Gjest Tigerjente Skrevet 22. mars 2008 #2381 Del Skrevet 22. mars 2008 God morgen! Her skinner men det er kaldt. Jeg skal ut en tur nå. Skal shoppe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. mars 2008 #2382 Del Skrevet 22. mars 2008 God morgen. Her er det også i dag. Ser ut til å bli en strålende dag. Og jeg skal i bursdag til lille nevø i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mars 2008 #2383 Del Skrevet 22. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. mars 2008 #2384 Del Skrevet 22. mars 2008 God morgen. Her er det også i dag. Ser ut til å bli en strålende dag. Og jeg skal i bursdag til lille nevø i dag. Håper det ble en fin feiring!! Jeg har fått handla endel. En genser og to topper i økologisk bommul til meg, og litt mat som vi trenger i neste uke. Har også "bestilt" en mamma-dressbukse. Har framdeles besøk av en kompis av mannen, de har benkra seg forann hver sin pc, og har det gøy Har tatt meg en liten pause med appelsin og kaffe, også skal jeg snart rydde her litt. Vaske klær, skifte i kattekassen, vaske badet, støvsuge gulvet ol. Bør vel også gjøre klar sengen til prinsen igjen i tilfelle han kommer hjem imorgen - har vasket dynen og puten hans, også får han på nytt sengetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2008 #2385 Del Skrevet 23. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. mars 2008 #2386 Del Skrevet 23. mars 2008 God dag! Her var det da jeg sto opp, men nå laver snøen ned. Den har til og med lagt seg på bakken, Trodde vi var ferdig med dette tullet nå! Har drevet på med å putle litt her, får besøk snart, mamma, brødre, dame til bror, og mormor. Skummelt. Oj, må gå å sjekke om jeg har duk til bordet Det har jeg sikkert ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2008 #2387 Del Skrevet 23. mars 2008 Håper du fant duk til bordet. Og at du koser deg med besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. mars 2008 #2388 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg fant to kvite dynetrekk som fungerte bra for duk. Også så mormor behovet mitt etter en duk så når hun nå flytter skulle jeg få en av de store kvite dukene hennes.. Besøket var vellykket, de var her halv 2, og reiste i 19 tiden. Prinsen har enda ikke kommet hjem for de står "fast" på veien, trafikken snegler seg avgårde. Men han kommer nok. Middagen var nydelig, men det snødde bare veldig masse hele tiden, så vi hadde mer julestemning enn påskestemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2008 #2389 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva serverte du for noe godt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. mars 2008 #2390 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg, i regi av min mor serverte lammelår med fløtekokte poteter (hadde ikke plass i ovnen til å gratinere dem).. Også is og fruktcoctail til dessert, men det var det nesten ingen som orket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2008 #2391 Del Skrevet 23. mars 2008 Hørtes ut som en god middag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2008 #2392 Del Skrevet 23. mars 2008 Det hørtes kjempegodt ut! Jeg hadde heller ikke fått plass til begge deler i ovnen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mars 2008 #2393 Del Skrevet 23. mars 2008 Vil også ha lam. Ingen her i familien liker det, og det er i overkant å steke et helt lammelår til meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2008 #2394 Del Skrevet 23. mars 2008 Vil også ha lam. Ingen her i familien liker det, og det er i overkant å steke et helt lammelår til meg selv... Du kan sende halvparten oppover til meg. Et helt lammelår blir liksom litt mye for single meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mars 2008 #2395 Del Skrevet 23. mars 2008 SMART!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2008 #2396 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg vil også ha lammelår! Samme problemet her, Noen hater lammekjøtt..så da blir det jo ikke til at jeg steker det. Synd, for ungene hadde sikkert likt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. mars 2008 #2397 Del Skrevet 23. mars 2008 Vi har litt igjen på låret. Både Annie og Inlove kan få her! Prinsen kom nettopp hjem, og har fått mat og sendt i seng. Virker jo som en helt anna unge jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. mars 2008 #2398 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er absolutt ikke glad i lamm! Lammelår går akkurat greit, og når mamma tilbyr seg å lage det for meg takker jeg ikke nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mars 2008 #2399 Del Skrevet 23. mars 2008 Annen unge... er det positivt eller negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. mars 2008 #2400 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg vet ikke helt.. Han er jo smilende og glad, men det er så rart å ha ham her nå, sikkert bare jeg som syns han har forandret seg litt i ferien, også er han nok samme gamle igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå