Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2008 #2301 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvordan går det med lille prinsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 14. mars 2008 #2302 Del Skrevet 14. mars 2008 Han virker faktisk bedre. Leker rundt her, men er veldig sutrete i blandt. Vi har sådd karse nå, for det var noe han ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 14. mars 2008 #2303 Del Skrevet 14. mars 2008 Innom. Er ikke så aktiv utenfor boka mi for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2008 #2304 Del Skrevet 14. mars 2008 Ikke jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. mars 2008 #2305 Del Skrevet 14. mars 2008 Han virker veldig søt, den lille prinsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 14. mars 2008 #2306 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg er ikke noe aktiv noen steder for tiden! Er lei hele pcen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. mars 2008 #2307 Del Skrevet 14. mars 2008 I tilleg har jeg laget en dritgod pølsewok i dag!! Overasket over meg selv rett og slett! Og det deiligste av alt var at jeg ikke trengte å kjøpe noe som helst til denne middagen. Ikke morgendagens heller for den saks skyld. Begynner vist å bli husmor! Regner med at du legger oppskriften inne hos Annie Skarlagensfeber er ikke noe hyggelig, får håpe han kommer seg fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 15. mars 2008 #2308 Del Skrevet 15. mars 2008 Regner med at du legger oppskriften inne hos Annie Skarlagensfeber er ikke noe hyggelig, får håpe han kommer seg fort! Det kan jeg gjøre! Tviler på at det er skarlagensfeber han har, for det virker som om han blir bedre nå, og utslettet som liksom skal komme har ikke kommet enda. Hadde byttet vakt med en annen på jobben fordi hun skulle på bursdag, det gjør jeg nok ikke igjen. Hun skulle ta min vakt i dag, siden jeg tok hennes sist helg. I går da jeg jobbet var det noen som nevnte at hun var syk. Ok, greit det så jeg sendte en sms for å spørre om hun husket at hun hadde lovet meg å ta vakten, joda det husket hun, og hun skulle prøve å komme på jobb men skulle ringe meg om det ikke gikk, og da skulle hun altså ringe meg TIDLIG i dag. Jeg hadde lite lyst til å gå på jobb, både fordi jeg hadde lovet prinsen å være med ham, og fordi jeg hadde regnet med at min mor skulle komme i morgen på middag (men det ble litt komplikasjoner) så da klokken tikket mot 10 og jeg ikke hadde hørt noe enda klarte jeg å slappe litt av. Begynte å lage mat og kose oss med prinsen. men så ringte telefonen, det var jobben, og de lurte selvsagt på om jeg kunne komme. Hun som skulle ta vakten min hadde snakket med sjefen om at hun ikke kom, men han hadde ikke videreformidlet beskjeden. Etter mye om og men kom det en fra jobben å henta meg, for bussen går jo ikke. Tigermannen og prinsen fortsatte påskepyntlagingen. Så nå her jeg jobbet lenge, og er lei alt.. Klarte å snike med meg salat da, vi har salatbar på jobben og lørdager tømmes den, og som regel kastes det som ikke blir tatt, men nå har jeg med meg fire bokser hjem med salat, så blir det taco til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. mars 2008 #2309 Del Skrevet 15. mars 2008 Det kan jeg gjøre! Tviler på at det er skarlagensfeber han har, for det virker som om han blir bedre nå, og utslettet som liksom skal komme har ikke kommet enda. Hadde byttet vakt med en annen på jobben fordi hun skulle på bursdag, det gjør jeg nok ikke igjen. Hun skulle ta min vakt i dag, siden jeg tok hennes sist helg. I går da jeg jobbet var det noen som nevnte at hun var syk. Ok, greit det så jeg sendte en sms for å spørre om hun husket at hun hadde lovet meg å ta vakten, joda det husket hun, og hun skulle prøve å komme på jobb men skulle ringe meg om det ikke gikk, og da skulle hun altså ringe meg TIDLIG i dag. Jeg hadde lite lyst til å gå på jobb, både fordi jeg hadde lovet prinsen å være med ham, og fordi jeg hadde regnet med at min mor skulle komme i morgen på middag (men det ble litt komplikasjoner) så da klokken tikket mot 10 og jeg ikke hadde hørt noe enda klarte jeg å slappe litt av. Begynte å lage mat og kose oss med prinsen. men så ringte telefonen, det var jobben, og de lurte selvsagt på om jeg kunne komme. Hun som skulle ta vakten min hadde snakket med sjefen om at hun ikke kom, men han hadde ikke videreformidlet beskjeden. Etter mye om og men kom det en fra jobben å henta meg, for bussen går jo ikke. Tigermannen og prinsen fortsatte påskepyntlagingen. Så nå her jeg jobbet lenge, og er lei alt.. Klarte å snike med meg salat da, vi har salatbar på jobben og lørdager tømmes den, og som regel kastes det som ikke blir tatt, men nå har jeg med meg fire bokser hjem med salat, så blir det taco til kvelds. Så dårlig gjort at beskjeder ikke blir videreformidlet, spesielt av hun som tross alt skulle ta din vakt. Kanskje Prinsen bare hadde vanlig feber uten at det var noe spesielt, husker godt den tiden hvor det plutselig bare var feber en dag eller to, og så var ungen frisk igjen. Du får slappe av og kose deg med taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 15. mars 2008 #2310 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, det var veldig dårlig gjort at jeg ikke fikk beskjed, eller at de ikke ringte noen andre når jeg sa i går at jeg allerhelst ikke ville jobbe. Men men, jeg får jo lønn for det, og ekstra overtidsbetaling for de siste timene i dag. Håper det bare er det han hadde ja, skal ta tempen igjen i morgen tidlig. Gleder meg til i morgen. Vi skal plante gulrøtter i melkekartonger. Også skal jeg ta meg tid til å lage påskekaken nå, men kjenner jeg meg selv rett har jeg vel ikke alt som skal til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. mars 2008 #2311 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, det var veldig dårlig gjort at jeg ikke fikk beskjed, eller at de ikke ringte noen andre når jeg sa i går at jeg allerhelst ikke ville jobbe. Men men, jeg får jo lønn for det, og ekstra overtidsbetaling for de siste timene i dag. Håper det bare er det han hadde ja, skal ta tempen igjen i morgen tidlig. Gleder meg til i morgen. Vi skal plante gulrøtter i melkekartonger. Også skal jeg ta meg tid til å lage påskekaken nå, men kjenner jeg meg selv rett har jeg vel ikke alt som skal til nå! Hva slags kake er det ? Du får sende Tigermannen avgårde for å handle det du eventuelt mangler sånn at bakinga går som planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 15. mars 2008 #2312 Del Skrevet 15. mars 2008 skal han gå to-tre mil for å kjøpe bakepulver? Tviler på at han gidder det.. Men, jeg kan jo prøve min kvinnelist. Men, det ser ut til at jeg har alt. Tenkte jeg skulle prøve meg på denne; http://www.vg.no/matogdrikke/matguiden/index.hbs?o=1026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. mars 2008 #2313 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) skal han gå to-tre mil for å kjøpe bakepulver? Tviler på at han gidder det.. Men, jeg kan jo prøve min kvinnelist. Men, det ser ut til at jeg har alt. Tenkte jeg skulle prøve meg på denne; http://www.vg.no/matogdrikke/matguiden/index.hbs?o=1026 Kanskje litt drøyt det - godt at alt er i hus! Kaka ser god ut Da har jeg fått den andre pc'n på plass - nå er jeg pålogget 2 steder på en gang, det trodde jeg ikke var mulig! Endret 16. mars 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. mars 2008 #2314 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) God morgen Kos dere med baking i dag Endret 16. mars 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2008 #2315 Del Skrevet 16. mars 2008 Godt at prinsen ble bedre så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. mars 2008 #2316 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvordan ble kaka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. mars 2008 #2317 Del Skrevet 16. mars 2008 hadde vi tatt oss tid hadde nok kaken blitt god, men vi har vært veldig treg i dag. Jeg fikk bla annet lov til å sove lenge mens tigermannen tok med seg prinsen for å bygge togbane. Så på film under frokosten, og når vi var ferdig var vel klokken rundt 2 Så har vi sullet mer, ryddet endel på kjøkkenet, og prinsen har "laget mat" på komfyren sin. Så har jeg vasket klær og prøvd å brenne opp det meste av papp/papir vi har lagret gjennom vinteren. Vi tar nemlig bare å slenger fra oss pappesker ol i kroken på kjøkkenet slik at vi har fyring til ovnen, men så bare hoper det seg opp. Men når sant skal sies har vi ikke tømt papirsøppelet siden vi flyttet hit. Men vi har fått tid til å så gulrøtter i melkekartong da, de står på gjesterommet, og skal stå der i ca 2 mnd før vi skal plante de ut, har fått ideen etter raskt google søk, og det skal vist bli gode flotte gulrøtter av det. Og etter barnetv merket jeg til min store forskrekkelse at det var vann over alt på vaskerommet!!! Har drevet å tørke opp siden, og det har ikke akkurat gått raskt, men nå er det sånn noenlunde opptørket, litt fuktig men greit. Nå har jeg tent stearinlys og funnet fram sjokolade, så skal jeg se på vaskemaskinen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. mars 2008 #2318 Del Skrevet 16. mars 2008 Og, det er ikke sluk i gulvet på vaskerommet vårt!! Samtidig er hellingen mot det ene hjørnet bak frysen. På det høyeste var det 5-6 cm med vann på halve gulvet i vaskerommet, og mest under frysen selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. mars 2008 #2319 Del Skrevet 16. mars 2008 Oj, det høres skummelt ut. Men det gikk bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. mars 2008 #2320 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja, det virker som om det gikk bra. Tørr ikkje sette på frysen igjen før tigermannen kommer tilbake, han er en kjapp tur på kino. Men jeg ordna med den ventil/skrutingen som samler opp rusk i systemet fordi det så ut som om vannet kom derfra. Også prøvde jeg å sette på maskinen igjen, og ingen vann kom, så det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå