Gjest Tigerjente Skrevet 31. juli 2007 #221 Del Skrevet 31. juli 2007 Hmm.. og :kaffe: til oppmuntring for en sliten tigerjente! Tusen takk!! Vaske ned hus og leiligheter er det VERSTE jeg vet!! Tell me about it!! Og om 20 dager er det et nytt(kanskje to) hus å vaske. Kjenner jeg meg selv rett er jeg nok ikke fornøyd med hvordan de andre har vasket huset som kjæresten skal ha, og vil sikkert vaske over før jeg eventuelt kan bo der. Mitt (joda, hans egentlig, men men....) hus, mine vaskeregler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2007 #222 Del Skrevet 31. juli 2007 Mitt (joda, hans egentlig, men men....) hus, mine vaskeregler. Enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. august 2007 #223 Del Skrevet 1. august 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. august 2007 #224 Del Skrevet 1. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. august 2007 #225 Del Skrevet 1. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. august 2007 #226 Del Skrevet 1. august 2007 Alle tre oppe før meg i dag, jeg har nettopp stått opp. sitter i sofaen med dyne rundt meg, har nettopp laget te og avtaltt litt med jobben++ Er xå giddalaus i dag, tror jeg kunne klart å sovet rundt denne dagen, så trøtt er jeg. Skjønner ikke hvorfor engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. august 2007 #227 Del Skrevet 1. august 2007 Vi har fått barnehageplass i drømmeland!!!!! Oj, jeg kjenner jeg er helt mooo i knærne. Det er 10 min unna huset vårt med bil, men i den barnehagen som var nærmest var ikke styreren tilstede, og det begynner å nærme seg å bestemme seg snart syns jeg. Så nå har vi fått hus, barnehageplass og han har jobb der. Jobben min har også snakket om at jeg kan få flere vakter på et senter som er nærmere der Så nå sitter jeg med en klump i halsen som sier skal/skal ikke... Tror det heller med SKAL FLYTTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. august 2007 #228 Del Skrevet 1. august 2007 Vaske ned hus og leiligheter er det VERSTE jeg vet!! Nå vi skulle flytte fra 2 leiligheter og inn rekkehus som skulle pusses opp, satt vi bort vaskinga - det var eneste mulighet og vel anvendte penger. Vi har fått barnehageplass i drømmeland!!!!! Oj, jeg kjenner jeg er helt mooo i knærne. Det er 10 min unna huset vårt med bil, men i den barnehagen som var nærmest var ikke styreren tilstede, og det begynner å nærme seg å bestemme seg snart syns jeg. Så nå har vi fått hus, barnehageplass og han har jobb der. Jobben min har også snakket om at jeg kan få flere vakter på et senter som er nærmere der Så nå sitter jeg med en klump i halsen som sier skal/skal ikke... Tror det heller med SKAL FLYTTE Åhhh, så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2007 #229 Del Skrevet 1. august 2007 Vi har fått barnehageplass i drømmeland!!!!! Oj, jeg kjenner jeg er helt mooo i knærne. Det er 10 min unna huset vårt med bil, men i den barnehagen som var nærmest var ikke styreren tilstede, og det begynner å nærme seg å bestemme seg snart syns jeg. Så nå har vi fått hus, barnehageplass og han har jobb der. Jobben min har også snakket om at jeg kan få flere vakter på et senter som er nærmere der Så nå sitter jeg med en klump i halsen som sier skal/skal ikke... Tror det heller med SKAL FLYTTE Så spennende med mulig flytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 #230 Del Skrevet 2. august 2007 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #231 Del Skrevet 2. august 2007 God morgen!! Syns det er kaldt ute jeg.. Må vist kle på meg mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 #232 Del Skrevet 2. august 2007 Har regna siden i går kveld , men akkurat nå ser jeg glimt av sol som skinner på en bil utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #233 Del Skrevet 2. august 2007 Nå har jeg vært på tur, og da hølja det virkelig ned. Var så gale at prinsen prøvde å gjemme seg inni jakken min når jeg bar han. Men vi fortsetter å be etter sommeren som aldri kom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 #234 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg ser litt blå himmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. august 2007 #235 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg ser litt blå himmel Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #236 Del Skrevet 2. august 2007 :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. august 2007 #237 Del Skrevet 2. august 2007 :slåss: Au... Jeg ser solen, men det hjelper ikke fordi jeg er innesperret på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #238 Del Skrevet 2. august 2007 Her kommer nok ikke solen fram før jeg går på jobb *typisk* Også skal jeg jobbe hele helgen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 #239 Del Skrevet 2. august 2007 Au... Jeg ser solen, men det hjelper ikke fordi jeg er innesperret på jobb. Nå er den borte igjen Og jeg er snart ferdig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. august 2007 #240 Del Skrevet 2. august 2007 Nå er den borte igjen Og jeg er snart ferdig på jobb Her er det fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå