrevet 23. mars 2008 IIIIIIIIIIIIIIIIII FARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. mars 2008 #2412 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er ikke hjemme før i morgen da, så du kan sikkert ta det litt med ro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2008 #2413 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror det blir litt langt for meg å reise ned til deg bare for å spise lammestek... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mars 2008 #2414 Del Skrevet 23. mars 2008 Kanskje vi burde ha lammestek når dere kommer hit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. mars 2008 #2415 Del Skrevet 24. mars 2008 Men det var det å komme i gang da... I går sorterte jeg scrappetingene mine, så tror jeg har litt mer oversikt over de nå En god begynnelse! Jeg, i regi av min mor serverte lammelår med fløtekokte poteter (hadde ikke plass i ovnen til å gratinere dem).. Også is og fruktcoctail til dessert, men det var det nesten ingen som orket. Vil også ha lam. Ingen her i familien liker det, og det er i overkant å steke et helt lammelår til meg selv... Jeg vil også ha lammelår! Samme problemet her, Noen hater lammekjøtt..så da blir det jo ikke til at jeg steker det. Synd, for ungene hadde sikkert likt det. Lammediskusjonen er i gang igjen - har også lyst på lam! Kanskje vi burde ha lammestek når dere kommer hit? :juhu: Det hadde vært godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2008 #2416 Del Skrevet 24. mars 2008 Kanskje vi burde ha lammestek når dere kommer hit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mars 2008 #2417 Del Skrevet 24. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. mars 2008 #2418 Del Skrevet 24. mars 2008 I dag tidlig da prinsen kom krypende opp i sengen min og kravlet inntill meg skjønte jeg at det var lille gutten min likevell, og i dag har han vært samme gamle, så det var nok bare litt uvandt i går. Nå har jeg og han spist frokost sammen, og jeg drikker Skal snart vekke tigermannen sånn at han kan få mulighet til å få seg inn i halvveis normal rutine til i morgen. Også skal jeg pakke ut tingene prinsen hadde med seg, og rydde her. Vi reiser igjen på onsdag, så det hadde vært greit om det var i orden her til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mars 2008 #2419 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvor skal dere på onsdag? Tipper det er godt å ha Prinsen tilbake :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2008 #2420 Del Skrevet 24. mars 2008 Kos deg med prinsen og tigermannen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå