Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. Her er det også :sol: i dag. Ser ut til å bli en strålende dag. Og jeg skal i bursdag til lille nevø i dag. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
God morgen. Her er det også :sol: i dag. Ser ut til å bli en strålende dag. Og jeg skal i bursdag til lille nevø i dag. :hoppe:

Håper det ble en fin feiring!!

Jeg har fått handla endel. En genser og to topper i økologisk bommul til meg, og litt mat som vi trenger i neste uke. Har også "bestilt" en mamma-dressbukse.

Har framdeles besøk av en kompis av mannen, de har benkra seg forann hver sin pc, og har det gøy :P

Har tatt meg en liten pause med appelsin og kaffe, også skal jeg snart rydde her litt. Vaske klær, skifte i kattekassen, vaske badet, støvsuge gulvet ol. Bør vel også gjøre klar sengen til prinsen igjen i tilfelle han kommer hjem imorgen - har vasket dynen og puten hans, også får han på nytt sengetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

God dag!

Her var det :sol: da jeg sto opp, men nå laver snøen ned. Den har til og med lagt seg på bakken, Trodde vi var ferdig med dette tullet nå!

Har drevet på med å putle litt her, får besøk snart, mamma, brødre, dame til bror, og mormor. Skummelt.

Oj, må gå å sjekke om jeg har duk til bordet :fnise: Det har jeg sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Jeg fant to kvite dynetrekk som fungerte bra for duk. Også så mormor behovet mitt etter en duk så når hun nå flytter skulle jeg få en av de store kvite dukene hennes..

Besøket var vellykket, de var her halv 2, og reiste i 19 tiden. Prinsen har enda ikke kommet hjem for de står "fast" på veien, trafikken snegler seg avgårde. Men han kommer nok.

Middagen var nydelig, men det snødde bare veldig masse hele tiden, så vi hadde mer julestemning enn påskestemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:fnise: Jeg, i regi av min mor serverte lammelår med fløtekokte poteter (hadde ikke plass i ovnen til å gratinere dem).. Også is og fruktcoctail til dessert, men det var det nesten ingen som orket.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjempegodt ut! :Nikke:

Jeg hadde heller ikke fått plass til begge deler i ovnen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også ha lam. Ingen her i familien liker det, og det er i overkant å steke et helt lammelår til meg selv... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også ha lam. Ingen her i familien liker det, og det er i overkant å steke et helt lammelår til meg selv... :sukk:

Du kan sende halvparten oppover til meg. Et helt lammelår blir liksom litt mye for single meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha lammelår! :jepp:

Samme problemet her, Noen hater lammekjøtt..så da blir det jo ikke til at jeg steker det. Synd, for ungene hadde sikkert likt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Vi har litt igjen på låret. Både Annie og Inlove kan få her!

Prinsen kom nettopp hjem, og har fått mat og sendt i seng.

Virker jo som en helt anna unge jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg er absolutt ikke glad i lamm! Lammelår går akkurat greit, og når mamma tilbyr seg å lage det for meg takker jeg ikke nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg vet ikke helt.. Han er jo smilende og glad, men det er så rart å ha ham her nå, sikkert bare jeg som syns han har forandret seg litt i ferien, også er han nok samme gamle igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...