Multi Skrevet 17. mars 2008 #2321 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper dere har sovet godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 17. mars 2008 #2322 Del Skrevet 17. mars 2008 håper tigerfamilien har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. mars 2008 #2323 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper det gikk greit med vaskemaskinen. Skummelt å ha den et sted det ikke er sluk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 17. mars 2008 #2324 Del Skrevet 17. mars 2008 Det gikk bra med vaskemaskinen, jeg har kjørt noen maskiner i dag. Er så deilig at alle har fri på morgenene nå. Men i morgen blir siste morgen med prinsen. Han skal nemlig til faren sin i morgen ettermiddag. Så blir han levert derfra til farmoren på onsdag, det var beste løsning for oss siden jeg skal jobbe i morgen og på onsdag. Så i morgen blir det nok bacon, egg og tomatbønner + is til frokost Min mor har vært her med prinsen i dag mens jeg har vært på jobb, for hun savnet prinsen og kunne aldri se for seg at hun ikke fikk se ham hele påsken!! Men, det skal jaggu bli deilig for oss å ha litt fri. Føreløbig har vi avtalt middags/kakebesøk på torsdag også reiser vi på kino den dagen fordi det er kortere vei til byn derfra. Resten av høytiden har vi ingenting fore enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. mars 2008 #2325 Del Skrevet 17. mars 2008 Sikkert godt for både deg og prinsen med litt god tid på formiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2008 #2326 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er deilig med barnefri inimellom. Håper dere får en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 18. mars 2008 #2327 Del Skrevet 18. mars 2008 God morgen! I dag var vi (prinsen) oppe 06.45... Men, det var så deilig å stå opp når solen var så nydelig på himmelen, så jeg lagde meg kaffe, har fyrt i ovnen og satt på sentrifugen på maskinen jeg slo på i går, det er tydelig noe som skranter på maskinen. Men, så kom snøen igjen, det snør/hagler bare litt, men jeg hadde sett fram til 4-5 grader og steikende sol i dag jeg. Ser ut til at værmeldingen har endret seg litt, og det skal være sol i morgen, så da får jeg vaske sengetøyet i morgen i stedet. Nå skal vi putle på litt her, må pakke en hel del til prinsen. Håper jeg husker alt han trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. mars 2008 #2328 Del Skrevet 18. mars 2008 God morgen! Alldeles nydelig her også på morgenen. Strålende sol og et tynt hvitt lag :snø: på bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. mars 2008 #2329 Del Skrevet 18. mars 2008 Innom på en runde for å ønske God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2008 #2330 Del Skrevet 18. mars 2008 Her kommer det stadig mer :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. mars 2008 #2331 Del Skrevet 18. mars 2008 Hva skal dere se på kino? *på jakt etter filmtips* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 18. mars 2008 #2332 Del Skrevet 18. mars 2008 Tror vi skal se lange flate ballær 2. Jeg har også lyst til å se Juno. Så får vi se, Tigermannen har lyst til å finne på masse, kanskje vi ender opp med å gå på kino hver dag Nå er jeg kjempe sliten. Sitter her å nesten ikke eksisterer. oppe tidlig, ingen søvn, styr på jobben, også gikk jeg hjem. Turen tar 30 min, langs bondeveiene som er bekmørke!!! Jeg hadde jo selvsagt glemt at jeg skulle gå hjem, så jeg hadde på meg svart jakke, med svart bukse også passet jo det kjempebra Men så var det en som stoppet og lot meg sitte på de siste 2 min av turen. Har spist og sett på frustrerte fruer. Nå legger jeg meg. natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2008 #2333 Del Skrevet 18. mars 2008 Natta Tiger'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. mars 2008 #2334 Del Skrevet 19. mars 2008 God morgen, Tigern Håper du og Tigermannen får noen fine dager sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 19. mars 2008 #2335 Del Skrevet 19. mars 2008 Sovnet på sofaen i går jeg, og våknet i natt når tigermannen la seg. Vi sov til 11. Kjempedeilig å ikke måtte stå opp med en gang. Tørke-klær-været som jeg hadde sett fram til må jeg bare innse at ikke kommer. Her snør/regner/hagler det om en annen bare avbrutt av litt opphold innimellom. Er deilig å tenke på at det bare er 3 timers arbeid igjen så har jeg påskefri! Men, jeg savner guttungen og den ene katten som nå har vært borte for lenge syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 19. mars 2008 #2336 Del Skrevet 19. mars 2008 Så deilig med masse søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. mars 2008 #2337 Del Skrevet 19. mars 2008 Sovnet på sofaen i går jeg, og våknet i natt når tigermannen la seg. Vi sov til 11. Kjempedeilig å ikke måtte stå opp med en gang. Tørke-klær-været som jeg hadde sett fram til må jeg bare innse at ikke kommer. Her snør/regner/hagler det om en annen bare avbrutt av litt opphold innimellom. Er deilig å tenke på at det bare er 3 timers arbeid igjen så har jeg påskefri! Men, jeg savner guttungen og den ene katten som nå har vært borte for lenge syns jeg. Er fint her i dag, men blåser veldig! Skjkønner at du savner prinsen, men nyt dagene og Tigermannen mens du kan Så deilig med masse søvn! Det er alltid godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 19. mars 2008 #2338 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, jeg får nyte det så godt jeg kan! Nå har jeg vært på jobb i tre timer, så nå har jeg påskefeire! Skal på jobb igjen neste tirsdag også skal jeg ha fri til fredagen igjen. Tigermannen skal reise til stavanger på noe hms greier, og jeg tenkte jeg skulle reise på besøk til min mormor, er lenge siden vi har vært der, og hun skal vist flytte. Kanskje jeg kan hjelpe henne litt. Senere i dag skal vi lage biff og se film sammen. Nå spiser vi gode rundstykker! Reker og egg er kjempegodt, hver for seg selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. mars 2008 #2339 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvilken film skal dere se da? Har reker i fryseren, har tenkt å ta dem opp en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 19. mars 2008 #2340 Del Skrevet 19. mars 2008 Vi vet ikke enda hvilken film vi ser. Det var dårlig med tvprogrammer på tvn i dag, og jeg har ikke orket å lage noe mat enda. Jeg kjøpte en film jeg har lyst til å se på statoil for en stund siden, men når jeg så i coveret i dag var det en helt annen film inni, typisk! Akkurat nå har jeg mest lyst til å legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå